You are not logged in.
[quote:bf521c2554="noiseidea"]Mulla taas just päinvastoin. Ostin uudet The Go! Teamin ja Gang Gang Dancen cd:inä, ja sitten kun huomasin niiden olevan tuolla niin jopas vitutti. No, ehkä lähinnä hintaeron takia, ja en kyllä noita fyysisesti hyllyyn suuremmin kaipaa.
voin ostaa gang gang dancen pois kuleksimasta vaikkapa femmalla [/quote:bf521c2554]
En usko kauppojen toteutuvan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:2158ba824d="psykokarkki"][quote:2158ba824d="noiseidea"]Mulla taas just päinvastoin. Ostin uudet The Go! Teamin ja Gang Gang Dancen cd:inä, ja sitten kun huomasin niiden olevan tuolla niin jopas vitutti. No, ehkä lähinnä hintaeron takia, ja en kyllä noita fyysisesti hyllyyn suuremmin kaipaa.
voin ostaa gang gang dancen pois kuleksimasta vaikkapa femmalla [/quote:2158ba824d]
En usko kauppojen toteutuvan.[/quote:2158ba824d]
höh.
Nyt toi uus Thurstonkin tuli tonne päivän tai pari sen jälkeen, kun ostin muovikopion. Pitäisi kai näiden uusien kanssa vähän malttaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nyt toi uus Thurstonkin tuli tonne päivän tai pari sen jälkeen, kun ostin muovikopion. Pitäisi kai näiden uusien kanssa vähän malttaa.
voit aina myydä ne sit mulle
[quote:465c6005e7="noiseidea"]Nyt toi uus Thurstonkin tuli tonne päivän tai pari sen jälkeen, kun ostin muovikopion. Pitäisi kai näiden uusien kanssa vähän malttaa.
voit aina myydä ne sit mulle [/quote:465c6005e7]
hehe
sama
Nopean laskutoimituksen perusteella oon imuttanut tuolta vähän päälle 1600 soittoääntä. Ja laskuttaneet ovat karkeasti 340e. Tuo tekee siis ~0.22e per kipale.
1600 soittoääntä.
Kauankos meinasit tätä vitsiä vielä jatkaa?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:409d30a183="noiseidea"]1600 soittoääntä.
Kauankos meinasit tätä vitsiä vielä jatkaa? [/quote:409d30a183]
En mä tiedä. Milloin internet menee kiinni?
Enkä nyt tajua, että mikä tässä se "vitsi" sinänsä on. Tää soittoäänihän tulee siitä, kun Hantta sanoi että ei oikein ymmärrä musiikin ostamista fileinä, että tulee vähän sama fiilis kuin soittoääniä ostaisi. Se oli vaan niin hassu kommentti, että oon sitten tätä termiä sarkastisesti käyttänyt.
Hauska mies tuo Hantta.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Hauska mies tuo Hantta.
On
[quote:bf29b2a9d1="forssto"]Haistakaapa koko jengi vittu.
Ruokatopicissa nämä. [/quote:bf29b2a9d1]
Veikkaisin, että paukuttelutopicissa.
bzort glorf bööth
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Nyt löyty hyvää kamaa:
Fonalin kamaa myös eMusicissa, ollut ilmeisesti jo kauan mutta nyt vasta löysin.
Laitetaas taas jutut jäihin pariksi kuukaudeksi.
käytin tätä on ja off pitkän aikaa, lopulta meni hermo siihen miten-saan-varmasti-kuukauden-saldoni-kulumaan.
mut tuli kyllä tehtyä älyttömiä löytöjä, esim. kaikki pitkät yhtämittaiset teokset jotakuinkin eurolla kappale, eli nykyklassista, dronea,
live-taltiointeja jne.
useamman kuin kahden biisin levyjä en juuri koskaan ostanut.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa