You are not logged in.
Hei ostakaa ny joku ylimääränen Depechemode lippu poies. Alkaa jo ahistaa. Hyvät paikat alakatsomosta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
toi grimmin veljes olis tännekin tulossa, raamattujengin levyjulkkareissa, kiva
jaa niin united bible studies... taasko niiltä tulee levy? niiltä taitaa tulla yx biisi tulevalle lahana-kokikselle kans...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:1bb245d604="salmisen simon toppatakki"]
virallista tietoa:
MAA-TILA Albertinkatu 19
La 25.2.
kello 16.00-21.00
Nasty-Ella
Uton
grey park
Anla Courtis
3 euroa[/quote:1bb245d604]
spämmätään vielä että grey park oli ihan sairaan hyvä!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
joo, niiltä tulee tällä kertaa ihan OIKEE levy, niinku rukattuja biisejä studiossa nauhotettuna ja iha oikeella CD:llä...
luulin kuulleeni jossain yhden biisin ja se oli HYVÄ
http://www.myspace.com/unitedbiblestudies
tuolla on nyt ainakin jotain biisejä, ehkä ovat siltä levyltä...
gavinin kanssa veistellyt jotain ja oli ainakin ihan innoissaan. Hienoa että ovat panostaneet vähän enemmän, Dave on laulajana ihan hiton hyvä ja varmasti saavat irti tuossa paljon enemmän kuin jatkuvilla improkikkailucdr:llä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kutsu ne nyt vielä suomeen niin päästään takaisin topicciin. mulle ne lähetti läjän biisejä ja jollain niistä tais laulaa joku nainen. en nyt enää muista millaisen biisin meinasin valkata.
joo, onhan niillä naislauluakin, joskus keikalla niillä oli se joku suomesta kotoisin oleva tytskä laulamassa...
pitää kutsua sitten ku ois itekin suomessa, ei noita irkkui voi kutsuu suomeen jos ei oo ite niitten kanssa hulinoitsemassa.
asuskelevat vaan tällä hetkellä aika eri paikoissa, rumpalikin on vaihtunut en-tiedä-kuinka-pysyvästi kun muutti pois dublinista maalle. hyvää sakkia koko kasa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tosiaan, Depeche Mode viikon päästä. Kenttälippu on poltellut kaapissa jo puolisen vuotta ja nyt ollaan tosi lähellä!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
pitää varmaan laittaa public-paita päälle että tiedätte tulla välttelemään.
Oranssilla:
04.03.2006 Proxima Centauri, Getawaycab, Jermaine
Klo 19-23. Showtime 20.00! Liput 4 euroa. Ei ikärajaa!
Tuonne voisi ehkä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
IF SOCIETY Kuudes Linja!
PE 3.3. Robot Rock
BLACK AUDIO
Pets on Prozac
DJ:t Artemi, Hank & IF SOCIETY SOUNDSYSTEM
LA 4.3. Klub Autobahn
VIOLA (100. keikka! Tiedossa spesiaali-tyhmyyksiä!)
Kastor
Autobahn DJ's + DJ Shoplifter
Ottak rahaa mukaan, lvyi kaupan!
Tero saatana, s'olet gay!
Kuudennella Linjalla on kai huomenna ihan oikea keikka Annielta. Paskaahan se, mutta ajattelin nyt vaan mainita.
Tänään Risto!
Mitäs mitäs?! Onko Artisokka koonnut taas rivinsä, kun niillä näyttäis olevan keikka 19.5. Kipsarissa? Vähän kivaa!
Ja sit Lowlife Rock'n'Roll Philosopherseilla on 14.4. myöskin Kipsarissa keikka. Sinne kaikki!
Mitäs mitäs?! Onko Artisokka koonnut taas rivinsä, kun niillä näyttäis olevan keikka 19.5. Kipsarissa? Vähän kivaa!
Luin pari päivää sitten Aamulehdestä, että olivat soitelleet Telakalla. Kriitikkokin tykkäsi.
Tänään dipeshmoud.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Luin pari päivää sitten Aamulehdestä, että olivat soitelleet Telakalla. Kriitikkokin tykkäsi.
oih, ihanaa
Ja sit Lowlife Rock'n'Roll Philosopherseilla on 14.4. myöskin Kipsarissa keikka. Sinne kaikki!
Nää oli Stellassa ainakin vuosi-pari sitten niin tylsiä, että voihan nenä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Depeche Mode oli kyllä varsin pirteänä. Meilläkin kävi hyvin, kun ei jaksettu jonottaa kentälle vaan mentiin alas ravintolaan ja yhtäkkiä päädyttiin ensimmäisinä kentälle, eli sai hyvän paikan catwalkin eteen kaiteen viereen. kannattaa aina
Lavarakennelma oli varsin kekseliäs, monipuolinen jne. Joku rokkipoliisi varmaan kertoo kaiken kriittisen mitä pitää tietää joten päätän raporttini tähän.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:66bd2290a9="aqzu"]Depeche Mode oli kyllä varsin pirteänä. Meilläkin kävi hyvin, kun ei jaksettu jonottaa kentälle vaan mentiin alas ravintolaan ja yhtäkkiä päädyttiin ensimmäisinä kentälle, eli sai hyvän paikan catwalkin eteen kaiteen viereen. kannattaa aina
Lavarakennelma oli varsin kekseliäs, monipuolinen jne. Joku rokkipoliisi varmaan kertoo kaiken kriittisen mitä pitää tietää joten päätän raporttini tähän.[/quote:66bd2290a9]
En tiiä mikä oli mutta ei oikein jaksanu kiinnostaa. Toki Walking In My Shoes, Personal Jesus ja Enjoy The Silence saivat kylmät väreet aikaan, mutta ei muuten oikein lähteny lentoon. Piti vielä jättää encoretkin väliin kiitos bussilakon.
onx biisilistaa?
kuningasklubi tavastialla La 25.3.
New Young Pony Club (UK)
TV- Resistori
DJ:t Aleks Duplee, Fog & Urho Tulitukka (Dynamo, Tku)
mikä toi new young pony club lienee... jaksoin 5 sekuntia sitä biisiä niiden nettisivuilla... taitaa jäädä väliin koko homma.
onx biisilistaa?
> Intro
> A Pain That I'm Used To
> John The Revelator
> A Question Of Time
> Policy Of Truth
> Precious
> Walking In My Shoes
> Suffer Well
> Damaged People
> Home
> I Want It All
> The Sinner In Me
> I Feel You
> Behind The Wheel
> World In My Eyes
> Personal Jesus
> Enjoy The Silence
encore
> Shake The Disease
> Just Can't Get Enough
> Everything Counts
encore #2
> Never Let Me Down Again
> Goodnight Lovers
Minulla ei keikan suhteen valittamista kuin että Gorella oli ruma pipo, onneksi otti sen pois. Fletcher ei tehnyt kyllä juuri mitään, veteli yhdessä kohtaa norttia ja paukutteli ufon kylkeä Gore veti Home:n hyvin ja Shake The Disease oli mukavan riisuttu. Klassikkoraidatkin tuli ihan hyvin ja Never Let Me Down Again merkkasi aika paljon. Arvasin jo ennestään että Gahan laulattaisi yleisöä paljon, joten se ei sinänsä häirinnyt niin paljon kuin olisi voinut. Gahan oli muutenkin aika faustinen heti lavalle tultuaan, siitä pointseja. On se kyllä aika laihaksi mennyt.
[quote:9428a2fcae="psychocandy"]onx biisilistaa?
> Intro
> A Pain That I'm Used To
> John The Revelator
> A Question Of Time
> Policy Of Truth
> Precious
> Walking In My Shoes
> Suffer Well
> Damaged People
> Home
> I Want It All
> The Sinner In Me
> I Feel You
> Behind The Wheel
> World In My Eyes
> Personal Jesus
> Enjoy The Silence
encore
> Shake The Disease
> Just Can't Get Enough
> Everything Counts
encore #2
> Never Let Me Down Again
> Goodnight Lovers.[/quote:9428a2fcae]
Tein peliliikkeen ja lähin tossa Homen jälkeen kaljalle kun alko väsyttämään liikaa. Heti kun oli päässy takas paikalle niin naps, hittiputki alkoi Behind the Wheelillä. Mua alko kyllä jossain vaiheessa ärsyttämään se Gahanin yleisön huudattaminen. Lauloko se kertaakaan Enjoy The Silencen kertsiä? Olin kyllä pettyny kun ei tullu It's No Goodia tai Barrel of a Gunia..
joosen levynjulkkarit:
24.3 perjantai Ravintola Kirjassa (Kirjatyöntekijänkatu 10), Helsinki.
Klo 21-01. Liput 5e.
JOOSE KESKITALO YHTYEINEEN
SAMI KUKKA
luin jostain ämpäripään paluusta mut onpas se muuttunut sitten viime näkemän...
eiks tänään muuten risto jossain pianobaarissa tai jotain, en tiä kun en o menossa. tai oon mut en sinne......
No uu huomenna ois Mohel. Olihan se huomenna?
Chicks on Speed näyttäis tulevan Suomeen 13.4., mutta sekin on taas joku tyhmä dj-set vaan. Okei, ehkä ne soittaa ihan kivaa musaa ja on tosiaan aika huippui siinäkin, mut pah sentään. Ihan kivaa silti, vaikka itse en kyllä maksa yhdeksää euroa...