You are not logged in.
Luin "Elimen kosketus". Taitolle
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mä taas onnistuin lukemaan "Eläimen kosketus"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lukaisin Paulina Porizkovan (ex-supermalli ja rouva Ric Ocasek) esikois"romaanin".
:? :x
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:27ad2048c1="looramerri"]Hanif Kureishin Something to Tell You
Nyt aloitin Haitekstin.[/quote:27ad2048c1]
oho, väärä tåpicatti
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Haiteksti oli mielestäni aika hoh-hoijjaa osastoa kun sen viime kesänä tai syksynä luin. Eilen sain loppuun Zadie Smithin The Autograph Manin, joka sitävastoin olikin erityisen ihanaa luettavaa. Oon aikamoinen rouvan fäni jo. Nyt kesken vuos sitten kesälukemiseksi ostettu Girl Sleuth: Nancy Drew and the women who created her
Mangojauhe goddamn.
Jörn Donner - Houkutusten aamu
bzort glorf bööth
Haiteksti oli mielestäni aika hoh-hoijjaa osastoa kun sen viime kesänä tai syksynä luin. Eilen sain loppuun Zadie Smithin The Autograph Manin, joka sitävastoin olikin erityisen ihanaa luettavaa. Oon aikamoinen rouvan fäni jo.
Joo, eipä tuo Haiteksti mikään hirveen erikoinen ollut. Sain kuitenkin luettua loppuun ja just eilen lopettelin Ian McEwanin Ikuisen rakkauden. Se oli hyvä!
Zadie Smithiltä oon lukenut vasta Kauneudesta, Valkoiset hampaat jäi joskus jostain syystä kesken. Pitäis varmaan yrittää uudelleen kun tuosta toisesta kirjasta tykkäsin kovasti.
rimmisen pussikaljaromaania olen tässä yrittänyt.
[quote:ebb35963e6="rimminen"]-No ei me oikeastaan järin nuoria ollakaan, Henninen sanoi. Me ollaan vähän niinku jatkettu sitä nuoruutta.
-Se on vähän sillä tavalla että sitä voi jatkaa kolmekymppiseksi asti, Lihi sanoi.
-Sen jälkeen muuttuu pultsariksi.[/quote:ebb35963e6]
Menetetty peli
Aivan parasta kuten VanderMeer aina. Hieno mies, olen turissutkin sen kanssa Finnconissa 06
Jos joku ei tunne, tää on jonkinlaista Weird Fictionia steampunk-kulmalla. Saagan aloittanut City of Saints and Madmen on lyömätön kirja, fragmentaarinen ja vihjaileva johdatus kummallisella pseudo-balkanilla sijaitsevaan Ambergrisin kaupunkiin, jota kansoittavat taiteilijat, kirjailijat, munkit, alaviitehullut kirjankustantajat, muuten vaan hullut ja maan alla asuvat "harmaalakit", pahaenteiset sieniolennot
[quote:434875a902="Killeri"]
Luin "Elimen kosketus". Taitolle [/quote:434875a902]Luin ton englanniksi joskus pari vuotta sitten. Kerran luettuna kyllä hyvä, mutta tuskin luen koskaan uudestaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Nyt pitäis lukee Discourses of Poweria ja etnografiaoppaita, mutta aloittaminen on vaikeaa. Discipline and Punishinkin oon alottanu. Constitution of Societya pitäis kerrata.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ken Macleodin Engines of Light-avaruusoopperaa
Kahta uusinta Economistia
Dan Levitin: This Is Your Brain On Music
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Hannu Raittila: Canal Grande
Ah! tää on paljon parempi kuin muistin.
en ole kolmekybänen emoboy
Jukka Rislakin: Maan alla
Aika tuhteja tarinoita vuosien 1941-1944 "undergroundista" eli lähinnä Valpon vainoamista suomalaisista vastarintalaisista, joista monet olivat kommunisteja, jotkut lähinnä kait halusi pysytellä poissa rintamalta. Sabotaasia ja vakoilua. Enpä ollut tullu ajatelleeksi moista Suomessa.
Isukin kirjoissa on kyllä kummallisia aarteita.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Skanneri-lehden Valtakunnallinen taajuusluettelo 2000.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
En kyllä lue tällä hetkellä, mut luin eilen vuoden tauon jälkeen Saul Williamsin Seventh Octaven.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Luuri. Nyt juen!
eiq mitäs
Pekkarinen, Sutela - Avain kansantaloustieteeseen
Iain Banks - The Steep Approach to Garbadale (tai jos tänään aloittaisi)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Annan nuoruusvuodet
Jeff Long: Vuosi Nolla .kohtis hyvää scifiä, joka kertoo maailmanlopusta ja kloonauksesta. eilen meni kuuteen aamulla, kohta luettu
+ Asterix ja kadonnut kilpi
Reko Lundán: Ilman suuria suruja.
Onhan nää melko ankeita. Aina kun jollain menee hyvin, seuraa amputaatio, skitsofrenia, alkoholistoituminen tai muuta vastaavaa.
eilettäin sain lopeteltua pussikaljaromaanin. oli oikeastaan juuri sellainen kuin odotin.
nyt ajattelin aloittaa simone de beauvoirin kutsuvieraan.
aika täydellisesti muuten aiheen ohi, tai väliin
Menetetty peli
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Sain tänän aamuna loppuun Täällä Pohjantähden alla -trilogian ekaa kertaa.
Upea kirja, hienoa kieltä ja hauskoja huomioita maailmasta ja ihmisistä kirjoittajalla. Voin kuvitella millaisen kohun tuo on ilmestyessään aiheuttanut.
Hassu kun tuollainen kirjasarja, jossa seurataan 80 vuotta yhden kylän tarinaa ja kehitystä sitoen se oikeisiin tapahtumiin ja jolla on noin 1500 sivua pituutta loppuu, niin nyt on jotenkin haikea olo kun hahmojen tarina loppuu ja ei enää pääse osallisiksi niihin väittelyihin ja suuriin tunteisiin joita herra kirjailia päästään kirjan sivuille lateli.
Jotenkin tosi hämäävää kun ei pitäisi pitää tuosta kirjasta sen "suomalaisuusstatuksen" takia mutta silti olin ihan liekeissä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
The Real Frank Zappa Book.
On sillekin vaan kaikenlaista sattunu ja tapahtunu. Ainakin omien sanojensa mukaan.