You are not logged in.
[quote:7232c237a8="Leif Erikson"]Kuusumun Profeetta - Jatkuvasti maailmaa pelastamaan kyllästynyt supersankari[/quote:7232c237a8]
On muuten hirveää tuubaa tuo levy.. SPÄM.
vääriä mielipiteitä -topicissa nämä.
EDIT: siirsin tän toisaalta, eli lefa vissiin sentään tykkää?
Osittain, ja sopivina annoksina. Levymitassa en paatosta jaksa. Tämä siis psykokarkille.
"A repo man's always intense"
[quote:e15cab7932="Jean-Babtiste"][quote:e15cab7932="arttu"]Melkein kaikki mitä Beatles on koskaan tehnyt...[/quote:e15cab7932]
No vittu perustele![/quote:e15cab7932]
Miten subjektiivisia musiikkikokemuksia voi ylipäätään perustella tahi arvottaa joko hyviksi tai huonoiksi?
Hyvä kysymys. Tässä yksi varteenotettava pohdinta aiheesta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Immanuel_K … philosophy
Sent from my iPhone 16
Noni, tulihan näitä mieleen. Tai nämä on sellaisia, mitä ihmiset on sumeena kehuneet ja sitten olen eMusicista imuttanut joitain (3-6 tms.) biisejä testiksi.
Killdozer. Ehkä Uncompromising War On Art Under The Dictatorship Of The Proletar ei ole bändin parasta matskua, mutta ei kyllä toiminut tippaakaan.
The National. En mä tiedä, tän piti kai olla jotain Tindersticks-henkistä, mutta olikin jotain ihan hengetöntä urpoilua.
Bonnie "Prince" Billyjä lainasin kirjastosta muutaman, mutta en kyllä saanut mitään otetta. Ai niin, piti olla ostettua rojua.
Doldrums. En mä tiedä mistä tää tuli tietoisuuteen, mutta olipas paskaa. Ok, menee "post-rockin" mollaamiseksi, joka ei kuulemma ole mitenkään in enää. Ja Friends of Dean Martinez menee tähän samaan.
Le Fly Pan Am oli kanssa jotain ihan onnetonta. En muista, minkä levyn menin ostamaan, mutta eieiei.
Sit jotain, vittu Pell Mell, Stars, Of Montreal, The Softies, The Olivia Tremor Control, Tv on the Radio, jne.
Tulihan niitä!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lähes kaikki kuulemani Constellation-jutut, vaikka onhan GYBE-kausi käytynä.
Arcade Fire, Neutral Milk Hotel (jälkimmäisestä sentään pienissä annoksissa, mutta silloinkaan ei kovene)
Pikn Flpyd
Pelican
Isis, lopulta
PMMP
Risto, monet asiat kohillaan ja voin kuvitella että joku tuleva julkaisu kolahtais . Tokihan jotkut biisit kuten Nina, Olen Palasina jne ovat ihan loistoja.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
oliskohan ville leinonen... onhan sillä joku hyväkin ralli mut enimmäkseen hoh hoijaa...
Joo ja Neutral Milk Hotel jätti kyllä niin kylmyyteen, että vieläkin on nenä sinisenä. Broken Social Scenelläkin on yksi hyvä biiisi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tim buckley, en vaan tykkää sen äänestä.
niinjoo, en oo koskaan ostanu tim buckleyn levyjä, riitti että lainasin kirjastosta.
niinjoo, en oo koskaan ostanu tim buckleyn levyjä, riitti että lainasin kirjastosta.
Mulla on kai Happy Sad. Kuka ostaa pois? Pitäisi kai oikeasti taas yrittää päästä noista turhista eroon. 2e kappale, ehkä jollekin kelpaisi.
Lisätääs vielä sen verran, että toi Tim Buckley ei kyllä iskenyt yhtään. Ihme "hippeilyä".
tim buckley, en vaan tykkää sen äänestä.
Sama.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Lisätääs vielä sen verran, että toi Tim Buckley ei kyllä iskenyt yhtään. Ihme "hippeilyä".
vaikka yleensä tykkään ihme "hippeilystä" niin tuo ei tosiaan iskenyt.
[quote:ee62537352="noiseidea"]
Le Fly Pan Am oli kanssa jotain ihan onnetonta. En muista, minkä levyn menin ostamaan, mutta eieiei.
[/quote:ee62537352]
Myy mulle, jos sulla on vielä levy tallella..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:23bba3e99d="sheino"][quote:23bba3e99d="noiseidea"]
[/quote:23bba3e99d]
Myy mulle, jos sulla on vielä levy tallella.. [/quote:23bba3e99d]
Joku onneton sielu(ton) osti sen jo.
[quote:d6f5dce0ab="noiseidea"]
Lisätääs vielä sen verran, että toi Tim Buckley ei kyllä iskenyt yhtään. Ihme "hippeilyä".[/quote:d6f5dce0ab]
Mites ois Greetings from LA? Likaista nussimismusaa, ei hippeilyä.
Oikeesti, vaikka oonkin (oletettavasti) täysverinen heteroseksuaali, niin sillon ku Buckley luikauttaa "Sweet Surrenderin", niin voisin kyllä hälle antautua. Paitsi että se on ollu niin kauan kuallu, ettei sillä varmaan oo enää mitään mikä seisois. Nii että antaa ny olla sit loppujen lopuksi. Mut periaatteessa ja teoriassa.
Mä taas en yleensä perusta hippeilystä, mutta Buckley kyllä menee ihan hyvin.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
eli siis: buckley = ei tarpeeksi hip
Tsekkasin just hyllyn läpi, ja ei tuolla ole perkele yhtään levyä, jonka laittaisin myyntiin. No okei, yks ruotsalainen (!) Hare Krishna/fuusio -levy ehkä lähtis, mutta senkin ostin eurolla kannen takia. Aikoinaan vaihdoin Swervedriverin "Mezcal Headin" Monster Magnetin "LSD 25" -levyyn, kun olin niin saakelin pettynyt em. levyyn. "Duelhan" oli loistava biisi, mutta muuten ei vaan yksinkertaisesti toiminut eikä kuunteluttanut uskomattoman hienon "Raisen" jälkeen. Mutta kyllä mä ton Swerkunkin ostin ihan yleisemmän mediahehkutuksen perusteella. Ei ole meitsistä iloa tässä topikissa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
The National. En mä tiedä, tän piti kai olla jotain Tindersticks-henkistä, mutta olikin jotain ihan hengetöntä urpoilua.
Kuuntelit vääriä biisejä. Osa kuulostaa Tindersticksiltä, osa ei. Mutta kaikki ne on parhautta.
(Tämä otsikko tuntuu toimivan paremmin niin päin, että foorumitoverit aiheuttavat pettymyksiä toisille osaamattomuudellaan.)
[quote:680c5fbc90="noiseidea"]
Bonnie "Prince" Billyjä lainasin kirjastosta muutaman, mutta en kyllä saanut mitään otetta. Ai niin, piti olla ostettua rojua.[/quote:680c5fbc90]
Sama. Oli kyllä varsin huono yrityskin. Lainasin kirjastosta vaan yhden.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tein tuon kuuntelutopikissa olleen postauksen innoittamana Nina Hagen haun ja päädyin tähän topikkiin kun kiinnosti kuulla et kuka on ostanut Hagenia ja pettynyt. No eihän se sitten oikeesta Ninasta pingannukkaan.
No mut jo on tyhmä topikki ja alentuva suhtautuminen musiikkiin. Siitä kaikille tänne kirjoittaneille iso En mä niihin levyihin ikinä pety mitä on tullut kännissä tai yhden biisin kiimassa ostettua vaan lähinnä itseeni, kun en oo osannu.
Mangojauhe goddamn.
Tool - Lateralus
Tätä en vaan osaa yhtään, muutamia hyviä kohtia mutta kokonaisuutena toi tuntuu vaan niin keskinkertaiselta verrattuna Ænimaan. Ostin Lateraluksen heti ilmestyessään ja lukuisia kertoja yrittänyt löytää sitä hienoutta mitä monet levyn väittävät sisältävän. Tool-uskovaisten mukaan levystä löytää 50 kuuntelukerran jälkeenkin vielä uusia asioita ja tajunta laajenee. Vitut, samalta se kuulostaa joka kerta. Se musta muovisysteemikin siinä levyn päällä ärsyttää.
[quote:00575ba0ec="Firon"]Tool - Lateralus
Tätä en vaan osaa yhtään, muutamia hyviä kohtia mutta kokonaisuutena toi tuntuu vaan niin keskinkertaiselta verrattuna Ænimaan. Ostin Lateraluksen heti ilmestyessään ja lukuisia kertoja yrittänyt löytää sitä hienoutta mitä monet levyn väittävät sisältävän. Tool-uskovaisten mukaan levystä löytää 50 kuuntelukerran jälkeenkin vielä uusia asioita ja tajunta laajenee. Vitut, samalta se kuulostaa joka kerta. Se musta muovisysteemikin siinä levyn päällä ärsyttää.[/quote:00575ba0ec]
Tänään kuuntelin pitkästä aikaa. Hyvä levy, mutta ei pärjää Ænimalle. Tool-uskovaisiin ei kannata luottaa. Tosta levystä on aivan helvetin naurettavia teorioita noilla Toolin boardeilla. Kannattaa käydä tsekkaamassa. Ihmisillä on joskus aivan liikaa aikaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:ff3abf1c00="Firon"]Tool - Lateralus
Tätä en vaan osaa yhtään, muutamia hyviä kohtia mutta kokonaisuutena toi tuntuu vaan niin keskinkertaiselta verrattuna Ænimaan. Ostin Lateraluksen heti ilmestyessään ja lukuisia kertoja yrittänyt löytää sitä hienoutta mitä monet levyn väittävät sisältävän. Tool-uskovaisten mukaan levystä löytää 50 kuuntelukerran jälkeenkin vielä uusia asioita ja tajunta laajenee. Vitut, samalta se kuulostaa joka kerta. Se musta muovisysteemikin siinä levyn päällä ärsyttää.[/quote:ff3abf1c00]
Tuskin se 50. kerta mitään erityistä tuo, jos eivät 49 aikaisempaa kolahda. Lateralus on kuitenkin omasta mielestäni Ænimaa "helpompi" levy.
Vittu jo topikin toinen kukkahattutäti. Saatanan pässi, kun on saanut käsiinsä paskaa musiikkia, niin oikea tapa on huutaa pettymyksensä koko maailmalle.
Mut pitää myös perustella! Aijai, nyt tulee paskaa niskaan...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
nostetaas ylös vaikka ei mulla nyt oo tähän mitään, löysin vaan topikin ku etsin kuusamon proffan otsikkoa.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Nostolle toki :peik:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ja sivunvaihto
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Bad Brainsin Rock for Lightin ostin äskettäin, kun aattelin että on jotain legendaarista, mutta enpä tiedä...tosin vaan pari puolella korvalla suoritettua kuuntelua takana. Jatkamme harjoituksia.