You are not logged in.
PARAS pohjoismainen poppi-BÄNDI!!
(vaikka livenä oli ehkä huonoin ja kuivin.. )
Lesser matters vuonna 2003 julkaistu hyvähyväkaunis levy ja viime keväänä uus ep This past week, mutta emmä tiiä ei se mulle ainakaan ole ollut niin iskevä. Olen kyllä kuullutkin/kuunnellutkin aika vähän, joten ei ehkä pitäisi uskaltaa sanoa.
Ette kuitenkaan osaa tykätä. Mutta silti, jos kiinnostaisi niin: http://www.labrador.se/sounds.php3 ja sitten skrollaaskrollaa alaspäin niin löytyy. Sieltä löytyy muutakin. Koska se on Labrador niin kaipa löytyy niin..
(Niillä on kyllä lesser mattersin perusteella joku hillitön pakkomielle 95 vuoden kanssa. Löytyy kappalee 8 years from now ja 1995..)
Onhan Lesser Matters hyvä. Ei ehkä niin hyvä kuin osotin muutaman irtopiisin kuultuani. Onhan tämä ihan kiva keksintö sekoittaa Jeesusta ja Mariaa aurinkoisempaan poppiin. Joo, ihan kiva. Jotkut biisit, kuten tuo mainittu 1995 saa käden hakemaan sitä kuuluisaa skip-skip-nappulaa.
Parhautta!
Kuten jotkut saattavat vanhalta foorumilta muistaa, hurahdin bändiin aika kovasti viime vuoden keväällä. Eikä se ole missään vaiheessa alkanut kyllästyttää (nih), vaikka This Past Week tosiaan olikin askel vaisumpaan suuntaan. Lesser Mattersin jälkeen tullut Pulling Our Weight -ep oli vielä ihan huippu, itse asiassa albumia parempi kokonaisuus mielestäni.
Ja Labradorilla on tosi kivaa porukkaa, lähettivät Liebling-mp3:n sähköpostiini, kun olin valittanut ettei sitä saa mistään eikä jaksaisi enää striimata sitä tuolta niiden sivuilta.
En oo kuullu yhtään piisiä, mutta yoshimin avatar
This must be what jail / I will scratch
Perusta otsikko tai siis keskustelu nille! En osaa.
Siis siis kuvassa esiintyville esiintyjille.
En vieläkään osaa sanoa varmasti, että pidänkö The Radio Deptista vai en.
leposi kuuntele, sit älä kuuntele, sit kuuntele taas! sit tykkäät! jos siis tykkäät.
Onko tämä jotain kenkientuijottelua tai söpöstelyä?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Hähää vähän kyllä molempia..! (Paitsi, ja lisäksi, hyvää!)
Siis luultavasti koljan uusi lempipändi!!!
Tapoit mahdollisen innostukseni (tykkään nimestä), huolimatta paitsista.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Yhyy, olen ihan hämmentynyt. Ku mun Lesser Matters-levyn kannessa lukee että se olisi julkaistu 2004! Kuitenkin intter netissä lukee joka paikassa 2003.
Julkaisuvuodesta riippumatta... Parasta just ny!
Niin kyllä se munkin mielestä on 2003 julkaistu. Emmä tiiä mikä vuosi siinä mun levyssä lukee. Parasta aina tasaisin väliajoin silti!
[quote:4e441bc6ea="anzut"]Yhyy, olen ihan hämmentynyt. Ku mun Lesser Matters-levyn kannessa lukee että se olisi julkaistu 2004! Kuitenkin intter netissä lukee joka paikassa 2003.
Julkaisuvuodesta riippumatta... Parasta just ny![/quote:4e441bc6ea]
Lienee brittiversio, siellä julkaistiin vasta vuosi sitten.
Anam!
Tää Lesser Mattershan taitaa olla aika hyvä levy. Ei liikaa söpöilyä, lämmin fuzz-lo-fi-saundi ja ainakin nelosbiisi alkaa ihan Suicidena
This must be what jail / I will scratch
Jee! En ole hoksannut Suicide-yhteyttä, mutta tuo Why Won't You Talk About It? on kyllä ihan kuningasbiisi aina ja ikuisesti. Toivottavasti bändi ei nyt ole hylkäämässä surinaa kokonaan, kuten keväinen ep vähän niin kuin antaisi olettaa.
leposi kuuntele, sit älä kuuntele, sit kuuntele taas! sit tykkäät! jos siis tykkäät.
Kuuntelin, tykkäsin. En kuunnellut, unohdin. Muistin, kuuntelin. Tykkään aika monta!!! Levy soljuu eteenpäin yhtä rauhallisesti kuin valtamerilaiva tyynellä merellä jättäen jälkeensä vain savuvanan.
no ni o/
[quote:5844eac373="www.labrador.se"]The Radio Dept.
»the worst taste in music«
CD/Single
release date: March 15
1. The worst taste in music
2. Flow flux clan remix
3. Industry standard mix by differnet
4. What you sell
---
The Radio Dept.
»pet grief«
CD-LAB095
release date: April 12[/quote:5844eac373]
Ja huhu kertoo, että olisivat tulossa huhtikuussa Suomeen!
Pitäisi kyllä hommata muitakin julkaisuja kuin Lesser Matters kuultavaksi.
Pulling Our Weight -ep on mun mielestä paras. Tosi mielenkiintoista kuulla mihin suuntaan ovat nyt kehittyneet, toivottavasti kaikkia särmiä ei ole hiottu.
Ei Lesser Matters minustakaan kokonaisuutena mikään älyttömän hyvä ole, mutta yksittäiset biisit kyllä loistavia. Panenpa huvikseni seuraavaksi soimaan. Joku piisi tuli joskus Last.fm:stä, taisi olla joku sinkun b-puoli. Se oli kuitenkin varmaan paras kuulemani piisi näiltä. Pitääkin katsella, mistä kappaleesta on kyse.
Mjaa, se biisi taisikin olla Slottet #2 Ewan-sinkulta. Biisihän on Lesser Mattersillakin, mutta olisiko tuo sinkkuversio sitten ollut erilainen (=parempi) tai sitten se vaan siinä tilanteessa kuulosti niin hienolta. Vaikka hienohan tuo on albumillakin, juu.
Uus sinkku 15.3 ja sit levy joskus huhtikuussa muistaakseni..
Ja Luger sanoo:
25/4 Helsingfors, Finland
Ihq pihq, toivottavasti eivät vaan peru!
Jpp, Kuudennelle Linjalle tulevat, eli keikkapaikkakin on paras mahdollinen! Ihkuuu! Tulispa nyt vielä jokin kiva Shortwave Setin tilalle. pahpah.
[quote:304e3be377="yoshimi"]PARAS pohjoismainen poppi-BÄNDI!!
(vaikka livenä oli ehkä huonoin ja kuivin.. )[/quote:304e3be377]
Miksi oli huono ja kuiva? Onkohan taas? Pakko kuitenkin mennä keikalle! Oon ihan fiiliksissä tuosta, varsinkin kun Shortwave Settikin perui...