You are not logged in.
[quote:46eccb0f51="herkkumutteri"][quote:46eccb0f51="Pope"]Tein muxtapeen setin henpeistä ja hilpeistä parhus-kevät-tradibiiseistä, suomi/ruotsi/tanska/uk/us/kanada- akselilla
[/quote:46eccb0f51]
Sivu ei toimi [/quote:46eccb0f51]
nyt jäit muuten kiinni hymiön käytöstä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:2dd3bc3451="silvawhale"][quote:2dd3bc3451="herkkumutteri"][quote:2dd3bc3451="Pope"]Tein muxtapeen setin henpeistä ja hilpeistä parhus-kevät-tradibiiseistä, suomi/ruotsi/tanska/uk/us/kanada- akselilla
[/quote:2dd3bc3451]
Sivu ei toimi [/quote:2dd3bc3451]
nyt jäit muuten kiinni hymiön käytöstä. [/quote:2dd3bc3451]
hehe
mut mikäs tossa, eikö muxtape tue linuxia
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
taitaa olla joku tosimiesten distro jossa kommunikoidaan komentorivin sijaan savumerkein.
taitaa olla joku tosimiesten distro jossa kommunikoidaan komentorivin sijaan hajumerkein.
korjasub
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:844a11e8d9="silvawhale"]taitaa olla joku tosimiesten distro jossa kommunikoidaan komentorivin sijaan hajumerkein.
korjasub [/quote:844a11e8d9]
*prööt*
Joo, syylliseksi paljastui firefox 3, kakkosversiolla toimii kyl.
[quote:2adfe814ce="silvawhale"][quote:2adfe814ce="herkkumutteri"][quote:2adfe814ce="Pope"]Tein muxtapeen setin henpeistä ja hilpeistä parhus-kevät-tradibiiseistä, suomi/ruotsi/tanska/uk/us/kanada- akselilla
[/quote:2adfe814ce]
Sivu ei toimi [/quote:2adfe814ce]
nyt jäit muuten kiinni hymiön käytöstä. [/quote:2adfe814ce]
siitä se lähtee. hantta tarjoaa sit lisäkurssit.
hienoa muuten tää simultaanibloggaus kahdella eri foorumilla..
Ootko jo J-B kerennyt bonussludgeen tutustua?
Sent from my iPhone 16
Hei, olisko kenelläkään halua ja aikaa tehdä mulle mixtape, jossa olisi jotain huutoa, kolinaa, kilinaa, leijailua ja rytmiäkin saa olla? Vai oisko Hantan lafkalla jotain sellasta kokoelmaa vielä myytävänä? Oikeestaan, että mitä enemmän hulinaksi menee sitä parempi. Mutta lähinnä jos mixtapen joku tekisi niin siinä olisi kiva, jos olisi myös jotain näitä isompia nimiä, koska koitan nyt taas tutustua tuollaiseen musiikkiin enemmän. Se jäi jotenkin kesken nelisen vuotta sitten, kun twee vei mennessään. Cd tai kassu kelpaa
Olen ite tosi huonosti seuraavat pari-kolme viikkoa levyhyllyn äärellä, mutta ellei joku kerkee ensin, voin ihan hyvin sen jälkeen tehä. Tai ei se varmaan haittaa vaiks tommosia tulis useampiakin? Itelläkin just orastamassa pitkästä aikaa kilinäkolinahulinameteli-kausi. Viimesin uusintainnostus oli ku pistin aamupalaksi soimaan Sun City Girlsin Valentines from Mataharin - voi saaaakeli se on hyvä levy.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Olen ite tosi huonosti seuraavat pari-kolme viikkoa levyhyllyn äärellä, mutta ellei joku kerkee ensin, voin ihan hyvin sen jälkeen tehä. Tai ei se varmaan haittaa vaiks tommosia tulis useampiakin? Itelläkin just orastamassa pitkästä aikaa kilinäkolinahulinameteli-kausi. Viimesin uusintainnostus oli ku pistin aamupalaksi soimaan Sun City Girlsin Valentines from Mataharin - voi saaaakeli se on hyvä levy.
Joo ei tässä mikään kiire ole. Olisi mahtavaa jos joskus jaksa tehdä. Eikä tosiaan useammasta haittaa ole
[quote:195fe2fc0a="janne m."]Olen ite tosi huonosti seuraavat pari-kolme viikkoa levyhyllyn äärellä, mutta ellei joku kerkee ensin, voin ihan hyvin sen jälkeen tehä. Tai ei se varmaan haittaa vaiks tommosia tulis useampiakin? Itelläkin just orastamassa pitkästä aikaa kilinäkolinahulinameteli-kausi. Viimesin uusintainnostus oli ku pistin aamupalaksi soimaan Sun City Girlsin Valentines from Mataharin - voi saaaakeli se on hyvä levy.
Joo ei tässä mikään kiire ole. Olisi mahtavaa jos joskus jaksa tehdä. Eikä tosiaan useammasta haittaa ole [/quote:195fe2fc0a]
Mahtavaa olisi toki, jos se kokoelma tulisi tänne myös muiden imuteltavaksi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tää selvä, heti ku löytyy sopiva hetki kasaukselle
Hantalta löytyy taatusti laajemmin tommosta lo-fi kolina/drone/makuuhuoneambient kamaa, joten painostetaan se kasaamaan moinen koksu, mä voisin pistää pakettiin jotain hulinaa ja hörhöilyä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Ootko jo J-B kerennyt bonussludgeen tutustua?
Kakka toi, sehän oli tosi hyvä!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hei tehkää mulle joku kiva mixi! Ihan sama mitä kunhan on jotai hyvää ja kivaa musaa ja juttui!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei ole tyhmiä mixtapeja, on vain tyhmiä levyjä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Päässäni on parin viimeisen päivän aikana hahmottunut runko mitä mainioimmalle mixtapelle
^tuosta tulee joko ihan vitun ässä tai paska
oon maailman laiskin tekemään mitään mut kattellaan. onks sulla lepso tätä? tosin kannet on loppu mut kilinää ja kolinaa löytyy. sunkkarikokoelman voisin kans tehdä mut nyt kesällä en oo ihmeemmin paikalla ja syssymmällä on aina muita kiireitä et ans kattoo nyt.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:f4f18e6c2e="TWISTED BITCH"]onks sulla lepso tätä?
Ei oo.[/quote:f4f18e6c2e]
saat joskus kopsun jos haluut. sääli kun ei oo noita kansia (jos ei jostain löydy yllättäen), toi on ihan törkeen hieno ja niitä oli kiva maalata (itse kuva eli koni kontio ei oo mun tekemä).
liitteitä on ja siinä on yksityiskohtaiset tiedot biiseistä. yksi parhaista 267-l-julkaisuista vaikka itse sanonkin, painos 234 kpl.
spåm
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Kivaa. Kahtellaan tässä joskus
Toimiiko?
Ei tullut ihan sitä mitä odotin, mutta paljon kaikille tuttuja menojalkaa vipattavia klassikkoveisuja + kansitaide
Hyvin pelaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oh fuck yes!
Jos edellinen mixi oli vielä kaikessa ässyydessään turhan konservatiivinen osalle diggareista, niin nyt räjähtää!
THE ULTIMATE HARTSA SUMMER 2008 - MUSIC FOR THE NUSSI
GIT UR FREAK ON!
IT'S GONNA HIT YOU LIKE A FUCKIN' YDINPOMMI (so whatchagonnado) I WANNA FEEL IT!!!
SO FUCKING GOOD!
TAKE IT, IT'S HOTTER THAN HOT BUTTER!!"!
I'M MOVIN' UP, YOU'RE MOVIN' UP, WE'RE MOVIN' UP!
AINOA MIXTAPE, JOKA ON VIRALLISESTI PAREMPAA KUIN HUUMEET TAI NUSSIMINEN!!!
NYT NUSSITAAN !!!!!!!!! PERKELE
PASKAA
shanks ladannu jonku väärän mixin