You are not logged in.
Hätkähdytti aluksi hieman tuo Pandora.
Ei tosin vain tuo levy, vaan bändi yleisemminkin. Jos jaksaa tihrustaa kuvaa tarkasti, voi lukea Jon Wrightin vastauksen kysymykseen. Eli: "That is Great grand dad to you, fucker."
:twisted:
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Guided By Voices
Drinker's Peace soinut pari päivää päässä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Explosions in the Sky
JepJep. Tuohon ei kyllästy.
Päätin juuri tänään saadessani käsittämättömän suuren hyvänolontunteenpuuskan kuunnellessani Your Hand in Mine biisiä, että kyseinen kappale on yksinkertaisesti maailman paras!
muut:
Faith No More (AD, KFADFFAL ja AOY)
Boards of Canada - Geogaddi (pitkästä aikaan kuunneltuna tämä kuullostaa paremmalta kuin koskaan)
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Alasdair Robertsin loistava esiintyminen ja No Earthly Man levy (jota parasta aikaa kuuntelen), Monk, Islajan Palaa aurinkoon ja levylahjakortti (jolla ostin jo hyväksi todetut Espersin ja Nasin levyt).
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
KILLDOZER!!!!!!
eilen kaivoin cliftersin ja halo of fliesin ohella esiin killdozerin cd:n jolla on niiden 2 parasta levyä, 12 POINT BUCK ja LITTLE BABY BUNTIN' ja saatoin taas todeta että eipä taida juuri löytyä parempaa musiikkia...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
(höh, tuo edellinen viesti olis pitäny laittaa radiopuhelimet-topicciin... 1933 siis).
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
M
K
K
K
Hyvää lääkettä, ei palpatusta! Bed for the Scrapingin bassoriffille ääretön
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Autolla ajaminen illalla + Depeche Mode : The Singles 86>98
Tuomari Nurmio : Punainen planeetta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Linja-automatka, auringonlasku ja radiosta lähtee soimaan downtown/kauan. Taisi muuten nousta parhaaksi suomi-iskelmäksi ikinä. En tiedä kuka sen esitti.
Hitto vie, haluan Radio Suomen puhelintoivekonsertin juontajaksi. Olipa riipaisevan aito fiilis tuossa lähetyksessä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Hitto vie, haluan Radio Suomen puhelintoivekonsertin juontajaksi. Olipa riipaisevan aito fiilis tuossa lähetyksessä.
Mä inhoan just tuota ohjelmaa, ketä kiinnostaa kuulla joidenkin ihmisten päivänkulusta ym. paskasta. Mua aina nolottaa kuunnella tuollaisia... Noh, palkkaahan niille radioihmisille tuosta maksetaan, lähinnä säälittää ne sinne soittajat.
[quote:0f01ade722="Laatu"]Hitto vie, haluan Radio Suomen puhelintoivekonsertin juontajaksi. Olipa riipaisevan aito fiilis tuossa lähetyksessä.
Mä inhoan just tuota ohjelmaa, ketä kiinnostaa kuulla joidenkin ihmisten päivänkulusta ym. paskasta. Mua aina nolottaa kuunnella tuollaisia... Noh, palkkaahan niille radioihmisille tuosta maksetaan, lähinnä säälittää ne sinne soittajat.[/quote:0f01ade722]
Sama... sama.. mutta aito fiilis, siinä purjehtien auringonlaskuun oikeassa tunnelmassa. Tuntui jännällä tavalla kutkuttavalta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Love is All
The Pastels
Dressy Bessy
Kai kaikki katto Conin ku Dressyt oli siel? Ihan parhuutta se uusi biisi!!! ihku bändi.
Pet Shop Boys on taas parhautta. Viimeksi näin oli elokuun loppupuoliskolla pimeän ja synkän syksyn alkaessa. Nyt kevään tuoman valon myötä myös eläinkaupanpojat ovat löytäneet taas tiensä syrämeeni ja saavat siellä hetkeksi auringon paistamaan.
Mä oon niin koukussa Arctic Monkeysiin!
Mä oon niin koukussa Dressy Bessyyn, joka muuten on prakkin sanojen mukaan: Ei helv..... ei noin leposimaisen näköistä bändiä voi olla!) Mä en tajuu mistä Prakk tollasii repii
Ja sit mä olisin niin koukussa Love is Alliin, mut ku tahtoo sen levyn vinyylinä!! En kyl tiiä kauan jaksan oottaa...
Islaja : Palaa aurinkoon
Pyöräily
Tuomari Nurmio & Korkein Oikeus : s/t
Ei vielä ole todellakaan pyöräilykausi. Tänäänkin taiteilin mustalla jäällä alamäkeä, vauhtia oli reilusti päälle 30 ja jarrupalat erittäin kuluneet. Parasta on toki se kun tulee kaupungilta kotiin kauniissa ilmassa pyöräillen ja laulattaa. Niin käy välillä, vaikka olisikin muuten ahdistava päivä.
do make say thinkin & yet & yet kuulostaa vitun hyvältä kun nyt vihdoin sain sen kuulolle. tosin todella huonoina ämpäreinä, eli sitä suuremmalla syyllä levykauppaan. saakohan tätä vielä vinyylinä...? vois varmaan hankkia ne muutkin levyt ihan suosiolla.
uusin autechre on hyvää tiskausmusiikkia. kuten myös gravenhurst.
do make say thinkin & yet & yet kuulostaa vitun hyvältä kun nyt vihdoin sain sen kuulolle.
ASIAA!
Tuo on usein kaikkien aikojen top 10 -levyissä. Aika selittämätöntä, miten se voi vaan olla niin toimiva ja tunnelmallinen, kyseessähän on paperilla vain puoliksi postrokkaava ja puoliksi jatsigroovaileva instrumentaalilevy. Kaikki siinä vaan on loksahtanut kohdalleen. Ajaton klassikko.
Ei vielä ole todellakaan pyöräilykausi. Tänäänkin taiteilin mustalla jäällä alamäkeä, vauhtia oli reilusti päälle 30 ja jarrupalat erittäin kuluneet.
Aina on pyöräilykausi. Pitää vain muistaa oikea tilannenopeus.
Norjan nuorimmat turskanperkaajat räjäytti Black Metal pankin ja ryösti Blastauskuljetusvaunun ja ulosti sellaisen rallin että oksat pois.
KEEP OF KALESSIN: THE BLACK UNCHARTED
Kevättä ilmassa ja metallia suonissa!
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
[quote:96a5174329="vanamo"]Norjan nuorimmat turskanperkaajat räjäytti Black Metal pankin ja ryösti Blastauskuljetusvaunun ja ulosti sellaisen rallin että oksat pois.
Kevättä ilmassa ja metallia suonissa![/quote:96a5174329]
Huh, tuota rumpalia. Mites vanhoja nämä sitten ovat? Teini-ikäisiä? Vaikutusbonusta sellaisesta.
[quote:215f92defe="Laatu"][quote:215f92defe="vanamo"]Norjan nuorimmat turskanperkaajat räjäytti Black Metal pankin ja ryösti Blastauskuljetusvaunun ja ulosti sellaisen rallin että oksat pois.
Kevättä ilmassa ja metallia suonissa![/quote:215f92defe]
Huh, tuota rumpalia. Mites vanhoja nämä sitten ovat? Teini-ikäisiä? Vaikutusbonusta sellaisesta.[/quote:215f92defe]
Eivätpä nämä nyt mitään teinipoikia enää ole, mutta suht nuoria verrattuna normi black metal-peikkojen +40 keskiarvo ikään.
Every day, Rock'n'Roll is saving my Life
No onhan siinä hetkensä, ja paketti on tosi hekumabrittiläinen, mutta eihän ne nyt kaiken sen hypen arvoisia oo.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"