You are not logged in.
Pattern Recognitionin vinyyliversio taitaa olla jopa cd:tä parempi. Suttuisampi tuotantojälki sopii näihin biiseihin mainiosti. Varsinkin Lightning Song nousee ihan uuteen kukoistukseen.
Pistinpä muuten taas tuonne jakoon yhden kolmisen viikkoa ennen bändin lopullista hajoamista äänitetyn livekeikan. Mukana peräti neljä biisiä, joita bändi ei koskaan studiossa nauhalle pistänyt. Mahtaakohan kiinnostaa ketään...?
En jostain syystä innostunut uudesta Love of Diagramsista kovinkaan paljon. En edes tajua miksi. Ehkä se viimevuotinen mainio esimaku-EP nosti odotukset liian korkealle?
Eri! Löysin sen just äsken ja oon lovessa! Ostoon lähtee heti. Toi Pyramid-biisi! Ja kansikin on hienon new wave -henkinen.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:61ff6c8dbf="Larg"]En jostain syystä innostunut uudesta Love of Diagramsista kovinkaan paljon. En edes tajua miksi. Ehkä se viimevuotinen mainio esimaku-EP nosti odotukset liian korkealle?
Eri! Löysin sen just äsken ja oon lovessa! Ostoon lähtee heti. Toi Pyramid-biisi! Ja kansikin on hienon new wave -henkinen.[/quote:61ff6c8dbf]
SAMAAAAA, sviddu, tän vuoden top kahdessakympissä mulla toistasexxx. Eepee oli hyvä myös tietty
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kunpa työt loppuisi niin pääsisi Stupidoon -späm!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Sama mut 8raitaan -spädäm!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Monika on ihanin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sama! Voiskohan tästä irrottaa Love Of Diagrams -topikin? Ehkä siihen kertyy asiakirjoitettavaa kun levy on ollut pari päivää tehokuuntelussa,
Ehkä siihen kertyy asiakirjoitettavaa kun levy on ollut pari päivää tehokuuntelussa,
Mä en oo tota Mosaicia vielä ehtinyt kuunnella muutamaa kertaa enempää. Helvetin hyvältä on kyllä kuulostanut.
EP:tä oon fiilistellyt tässä kesän aikana aika paljon.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Odottelen mun Beacon Of Hopea nyt kaheksatta kuukautta myymäläkakkosesta (ja minä olen lammas)
bzort glorf bööth
Odottelen mun Beacon Of Hopea nyt kaheksatta kuukautta myymäläkakkosesta (ja minä olen lammas)
?! Mitä meinaa? Oot tilannut sen jotenkin sieltä?
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:7545e3729e="hiirimattona"]Odottelen mun Beacon Of Hopea nyt kaheksatta kuukautta myymäläkakkosesta (ja minä olen lammas)
?! Mitä meinaa? Oot tilannut sen jotenkin sieltä?[/quote:7545e3729e]
Myymälä2:sta löyty etsiskelyjen jälkeen yksi Beacon of Hope, ja kun en päässyt myymälään ostamaan sitä niin sovittiin että lähettävät postissa sen minulle. Eipä ole harmi vain vielä kuulunut.
bzort glorf bööth
Mosaicista tullut joku spessuversio, jossa kolme biisiä ekstraa. Mm. Big Chord Champion, joten
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mosaicista tullut joku spessuversio, jossa kolme biisiä ekstraa. Mm. Big Chord Champion, joten
Joo, kaksi muuta biisiä on Iris-Out ja New Fury, myös The Target Is Youlla. Äkkiseltään vaikuttaisi samoilta versioiltakin.
Eli
MAAILMAN PARAS BÄNDI!!!
http://www.youtube.com/watch?v=E6e1YBZM-_4
:peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kirjoitinpa pari riviä:
http://ifsociety.com/blog.php?id=24
tais olla eka kokonainen biisi jonka näiltä kuulin. varsin hyvä kappale, mut jotenkin tuntuu, että näillä täytyy olla paljon parempaakin. sinänsä tää on kyllä "mun musaa", et pitää kyllä viimeinkin tsekata tuo kokopitkä. späm.
Mul on joku rupinen vinyyli näiltä. Ihan jees Sonic Youth -klooni. No ei, on tää ihan jees ja ois kiva tuo Beacon of Hope joskus saada ihan levynä, mutta taitaa olla naftisti saatavilla.
Ihan jees Sonic Youth -klooni.
Sä oot Uuttana kyl ihan sekaisin.
ois kiva tuo Beacon of Hope joskus saada ihan levynä, mutta taitaa olla naftisti saatavilla.
Kaksi kopiota jäljellä:
http://www.ifsociety.com/item/sea_scout … of_hope-cd
[quote:965be60b3c="forssto"]
Kaksi kopiota jäljellä:
http://www.ifsociety.com/item/sea_scout … of_hope-cd[/quote:965be60b3c]
Ai niitä on vielä jälellä. Mä olin siinä uskossa, että noi ois loppu teiltä jo ajat sitte. Pistäppä toi sivuun, ostan sen pois. Voisin kattella täs lähipäivinä, että mitä muuta ottaisin.
Ai niitä on vielä jälellä. Mä olin siinä uskossa, että noi ois loppu teiltä jo ajat sitte. Pistäppä toi sivuun, ostan sen pois. Voisin kattella täs lähipäivinä, että mitä muuta ottaisin.
Joo, ne olikin loppu, mutta saatiin just kolme tilattua jenkeistä asti lisää.
voisin ostaa sen toisen beacon of hopen kun noin halvalla lähtee
pistetäänkö junkieman yhteistilaus niin ei tulis niin isoja posteja?
edit: tsekkaan vielä oisko forsstolla mitään muuta mielenkiintoista.
[quote:ee7c319e74="ydinaukio"]voisin ostaa sen toisen beacon of hopen kun noin halvalla lähtee
pistetäänkö junkieman yhteistilaus niin ei tulis niin isoja posteja?
edit: tsekkaan vielä oisko forsstolla mitään muuta mielenkiintoista.[/quote:ee7c319e74]
Pistäkääs nopskaan tilaus, yksi noista varattiin jo aamulla, eli on enää nuo kaksi jäljellä, enkä rupea niitä varailemaan, eli tilausta ineen, kollit!
[quote:95e38844f7="forssto"]
Pistäkääs nopskaan tilaus, yksi noista varattiin jo aamulla, eli on enää nuo kaksi jäljellä, enkä rupea niitä varailemaan, eli tilausta ineen, kollit![/quote:95e38844f7]
H0m0.