You are not logged in.
Pages: 1
Bryan Adams, totta kai. Kun rokonarpinen kanukki laulaa rakkaudesta, niin minua viedään.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Rod Stewart, totta kai. Kun raspikurkkuinen britti laulaa rakkaudesta, niin minua viedään.
Rod Stewart, totta kai. Kun raspikurkkuinen britti laulaa rakkaudesta, niin minua viedään.
Homo.
Sting.
sama, police oli parhaimmillaan täysin nerokasta musiikkia.
aika velikultia. tällä videolla jaksaa taas pitkään.
stingille ääni. onneksi ei tarvi antaa miinuksia.
Menetetty peli
Rodin kampaus on ajattomin
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Rodin kampaus on ajattomin
Oikeastikin Rod.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:7dddffd094="stratum"]Sting.
sama, police oli parhaimmillaan täysin nerokasta musiikkia.[/quote:7dddffd094]
Vittu miten daiju tyyppi. Äänestää joidenkin vanhojen meriittien pohjalta. Jos siihen lähdettäis, niin kaikki äänet Rodille. Oli 80-luvulla ihan nero.
Väkisin kyllä tulee Hermunen mieleen tuosta Rodin olemuksesta. :?
turston wrote:
[quote:69765b9fe0="ydinaukio"][quote:69765b9fe0="stratum"]Sting.
sama, police oli parhaimmillaan täysin nerokasta musiikkia.[/quote:69765b9fe0]
Vittu miten daiju tyyppi. Äänestää joidenkin vanhojen meriittien pohjalta. Jos siihen lähdettäis, niin kaikki äänet Rodille. Oli 80-luvulla ihan nero.[/quote:69765b9fe0]
enhän mä tota videota edes katsonut
Rodin ylivoimaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:b017d04e87="Aina hymyile, älä lymyile"][quote:b017d04e87="ydinaukio"][quote:b017d04e87="stratum"]Sting.
sama, police oli parhaimmillaan täysin nerokasta musiikkia.[/quote:b017d04e87]
Vittu miten daiju tyyppi. Äänestää joidenkin vanhojen meriittien pohjalta. Jos siihen lähdettäis, niin kaikki äänet Rodille. Oli 80-luvulla ihan nero.[/quote:b017d04e87]
enhän mä tota videota edes katsonut [/quote:b017d04e87]
Se muistetaan ulkoa. Perkele! Hienoon elokuvaan tehty hieno biisi, jota vahdattiin listasta silloin vanhoina hyvinä aikoina kun ei mtv näkynyt jne.
[quote:f705a12e5c="ydinaukio"][quote:f705a12e5c="Aina hymyile, älä lymyile"][quote:f705a12e5c="ydinaukio"][quote:f705a12e5c="stratum"]Sting.
sama, police oli parhaimmillaan täysin nerokasta musiikkia.[/quote:f705a12e5c]
Vittu miten daiju tyyppi. Äänestää joidenkin vanhojen meriittien pohjalta. Jos siihen lähdettäis, niin kaikki äänet Rodille. Oli 80-luvulla ihan nero.[/quote:f705a12e5c]
enhän mä tota videota edes katsonut [/quote:f705a12e5c]
Se muistetaan ulkoa. Perkele! Hienoon elokuvaan tehty hieno biisi, jota vahdattiin listasta silloin vanhoina hyvinä aikoina kun ei mtv näkynyt jne.[/quote:f705a12e5c]
Kyllähän tuo onneksi pyöri kiitettävän usein myös MTV:llä.
Bryan Adams, aina ja ikuisesti
Vaikee valinta kyl. Kaikki tehny ehkä pari hyvää rallia ja sit kasan sontaa päälle. Mietitään.
Vaikee valinta kyl. Kaikki tehny ehkä pari hyvää rallia ja sit kasan sontaa päälle. Mietitään.
on kyl totta että jokaisella on huippuja, bryan adamskilla on summer of 69, röd stuuvartilla on do ya think i'm sexy ja sit viä maggie may, stingillä ei oo mitn paiz policella aika montaki itse asiassa, don't stand so close to me, every little thing she does is magic ja olixx joku viä enpä kuule tiijä
mut enkai nyt tota videoo ala täs kattelee, hä?
äänestän phil kullinsia
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Pages: 1