You are not logged in.
Missasin nelosen. Mikäs se oli...
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Missasin nelosen. Mikäs se oli...
No se oli keksitty tarina, joka johti siihen DnD-levyn toiseen(?) biisiin, joka alkaa niillä huudoilla....
"Juttelin tien toisella puolella olevassa ostoskeskuksessa erään natiivin kanssa. Mielenkiintoinen keskustelutuokio... No, se ei puhunut yhtään englantia, sanoi vaan...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!"
*biisi alkaa samalla*
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ässää.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:27d291ff5e="Feggy"][quote:27d291ff5e="ex-kolja"][quote:27d291ff5e="ydinaukio"]
ajattelin vain että vähän hölmöä mennä katsomaan bändiä jolta on kuullut yhden paskan levyn.[/quote:27d291ff5e]
Samaa. En vain ymmärrä. :?[/quote:27d291ff5e]
Smaa.[/quote:27d291ff5e]
Mikä tässä nyt ottaa niin vaikeasti? Maksoin lipusta enkä tuntenut itseäni petetyksi keikan jälkeen. Artsy kiteytti hyvin jossain tuolla aiemmin miksi itse meni keikalle, omat motiivini olivat osapuilleen samat.
[quote:d3ef632b9e="stratum"][quote:d3ef632b9e="Feggy"][quote:d3ef632b9e="ex-kolja"][quote:d3ef632b9e="ydinaukio"]
ajattelin vain että vähän hölmöä mennä katsomaan bändiä jolta on kuullut yhden paskan levyn.[/quote:d3ef632b9e]
Samaa. En vain ymmärrä. :?[/quote:d3ef632b9e]
Smaa.[/quote:d3ef632b9e]
Mikä tässä nyt ottaa niin vaikeasti? Maksoin lipusta enkä tuntenut itseäni petetyksi keikan jälkeen. Artsy kiteytti hyvin jossain tuolla aiemmin miksi itse meni keikalle, omat motiivini olivat osapuilleen samat.[/quote:d3ef632b9e]
En vaan ymmärrä, miksi mennä keikalla, jos ei ole levyltä pitänyt artistista. En minä ainakaan menisi. Sitäkään en oikein ymmärrä, että juuri te kaksi olette noin innostuneita tuollaisesta keikalla käymisestä, koska juuri te kaksi dumaatte aina suurin piirtein suurimman osan kaikesta, ainakin täällä käsitellystä musiikista.
(Enkä nyt tarkoita tätä pahalla. Kyllä sinä tiedät, mitä tarkoitan. Topikit ovat täynnä stratumin "paskaa"- ja artsyn "nyt ei kyllä lähtenyt, ei voinut tuollaista kuunnella" -kommentteja.)
[quote:4b74f0ede3="ex-kolja"][quote:4b74f0ede3="stratum"][quote:4b74f0ede3="Feggy"][quote:4b74f0ede3="ex-kolja"][quote:4b74f0ede3="ydinaukio"]
ajattelin vain että vähän hölmöä mennä katsomaan bändiä jolta on kuullut yhden paskan levyn.[/quote:4b74f0ede3]
Samaa. En vain ymmärrä. :?[/quote:4b74f0ede3]
Smaa.[/quote:4b74f0ede3]
Mikä tässä nyt ottaa niin vaikeasti? Maksoin lipusta enkä tuntenut itseäni petetyksi keikan jälkeen. Artsy kiteytti hyvin jossain tuolla aiemmin miksi itse meni keikalle, omat motiivini olivat osapuilleen samat.[/quote:4b74f0ede3]
En vaan ymmärrä, miksi mennä keikalla, jos ei ole levyltä pitänyt artistista. En minä ainakaan menisi. Sitäkään en oikein ymmärrä, että juuri te kaksi olette noin innostuneita tuollaisesta keikalla käymisestä, koska juuri te kaksi dumaatte aina suurin piirtein suurimman osan kaikesta, ainakin täällä käsitellystä musiikista.
(Enkä nyt tarkoita tätä pahalla. Kyllä sinä tiedät, mitä tarkoitan. Topikit ovat täynnä stratumin "paskaa"- ja artsyn "nyt ei kyllä lähtenyt, ei voinut tuollaista kuunnella" -kommentteja.)[/quote:4b74f0ede3]
asiaa
onneksi ex-koljan viestit huokuvat yksi toisensa jälkeen positiivisuutta kuten freddie mercury aikoinaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
paras topikki.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:4dd8096087="HUIG"]:snore:
onneksi ex-koljan viestit huokuvat yksi toisensa jälkeen positiivisuutta kuten freddie mercury aikoinaan [/quote:4dd8096087]
Ja mites vitussa tää nyt liittyy mihinkään...
here we go again... and again. and again.
[quote:d9d0fdbbb6="ex-kolja"][quote:d9d0fdbbb6="HUIG"]:snore:
onneksi ex-koljan viestit huokuvat yksi toisensa jälkeen positiivisuutta kuten freddie mercury aikoinaan [/quote:d9d0fdbbb6]
Ja mites vitussa tää nyt liittyy mihinkään...[/quote:d9d0fdbbb6]
no sitä vaan että voit ihan riemuten liittyä tähän sakkiin:
[quote:d9d0fdbbb6](Enkä nyt tarkoita tätä pahalla. Kyllä sinä tiedät, mitä tarkoitan. Topikit ovat täynnä stratumin "paskaa"- ja artsyn "nyt ei kyllä lähtenyt, ei voinut tuollaista kuunnella" -kommentteja.) [/quote:d9d0fdbbb6]
enkä minäkään tarkoita pahalla
[quote:7d8fb3f706="HUIG"][quote:7d8fb3f706="ex-kolja"][quote:7d8fb3f706="HUIG"]:snore:
onneksi ex-koljan viestit huokuvat yksi toisensa jälkeen positiivisuutta kuten freddie mercury aikoinaan [/quote:7d8fb3f706]
Ja mites vitussa tää nyt liittyy mihinkään...[/quote:7d8fb3f706]
no sitä vaan että voit ihan riemuten liittyä tähän sakkiin:
[quote:7d8fb3f706](Enkä nyt tarkoita tätä pahalla. Kyllä sinä tiedät, mitä tarkoitan. Topikit ovat täynnä stratumin "paskaa"- ja artsyn "nyt ei kyllä lähtenyt, ei voinut tuollaista kuunnella" -kommentteja.) [/quote:7d8fb3f706]
enkä minäkään tarkoita pahalla [/quote:7d8fb3f706]
Ihan miten vaan. Ei minua haittaa. Ja vaikka näin olisi (perustelut olis ihan jees), niin ei se silti liity tähän yhtään mitenkään...
paras topikki.
Näin
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
no unohda! negatiivisuutesi ja nälvimisesi täällä on ollut ihan omaa luokkaansa, mutta jollet sitä huomaa niin jätäppä huomaamati (ehkä se sitten meinaa sitä, että se EI ole henkilökohtaista, toisin kuin olen luullut). eipä itselläsikään tuossa väittämässä mitään lähdeviittauksia näy.
no unohda! negatiivisuutesi ja nälvimisesi täällä on ollut ihan omaa luokkaansa, mutta jollet sitä huomaa niin jätäppä huomaamati (ehkä se sitten meinaa sitä, että se EI ole henkilökohtaista, toisin kuin olen luullut). eipä itselläsikään tuossa väittämässä mitään lähdeviittauksia näy.
Ketä minä nyt olen nälvinyt? En tajuu.. Sinua? Mitä helvettiä?
[quote:42a390d5dd="HUIG"]no unohda! negatiivisuutesi ja nälvimisesi täällä on ollut ihan omaa luokkaansa, mutta jollet sitä huomaa niin jätäppä huomaamati (ehkä se sitten meinaa sitä, että se EI ole henkilökohtaista, toisin kuin olen luullut). eipä itselläsikään tuossa väittämässä mitään lähdeviittauksia näy.
Ketä minä nyt olen nälvinyt? En tajuu.. Sinua? Mitä helvettiä?[/quote:42a390d5dd]
Joo no niin luulin! Mut jos et kerran oo, on se vaan ollut hurmaavaa koljuutta (tää ei ollu sarkasmia) tupakoinnin lopettamisen sivuvaikutuksin. Tai jottain. Seuraava puheenaihe?
[quote:9947c69f5e="ex-kolja"][quote:9947c69f5e="HUIG"]no unohda! negatiivisuutesi ja nälvimisesi täällä on ollut ihan omaa luokkaansa, mutta jollet sitä huomaa niin jätäppä huomaamati (ehkä se sitten meinaa sitä, että se EI ole henkilökohtaista, toisin kuin olen luullut). eipä itselläsikään tuossa väittämässä mitään lähdeviittauksia näy.
Ketä minä nyt olen nälvinyt? En tajuu.. Sinua? Mitä helvettiä?[/quote:9947c69f5e]
Joo no niin luulin! Mut jos et kerran oo, on se vaan ollut hurmaavaa koljuutta (tää ei ollu sarkasmia) tupakoinnin lopettamisen sivuvaikutuksin. Tai jottain. Seuraava puheenaihe? [/quote:9947c69f5e]
Selasin monta sivullista kommenttejani (on mulla elämäkin), enkä kyllä löytänyt yhtään nälvintää tai ainakaan sellaiseksi tarkoitettua. Jos joku on muuten kirjoitukseni tulkinnut, niin pyydän anteeksi.
Hurmaavaa koljuutta, just joo..
Lukkoon ja bänniä kaikille.
Lukioon ja röhmyä kaikille.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:7f099f28d8="lejoncio"]Lukioon ja röhmyä kaikille.
[/quote:7f099f28d8]
no nytkyllä asiakeskustelu käynnissä eiq mitäs
kyllä mäkin välillä käyn keikoilla joista en tiedä mitään, esim. oneida ja melkein vois sanoa low kun en ollu kuullu ku pari biisiä mut sou not. sokkona oisin liarsiinkin menny jos oisin ehtinyt. ja voihan joku juttu kiinnostaa jostain syystä vaikka ei levyltä olis kolahtanutkaan eli ymmärrän ihan hyvin stratumin kannan. ymmärrän myös että voi tuntua jälkeenpäin oudoilta jos joku haukkuu keikkaa jonne meni vaikkei etukäteen yhtyeestä pitänyt.
ymmärrän vielä senkin että tässä kommentissa ei oo oikein mitään ideaa mutta spämmätään nyt kun täällä asti mennään ja näppäimistö sauhuaa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
heh. eihän tätä kaikkea nyt niiiin vakavasti pidä ottaa..
onhan tässä kaikkea tullut kohdalle itselläkin.. toi mainittu gogol (levy kuultu: tylsää, mut livenä ihan eläin), king of convenience (en oikein diggaa levyltä, mut oli joku aavistus et jospa kuitenkin. no, lopputulos: hirveetä sontaa), sparks (tunsin ennen keikkaa ehkä kaksi ja puoli biisiä jostain 1930-luvulta. olikin nerokkainta ehkä koskaan).
jne...
huigille bännit ja ex-kolja modeks
Live ja levyhän ovat NIIIIIN kaksi eri maailmaa tekemisen muotona että mun mielestä täytyy lähteä siitä ettei niiden vertailu ole millään muotoa hedelmällistä tai edes etäisesti järkevää 99% tapauksista.
Maailma on täynnä bändejä jotka eivät, subjektiivisesti, toimi levyllä yhtä hyvin kuin livenä ja päinvastoin.
Eikä tuo nyt ole aika alkeiskurssikamaa populaarimusiikin kulutuksen kontekstissa? Uskomatonta että siitäkin saa riidan aikaan.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
>(Enkä nyt tarkoita tätä pahalla. Kyllä sinä tiedät, mitä tarkoitan. Topikit ovat >täynnä stratumin "paskaa"- ja artsyn "nyt ei kyllä lähtenyt, ei voinut tuollaista >kuunnella" -kommentteja.)[/quote ]
hey matula mikähän läppä tämä nyt oikein mahtaa olla? en mä tänne kauheasti edes juurikaan viitsi kirjoitella ja sitten topikit on muka jotenkin "täynnä" mun kommentteja. vainoharhaista yleistämistä. ja sitäpaitsi kyllä mä nyt kuitenkin jotenkin näkemyksiäni perustelen. haloo. äijä tarttuu vaan niihin juttuihin jos joskus jotain erehtyy kärjistämään jotain negatiivista. positiiviset hehkutuksethan nyt ei merkkaa mitään. kun nää jutut perustuu kuitenkin
johonki vitun kaunaan ja nihkeilyyn ja pikkunokkeluuteen. vitun säälittävää
let me fall out of the window
with confetti in my hair
artsy wrote:>(Enkä nyt tarkoita tätä pahalla. Kyllä sinä tiedät, mitä tarkoitan. Topikit ovat >täynnä stratumin "paskaa"- ja artsyn "nyt ei kyllä lähtenyt, ei voinut tuollaista >kuunnella" -kommentteja.)
hey matula mikähän läppä tämä nyt oikein mahtaa olla? en mä tänne kauheasti edes juurikaan viitsi kirjoitella ja sitten topikit on muka jotenkin "täynnä" mun kommentteja. vainoharhaista yleistämistä. ja sitäpaitsi kyllä mä nyt kuitenkin jotenkin näkemyksiäni perustelen. haloo. äijä tarttuu vaan niihin juttuihin jos joskus jotain erehtyy kärjistämään jotain negatiivista. positiiviset hehkutuksethan nyt ei merkkaa mitään. kun nää jutut perustuu kuitenkin
johonki vitun kaunaan ja nihkeilyyn ja pikkunokkeluuteen. vitun säälittävää
Tarkoitin vaan, että ainakin täällä keskusteltavista aiheista sinulla ja stratumilla on keskivertoa kriittisempää sanottavaa. EIKÄ SIINÄ SINÄNSÄ OLE MITÄÄN VIKAA. En mielestäni yleistänyt.
Ja. Minusta on erityisen HAUSKA lukea kommenttejasi, KUTEN ESIM: TÄSSÄ TOPIKISSA, olivat ne sitten kriittisiä tai hehkuttavia. Esität perusteluja jne.
Kysymys ei ollut tuosta. Ehkä esitin asian huonosti, ehkä olen vainoharhainen kusipää. EN VITTU TIEDÄ.
nyt kävi näin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
niin eeppistä!