You are not logged in.
Pages: 1
kun blgr tämän jossain mainitsi niin huomasin että eipä ole otsikkoa vielä... aina silloin kun näiden levyjä kaivaa esille niin huomaa että aivan mielettömän hieno pändi. eipä mulla muuta nyt, joku muu vopis jatkaa.
en osaa edes omaa suosikkilevyä sanoa, mutta veikataan: oliskohan don't stand me down?
EDIT: heittomerkki poistettu nimestä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Too-Rye-Ayni joku b-puolen piisi skippaa, tai jää siis nykimään paikalleen. Ei ole sen takia oikein sitä tullut kuunneltua. Searching for the Young Soul Rebels on kans, mutta sitä en jostain muusta syystä vielä ole kuunnellut...
täytyy myöntää että too-rye-ay on hieno levy, tykkään jopa come on, eileenistä vaikka se oli vähän ylisoitettu yhteen aikaan. ekaa mulla ei edes ole, mutta mulla on pari kokoelma-cd:tä (näköjään 'it was like this' ja 'master series') joilla on muistaakseni paljon niitä alkupään biisejä. täytyykin kaivaa taas esille.
jotenkin jäi mieleen don't stand me downin hienot videot, knowledge of beauty, this is what she's like ja listen to this, jotka pyöri taivaskanavilla silloin kuin toi levy ilmestyi.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nykyään suosikkini taitaa olla Don't Stand Me Down. Aika ylivoimaisesti jopa. Kuitenkin hieno bändi, mitkä olivat kahdeksankymmentäluvulla harvinaisia tuolla Englannin maalla.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
ulviksen tarinalle
eilen yritin kuunnella niitä kokoelmia mutta ei oikein napannut, ei kai nää toimi ku vinyylillä...
Hantta, korjaapa otsikko. Siin' ei ole heittomerkkiä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hantta, korjaapa otsikko. Siin' ei ole heittomerkkiä.
Eka ja toka levy on hienoja albumeita. En nyt oikein keksi muuta sanottavaa. Hämmentävän usein tulee kuunneltua näitä, kyseessä ei edes ole mikään suursuosikki, mutta joku salaelementti näillä hepuilla musiikissaan on. Levyt meinaa hakeutua lautaselle kuin itsestään. Yleensä kuuntelen vain yhden puoliskon yhtenä päivänä ja toisena toisen. Juu. Näin on.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:6ef69fc7b0="ginipoika"]Hantta, korjaapa otsikko. Siin' ei ole heittomerkkiä. [/quote:6ef69fc7b0]
Dexys Midnight Runners, on the other hand, omit the apostrophe.
Mutta nyt harmittaa, miten tylysti esitin asiani. Toivottavasti psyko ei loukkaantunut.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ulvis
Varikset komentavat
Mutta nyt harmittaa, miten tylysti esitin asiani. Toivottavasti psyko ei loukkaantunut.
tokkopa, olis varmaan laittanu -hymiönkin edittinsä perään jos osais sellaisia käyttää
ginipoika wrote:Mutta nyt harmittaa, miten tylysti esitin asiani. Toivottavasti psyko ei loukkaantunut.
tokkopa, olis varmaan laittanu -hymiönkin edittinsä perään jos osais sellaisia käyttää
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ulvis
sama, oli jäänyt tämä huomaamatta lisää näitä
Mä tykkään Searching for the Young Soul Rebels -albumista. Etenkin Seven Days Too Long on mahtava jorausbiisi.
jostain syystä tekee mieli nostaa tämä otsikko, taidanpa kaivella levyt esiin.
Popklassikot 1982 #7: Dexys Midnight Runners Come On Eileen
ja lukekaapa muuten ulviksen juttu tuolta ylempää
näiltä on ilmestynyt uusi levy, one day i'm going to soar, ja sitähän on kehuttu, onks joku kuullut?
ulviksen tarinalle
kraakku wrote:ulvis
sama, oli jäänyt tämä huomaamatta lisää näitä
ja lukekaapa muuten ulviksen juttu tuolta ylempää
hemmetin ulvis vienyt tarinansa pois kuka muistaa millainen oli?
mutta tosiaan viime vuonna comeback-levy the feminine divine lyhennetyllä nimellä dexys, ainakin tämä biisi on varsin mainio:
Pages: 1