You are not logged in.
Jos perustettais tälle oma osio... Esim. Paskempaa
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Äläs nyt.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Uskon, että jokainen foorumilainen pystyy löytämään sisältään sen pienen mattinsa, jotta voisimme kaikki tulla yhdessä hyvin toimeen.
Uskon, että jokainen foorumilainen pystyy löytämään sisältään sen pienen mattinsa, jotta voisimme kaikki tulla yhdessä hyvin toimeen.
Eri.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
no rauman mieheltä nyt en odottanutkaan tässä tapauksessa mitään myönnytyksiä.
Samaa.
Olen pettynyt. Olin ihan varma, että menis ykköseks.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Olen pettynyt. Olin ihan varma, että menis ykköseks.
Sama. Missä vika? Tuliko vähän liian myöhässä suhteessa elokuviin? Onko Mattia näkynyt liian vähän otsikoissa parin päivän sisällä?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kuulin huhua että Matti ei ois koskaan maistanutkaan Gambinaa, ja juo nykyään yli seittemän euron viinejä ostaen ne s-etulehden suositusten perusteella. Mitä mieltä olette tällaisesta panettelusta?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kaduilla kuisketta kuuluu: mies vankilassa muuttuu.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Matin päihittivät mm. sokea italialainen, kamalan paskasti nimetty glampissispoppoo, uusin euroviisutoivomme sekä UB:n jämät
This must be what jail / I will scratch
Paskan sijoituksen syynä pidän kyllä huonoa mainontaa. Itsellekin julkaisupäivämäärä taisi selvitä samana päivänä. Noh, Matti viettää vuoden Suomen listoilla ja satatonnia menee puhki.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ai onko Lahessa jo 100000 asukasta?
[quote:3a9380943d="ex-kolja"][quote:3a9380943d="aqzu"][quote:3a9380943d="kraakku"]Matti
Lapsuuteni suurin sankari. Mulla oli sellainen mäkihyppääjäukkeli! Rakentelin sille hyppyrimäkiä lumihankeen ja leikin mattinykästä.
Ei se ihan yhtä pitkiä leiskautuksia tehnyt kuin Matti telkkarissa..
[/quote:3a9380943d]
smaa [/quote:3a9380943d]
Peesaan. Olin jo unohtanut tuon... [/quote:3a9380943d]
Juu, sama. Harmitti kun ukko oli aina samassa etunojaasennossa, niin ylä- kuin alamäessäkin. Otettiin pihan poikien kanssa skabaa, ja kun oma ukkeli ei lentänyt kovin pitkälle, piti etunojaa tunata. Sitten jossain vaiheessa muovi antoi periksi ja rautalangat tuli esiin...
"A repo man's always intense"
Ööh, mitä helvettiä? Vastasin ekan sivun wanhoihin juttuihin....
"A repo man's always intense"
Kevään ja alkukesän keikat jää sitten näkemättä. Näkyyköhän levymyynnissä posi- vai negatiivisesti?
näkis nyt edes sen levyn jossain myynnissä... sit kun "sen" saa kympillä niin ostan.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Uusin levy on oikein mainiota menoa, sisältäen pari rokkaavaa biisiä sekä myös fiilistelyyn sopivaa tunnelmapalaa + uusia versioita vanhoista hiteistä.
Mitenhän muuten Matille on tänään käynyt? Senhän piti saada se tuomio siitä puukotuksesta, pahimmillaan saattaa joutua takaisin kiven sisään.
EDIT: Joutui VANKILAAN!!!!! --> http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm
Joo!
Miettikääpä miten monen suomalaisen kesä on piloilla kun ei pääsekään nauttimaan Matin ilmakitarasta uuden levyn nimikkobiisin aikana! Siinä ei paljon nahkatakki heilu kun sellin ovi kolahtaa...
Noh, Ankkarockiin vielä kuitenkin ehtii; miksei saman tien Matti molempien iltojen pääesiintyjäksi, mjitaah..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
EDIT: Joutui VANKILAAN!!!!! --> http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm
Toivottavasti olisi siellä pitkään!
Nyky Matille
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Ihmettelen tässä vaan ettäminkähän vuoksitänne ei-popimpaan saa postata vaikkei ole foorumiin vielä rekisteröitynyt?
mutta kaimalle varaukseton
Kouvolan janarit vois kertoa jotain keikasta.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
´Näin tänään marketin hyllyssä Yllätysten Yö -remasterin. tosi lähellä oli ettei tarttunut´ -späm
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
On ollut kyl nyt pitkä kuiva kausi Matin musan suhteen, mut eiköhän se tästä taas lähde käyntiin kesän saapuessa.
[quote:1615644ec3="shanks"][quote:1615644ec3="shanks"]Yllätin itseni selaamasta jazzhyllyä..
John Coltrane - A Love Supreme
John Coltrane - My Favorite Things
John Coltrane - Giant Steps[/quote:1615644ec3]
Ja väärä topic toki, mutta oli jo valunut niin alas ja näin kesän tullen aloko tehä mieli Matti siideriä! Ei kellää olis pulloa tai pari varastossa?[/quote:1615644ec3]
Luin joskus Hymystä, että Giant Steps olisi Matin lempilevy, vai olikohan se sittenkin Coltranen Blue Train... Ei voi muistaa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200607244911424_vi.shtml
Älä luovuta, Matti!
Matille hyviä vointeja.
Toivottavasti se ei nyt vielä juonut itseänsä hengiltä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
tuo norjan telkkariin antama lausunto on ihan mieletön!
"okei"....
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon