You are not logged in.
Crime & The City Solutionin Paradise Discotheque-lp (12). Eihän ne ilmaisia ole, mutta harvinaisehkoja ja hyviä!
Matkat maksaa vähäc turhan paljon, että kannattaisi tulla noutamaan.
bzort glorf bööth
Jos jotakuta kiinnostaa, niin 5kulman A.H. Recordsissä näkyi käytettyinä Papu ja Pojat-lp (15) ja Crime & The City Solutionin Paradise Discotheque-lp (12). Eihän ne ilmaisia ole, mutta harvinaisehkoja ja hyviä!
Oho. Mulla on tuo jälkimmäinen, arvostelulevynä saatu.
Joo nyt SecondSpin kolme päivää -20% ja ilmaiset postit, enkä nähnyt ostoalarajaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo nyt SecondSpin kolme päivää -20% ja ilmaiset postit, enkä nähnyt ostoalarajaa.
mulla näkyy edelleen yläreunassa se edellinen tarjous -25%
[quote:292643a169="noiseidea"]Joo nyt SecondSpin kolme päivää -20% ja ilmaiset postit, enkä nähnyt ostoalarajaa.
mulla näkyy edelleen yläreunassa se edellinen tarjous -25% [/quote:292643a169]
Toi tuli meilissä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:b32d605422="noiseidea"][quote:b32d605422="shanks"][quote:b32d605422="noiseidea"]Joo nyt SecondSpin kolme päivää -20% ja ilmaiset postit, enkä nähnyt ostoalarajaa.
mulla näkyy edelleen yläreunassa se edellinen tarjous -25% [/quote:b32d605422]
Toi tuli meilissä.[/quote:b32d605422]
Näin vähän arvelinkin.[/quote:b32d605422]
No se promokoodi on 2PLUS74.
Oon tilannu tuolta ny pari tilausta ihan viime viikolla joten skipiti skip nyt toistaseks.
dr. bombayn greatest hits nähty anttilassa n. 7 euron hintaan, parhaat palat bombaylta ja macdoolta (ja remasteroituna, luulisin) plus muualla julkaisematon dr. bombay -raita spice it up (joka on ihan törkeen hyvä) ja basshunterin tarpeeton calcutta-remix, suosittelen :peuk:
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Aeka halavalla meidän julkaisut elokuun loppuun asti!
http://www.ifsociety.com/shop.php?section=10
Tero saatana, s'olet gay!
Cdon.comissa tällä viikolla kaikki tilaukset ilman postikuluja.
Cdon.comissa tällä viikolla kaikki tilaukset ilman postikuluja.
Kertokaapas mulle pari levyä, mitä kannattais tiltata tuolta... Vois kokeilla summassa jotain. Mutta ei mitään paskaa vaan ainoastaan jotain Varteeenotettavia Musiikkiryhmiä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:f9c749c799="Sidewalker"]Cdon.comissa tällä viikolla kaikki tilaukset ilman postikuluja.
Kertokaapas mulle pari levyä, mitä kannattais tiltata tuolta... Vois kokeilla summassa jotain. Mutta ei mitään paskaa vaan ainoastaan jotain Varteeenotettavia Musiikkiryhmiä.[/quote:f9c749c799]
Vaikka CX Kidtronikin Krak Attack
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Itelle ostosvinkkejä: roadiin o ilmestyny pirusti Smogin ja Lambchopin ja semmottien käytettyi vinnyylei et jos palkkapäivänä ostasin. Veikkaanpa että en, ku ei jotenki jaksa tollasta nykyään paljoo mut veikkaisin et jos ostaisin nii saattaisinki taas jaksaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Itelle ostosvinkkejä: roadiin o ilmestyny pirusti Smogin ja Lambchopin ja semmottien käytettyi vinnyylei et jos palkkapäivänä ostasin. Veikkaanpa että en, ku ei jotenki jaksa tollasta nykyään paljoo mut veikkaisin et jos ostaisin nii saattaisinki taas jaksaa
Onks siel Roadis Chicksei? Oon katsellut inttterverkkoa "sillä silmällä" mut en oo löytänyt mistään.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:150ecc4156="HUIG"]Itelle ostosvinkkejä: roadiin o ilmestyny pirusti Smogin ja Lambchopin ja semmottien käytettyi vinnyylei et jos palkkapäivänä ostasin. Veikkaanpa että en, ku ei jotenki jaksa tollasta nykyään paljoo mut veikkaisin et jos ostaisin nii saattaisinki taas jaksaa
Onks siel Roadis Chicksei? Oon katsellut inttterverkkoa "sillä silmällä" mut en oo löytänyt mistään.[/quote:150ecc4156]
Emt! Towerista ostin sillo mut en tullu kattoneeks roudist nytte!
Kylhänne tilaa jos niille pistää vaik iimeilii
[quote:49931d012b="kikikaikai"][quote:49931d012b="HUIG"]Itelle ostosvinkkejä: roadiin o ilmestyny pirusti Smogin ja Lambchopin ja semmottien käytettyi vinnyylei et jos palkkapäivänä ostasin. Veikkaanpa että en, ku ei jotenki jaksa tollasta nykyään paljoo mut veikkaisin et jos ostaisin nii saattaisinki taas jaksaa
Onks siel Roadis Chicksei? Oon katsellut inttterverkkoa "sillä silmällä" mut en oo löytänyt mistään.[/quote:49931d012b]
Kylhänne tilaa jos niille pistää vaik iimeilii[/quote:49931d012b]
Ahaa, no täytyy panna meilaten sinne. Rambutanilta kysyin kerran mut eihän ne tälläsille romoille vastaa mitään.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:28f345b8f6="HUIG"][quote:28f345b8f6="kikikaikai"][quote:28f345b8f6="HUIG"]Itelle ostosvinkkejä: roadiin o ilmestyny pirusti Smogin ja Lambchopin ja semmottien käytettyi vinnyylei et jos palkkapäivänä ostasin. Veikkaanpa että en, ku ei jotenki jaksa tollasta nykyään paljoo mut veikkaisin et jos ostaisin nii saattaisinki taas jaksaa
Onks siel Roadis Chicksei? Oon katsellut inttterverkkoa "sillä silmällä" mut en oo löytänyt mistään.[/quote:28f345b8f6]
Kylhänne tilaa jos niille pistää vaik iimeilii[/quote:28f345b8f6]
Ahaa, no täytyy panna meilaten sinne. Rambutanilta kysyin kerran mut eihän ne tälläsille romoille vastaa mitään.[/quote:28f345b8f6]
http://www.tailingua.com/tools/
Rättö&Lehtisalo / Reverend Bizarre -splittiä saa huomisesta alkaen Pitkämiehestä ja Ifsociety.com:ista!!!
Noni, nyt ois herkkua!
http://www.ifsociety.com/artist/ratto_ja_lehtisalo
Ed Benttoniakin pitkästä aikaa taas saatavilla!!!
Onko kaupal jo?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:c7a7a5ee43="Ylitarkastaja Tolonen"]Onko kaupal jo?
Puoli kolmen tienoilla ois.[/quote:c7a7a5ee43]
Perkele, kävin kaupalla liian aikasin. Jelma-Jelle varmaan vähän ihmetteli kun ku tuota tiedustelin.
turpa kii ja laula
Perkele, kävin kaupalla liian aikasin. Jelma-Jelle varmaan vähän ihmetteli kun ku tuota tiedustelin.
Joo, vähän huonosti oli kartalla.
Noi splitit menee ihan järjetöntä vauhtia. Piti jo lisääkin Jussilta tilata!
Hyvä tietää, kohta tulossa The Protestants/Lockman-splitti...
Fennicassa näkyi käytettynä Pere Ubun Datapanik In The Year Zero-5cd boksi, hinta tais olla 40.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Tamperelaiset huomio, Bonuskirppiksellä siinä Jukebossin tyyppien pöydässä oli alennettu hintoja aika reilusti. Jotain 20 sentin 7-tuumaisia (lähes oikea muuntokerroin?) tuli siis ostettua, mutta kyllä sinne ihan hyviä vielä jäikin. Ainakin Boo Radleysin klassinen ei-albumisingle From the Bench at Belvidere ja sitten Sivulliset-kokoelmalta tuttuja bändejä kuten Sad Circles ja Undertakers.
Secondspinillä nyt yli 40 dollarin tilaukset postimaksuitta.
Secondspinillä nyt yli 40 dollarin tilaukset postimaksuitta.
tuleeko tuo alennus jollain koodilla vai suoraan kaikille? miten nuiden tullien ja verojen kanssa meni?
Menetetty peli
[quote:641cf812d1="shanks"]Secondspinillä nyt yli 40 dollarin tilaukset postimaksuitta.
tuleeko tuo alennus jollain koodilla vai suoraan kaikille? miten nuiden tullien ja verojen kanssa meni?[/quote:641cf812d1]
Tarjous koskee muuten yli 50$ ostoksia...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"