You are not logged in.
Aikataulut ulkona, taas yhtä vaikeesti koodattuna
eikös me pelata yhden näistä tän sivun koodanneista nikkareista kanssa jalkapalloo keskiviikkosin yleensä? reklamoinnit liukkareiden muodossa :twisted:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:5c9886b0c7="kmodig"]ja sally shapiron biisinikkari
ja kris menace = HOUSE KIINNOSTAA[/quote:5c9886b0c7]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
DISCO KIINNOSTAA
[quote:ee33f500a1="turkele"]Aikataulut ulkona, taas yhtä vaikeesti koodattuna
eikös me pelata yhden näistä tän sivun koodanneista nikkareista kanssa jalkapalloo keskiviikkosin yleensä? reklamoinnit liukkareiden muodossa :twisted:[/quote:ee33f500a1]
viekääpä litsariterveiset täältä vallilasta sinne turgusseen.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:815f3c1da1="risto_m"][quote:815f3c1da1="turkele"]Aikataulut ulkona, taas yhtä vaikeesti koodattuna
eikös me pelata yhden näistä tän sivun koodanneista nikkareista kanssa jalkapalloo keskiviikkosin yleensä? reklamoinnit liukkareiden muodossa :twisted:[/quote:815f3c1da1]
viekääpä litsariterveiset täältä vallilasta sinne turgusseen. [/quote:815f3c1da1]
Muistakaa, nastat edellä, Ty Cobb-tyyliin.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mun mielestä tää on edelleen aivan loistavasti tunnelmia kuvaava kuva.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Hei, mites, liikeneekö joku lattia/sohvapaikka Turggurotseilta? Perjantai kiinnostaa enemmän ku mikään festari missään muualla.
en ole kolmekybänen emoboy
PERJANTAI KIINNOSTAA
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Hei, mites, liikeneekö joku lattia/sohvapaikka Turggurotseilta? Perjantai kiinnostaa enemmän ku mikään festari missään muualla.
Tänne vaan!
[quote:233157ef57="börjeslandet"]Hei, mites, liikeneekö joku lattia/sohvapaikka Turggurotseilta? Perjantai kiinnostaa enemmän ku mikään festari missään muualla.
Tänne vaan![/quote:233157ef57]
Anaam, eikai tää myy loppuun viel ihan heti? Ei jaksais vielä ostaa lippua.. Tai ehkä vois, katotaan nyt.
Minä tänne perjantaina. Eka UMFini ikinä, melko mielenkiintoista. Oon aina ollut jostain syystä poissa kaupungista. Viinan sala kuljetus vinkkejä?!!
[quote:6bec7b6ad9="risto_m"][quote:6bec7b6ad9="börjeslandet"]Hei, mites, liikeneekö joku lattia/sohvapaikka Turggurotseilta? Perjantai kiinnostaa enemmän ku mikään festari missään muualla.
Tänne vaan![/quote:6bec7b6ad9]
Anaam, eikai tää myy loppuun viel ihan heti? Ei jaksais vielä ostaa lippua.. Tai ehkä vois, katotaan nyt.[/quote:6bec7b6ad9]
En usko että myy, mutta toki en oo varma, ite aattelin ostaa varmaan ens viikolla, riippuen vähän millanen palkka tulee tilille huomenna.
Minä tänne perjantaina. Eka UMFini ikinä, melko mielenkiintoista. Oon aina ollut jostain syystä poissa kaupungista. Viinan sala kuljetus vinkkejä?!!
En tiijä kun tää ei oo ennen ollu Kupittaalla! Nythän alue on silleen suljettu, kuten muinaisissa Kupittaan Koneistoissa, joista en muista mittään, mut peruskonsteilla varmasti onnistuu jos on onnistuakseen
Viinan sala kuljetus vinkkejä?!!
Käy hyvissä ajoin hautaamassa pullo puistoon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:45fced49ff="schlagobers"]Viinan sala kuljetus vinkkejä?!!
Käy hyvissä ajoin hautaamassa pullo puistoon.[/quote:45fced49ff]
Sama tuli mieleen. Kasuaalina festareille Fiskars-lapio mukana
[quote:4c7fdf6992="ginipoika"][quote:4c7fdf6992="schlagobers"]Viinan sala kuljetus vinkkejä?!!
Käy hyvissä ajoin hautaamassa pullo puistoon.[/quote:4c7fdf6992]
Sama tuli mieleen. Kasuaalina festareille Fiskars-lapio mukana [/quote:4c7fdf6992]
vanha turkulainen aarrekartta-metodi. kuinkahan paljon noita "uhripulloja" löytyy ruissalosta 100v päästä?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Miksei missään lue aikatauluja tai ees että monelta perjantaina mikään alkaa
Miksei missään lue aikatauluja tai ees että monelta perjantaina mikään alkaa
Facebookin UMF-yhteisöstä olin lukevinani, että alkuviikosta tulee aikataulut.
[quote:9c5d0a7b4c="Moronica"]Miksei missään lue aikatauluja tai ees että monelta perjantaina mikään alkaa
Facebookin UMF-yhteisöstä olin lukevinani, että alkuviikosta tulee aikataulut.[/quote:9c5d0a7b4c]
Niin eilen piti tulla ilmoille, mutta ilmeisesti pitää taas koodata niin vitun vaikeasti, ettei niitä oo mihkään saatu tai jotain.
Tiketin nettisivuilla lipun kohalla lukee 18-04 että kaippa sitä ehtii kaikennäköstä nähdä. Pitäis vaan uskaltaa vongata sivarimatkat...
Noi UMF:in nettisivut ovat kyllä vuodesta toiseen PASKINTA KOSKAAN.
Toivottavasti SE TOINEN jäbä ei sairastu tänä vuonna tai UMFin passinhakuprosessi saa nettisivut tuntumaan käytettävyyden multihuipentumalta.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:2fa0e8166b="forssto"]Noi UMF:in nettisivut ovat kyllä vuodesta toiseen PASKINTA KOSKAAN.
Toivottavasti SE TOINEN jäbä ei sairastu tänä vuonna tai UMFin passinhakuprosessi saa nettisivut tuntumaan käytettävyyden multihuipentumalta.[/quote:2fa0e8166b]
Siellä on nykyään vähän enemmänkin väkeä töissä ja passinhakuprosessi ei enää ole "ööö, tota ettikää Parkkari".
Tero saatana, s'olet gay!
Todennäköisesti lauantaina paikalle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Black Devil Disco Club kiinnostas, mutta väliin jää..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Hannele Laurin taustabändissä. Tommi on gay-ikoni.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:7195ce255d="forssto"]Soitan näissä kemuissa
Missä?[/quote:7195ce255d]
LOL'z @ Ylitarkastaja.
Eli siis hannulelaurissa soittelen. Soitetaan vissiin about puoliltaöin tai niillä main lauantaina. Ei hajuakaan missä.
Tero saatana, s'olet gay!