You are not logged in.
Must vähän tuntuu, et Mani ois vetäny enemmän.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olin myös oikeassa siinä että Mani liitty Primal Screamiin vasta 1996.
Kalle oli kyllä must silti aika vakuuttava "tietojensa" kanssa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bobby varmaan menny tällä vuosituhannella ohi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
No myönnän olin väärässä, menin vaan fiiliksellä, mutta tärkeintähän on se että mani on vetänyt enemmän.
bobby varmaan menny tällä vuosituhannella ohi
Eiks Bobby oo jo vähän rauhoittunut?
[quote:e285122224="HUIG"]bobby varmaan menny tällä vuosituhannella ohi
Eiks Bobby oo jo vähän rauhoittunut?[/quote:e285122224]
exactly
Hmm.. mielenkiintoinen näkökanta. Tätä pitää selvästi tutkia vielä lisää!
vuonna 2000 bobby vaikutti olevan hyvässä vauhdissa (:!:) sittemmin pikemminkin kikkelis kokkelis valiumliigatason höntsääjä
vuonna 2000 bobby vaikutti olevan hyvässä vauhdissa (:!:) sittemmin pikemminkin kikkelis kokkelis valiumliigatason höntsääjä
Eikö Mani muka ole pysynyt mukana edes vähintään samalla tasolla?
[quote:e0d9eb0f1f="HUIG"]vuonna 2000 bobby vaikutti olevan hyvässä vauhdissa (:!:) sittemmin pikemminkin kikkelis kokkelis valiumliigatason höntsääjä
Eikö Mani muka ole pysynyt mukana edes vähintään samalla tasolla?[/quote:e0d9eb0f1f]
emmätiiä, bobby on vaikuttanu vaan olevan ihan koomassa, mani vaikuttanu eloisammalta ainaki sillon ku oon joutunu bändin näkemään (poislukien toi 2000 jolloin olivat niinku hyvii ja sillai). mut eihän se kerro taas määristä enkä tiijä muutenkaan yhtään mittään joten meenpä tonne
MENI NUSSIMAAN!
Niin tais mennä.
Mani on eloisa vekkuli.
Mä veikkaan että tuollaiset hiljaisemmat imurit ovat aina salaa siellä white line highwayn ohituskaistalla.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
"mani mani mani, must be fani, in a rich manis world.."
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Mani. Tässä todiste:
nou mani nou problems
[quote:37f6deb5e7="Feggy"]Mani. Tässä todiste:
[/quote:37f6deb5e7]
Paras kuva ikinä... Onpa ne huonossa kunnossa!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
suomalainen voittaa aina
palsalle erikseen
Stone Roses julkaisi hittialbuminsa ennen Primal Screamia.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:6b11cf4e12="Feggy"]Mani. Tässä todiste:
[/quote:6b11cf4e12]
Tai sitten se on noin sekaisin, koska ei ole niin tottunut käyttäjä kuin Bobby...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Vielä turhempi bändi ku Oasis ja homoja molemmat
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Väärä otsikkoa. Pet Shop Boys on koneemmassa.
eiq
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Giganttinen eri. Primal Screamille, Bobbylle, Manille ja kaman vetämiselle
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:dcdbf9d857="Moronica"]Vielä turhempi bändi ku Oasis ja homoja molemmat
Giganttinen eri. Primal Screamille, Bobbylle, Manille ja kaman vetämiselle [/quote:dcdbf9d857]
kaman vetämiselle, ja ennen kaikkea siitä numeron tekemiselle ("hei mä söin eilen muroja!"), kyllä todella iso
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:0ca00a47e2="risto_m"][quote:0ca00a47e2="Moronica"]Vielä turhempi bändi ku Oasis ja homoja molemmat
Giganttinen eri. Primal Screamille, Bobbylle, Manille ja kaman vetämiselle [/quote:0ca00a47e2]
kaman vetämiselle, ja ennen kaikkea siitä numeron tekemiselle ("hei mä söin eilen muroja!"), kyllä todella iso [/quote:0ca00a47e2]
no joo mut primal screamille silti peukkua, huippulevyjähän näilllä on vaiks kuin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.