You are not logged in.
bzort glorf bööth
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tai John McClane vs Terminator
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tai Flash vs. Daredevil
oho ketä kiinnostais
[quote:9b126c25fa="Acedia"]Tai Flash vs. Daredevil
oho ketä kiinnostais [/quote:9b126c25fa]Ex-kämppistä
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Ei vittu. Parasta.
Ja nytku Beverly Hills kyttä 4 tulee ens vuonna niin
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ympyrän on sulkeuduttava... taas?
Stallone on NERO.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tämän elokuvataiteen mestariteoksen saa Anttilasta mm. about 14 eurolla. Ostakaa! Koska Ramboiltamat rotsijengillä?
>:{/
[quote:aebfecdf44]Rumors say the script will follow the original one written by Stallone for Rambo (2008), in which Rambo finds out he has a daughter and she has been kidnapped by a hostile cult, from which Rambo must rescue her. There are also rumors about Rambo V being in Africa.[/quote:aebfecdf44]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:850c1240d3]There are also rumors about Rambo V being in Africa.[/quote:850c1240d3]
Botswanan kuningas Rambo V:lle
Älä päästä painiks sitä
[quote:c00cd3d8ca]There are also rumors about Rambo V being in Africa.
Botswanan kuningas Rambo V:lle [/quote:c00cd3d8ca]
Sama
Seuraava pääpahis?
[quote:ffedbeb6cf="tapna"]Seuraava pääpahis?
[/quote:ffedbeb6cf]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:dd2237b7be="ginipoika"][quote:dd2237b7be="tapna"]Seuraava pääpahis?
[/quote:dd2237b7be]
[/quote:dd2237b7be]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
kaipa tän vois hankkia cdonista 5,95:llä, kun ei teatterissakaan tarvinnu yli vitosta maksaa.
Tänään First Blood kakkoselta klo 22.05.
Olisivatpa näyttäneet suoraan ne kaikki
bzort glorf bööth
Olisivatpa näyttäneet suoraan ne kaikki
Joskus ysärin lopulla näyttivät Canalilla tai tuli noiden leffojen välissä jotain Syltty-dokkaria/haastattelua. Mulla on nauhoitettuna VHS:lle tämä
Mä katsoin ensimmäistä kertaa Rambon. Kai mulla on ollut ennakkoluuloja, mutta sehän oli aika hyvä! <3