You are not logged in.
[quote:41120ef9ba="Jean-Babtiste"][quote:41120ef9ba="silvawhale"][quote:41120ef9ba="Jean-Babtiste"][quote:41120ef9ba="mitten"][quote:41120ef9ba="Aina hymyile, älä lymyile"]Tuun hakeen. Olin jo ihan unohtanu
Siis tuun Ulviksen puolesta.[/quote:41120ef9ba]
ookka jos haet vasta sit kun oon lomalla (ens pe jälkeen) voin avittaa roudauksessakin[/quote:41120ef9ba]
Haluun kans tulla roudaa![/quote:41120ef9ba]
ammattilainen hoitaa... [/quote:41120ef9ba]Eiku seuran takia toki
Harrihan on ite nykyään ammattilainen [/quote:41120ef9ba]
ilmankos ei enää spämmi laula.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:69cf3f98a9="forssto"]Luin: "Annetaan kakkapylly".
ETKÄ!!! OLIN JUST TULOSSA SANOMAAN SAMAA
[/quote:69cf3f98a9]
Ette ikinä usko, mutta sama täällä.
Millos roudaatte? Älkää unohtako ilmottaa mulle ajankohtaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:d9d056e346="silvawhale"][quote:d9d056e346="Jean-Babtiste"][quote:d9d056e346="silvawhale"][quote:d9d056e346="Jean-Babtiste"][quote:d9d056e346="mitten"][quote:d9d056e346="Aina hymyile, älä lymyile"]Tuun hakeen. Olin jo ihan unohtanu
Siis tuun Ulviksen puolesta.[/quote:d9d056e346]
ookka jos haet vasta sit kun oon lomalla (ens pe jälkeen) voin avittaa roudauksessakin[/quote:d9d056e346]
Haluun kans tulla roudaa![/quote:d9d056e346]
ammattilainen hoitaa... [/quote:d9d056e346]Eiku seuran takia toki
Harrihan on ite nykyään ammattilainen [/quote:d9d056e346]
ilmankos ei enää spämmi laula. [/quote:d9d056e346]
ei varmaa vielä millon mut oot toki tervetuloa mukaan ilmoittelemme
tehän voitte yhdessä sitä kantaa ja mä voin vierestä "supervise" toimintaa eheh
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Liikahtaaks huomenna
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Liikahtaaks ens weekendinä?
Liikahtaaks ens weekendinä?
vois liikahtaa aikaisemmin eli jo tällä viikolla, kun ollaan nyt vuokrattu meidän kakkos säilytystila naapurille
ulvis varpunen! viestittele mulle niin hoidetaan tää!
[quote:ea8f967eb5="Jean-Babtiste"]Liikahtaaks ens weekendinä?
vois liikahtaa aikaisemmin eli jo tällä viikolla, kun ollaan nyt vuokrattu meidän kakkos säilytystila naapurille
ulvis varpunen! viestittele mulle niin hoidetaan tää! [/quote:ea8f967eb5]Pääsen mäkin esim. torstaina ennen visasaunaa. Pääseks sää sinne saunaan? Tsekkaa rokkimuskelin flexaus topic
[quote:9eb8425e45="mitten"][quote:9eb8425e45="Jean-Babtiste"]Liikahtaaks ens weekendinä?
ulvis varpunen! viestittele mulle niin hoidetaan tää! [/quote:9eb8425e45]Pääsen mäkin esim. torstaina ennen visasaunaa. Pääseks sää sinne saunaan? Tsekkaa rokkimuskelin flexaus topic
[/quote:9eb8425e45]
voi mennä vähän tiukaks, koska meen yhdeltä kiipeileen, joten ehkä just viideks saunaan ehdin mut katellaan!
voi mennä vähän tiukaks, koska meen yhdeltä kiipeileen, joten ehkä just viideks saunaan ehdin mut katellaan!
miten korkealla se sauna oikein on?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:8f9ba1be75="mitten"]voi mennä vähän tiukaks, koska meen yhdeltä kiipeileen, joten ehkä just viideks saunaan ehdin mut katellaan!
miten korkealla se sauna oikein on? [/quote:8f9ba1be75]
Pitää olla aikamoinen rokkimuskeli, että tonne jaksaa nousta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:706a23ede3="TWISTED BITCH"][quote:706a23ede3="mitten"]voi mennä vähän tiukaks, koska meen yhdeltä kiipeileen, joten ehkä just viideks saunaan ehdin mut katellaan!
miten korkealla se sauna oikein on? [/quote:706a23ede3]
Pitää olla aikamoinen rokkimuskeli, että tonne jaksaa nousta.[/quote:706a23ede3]
mullahan on AIKAMOINEN
[quote:39e8fe3431="Jean-Babtiste"][quote:39e8fe3431="mitten"][quote:39e8fe3431="Jean-Babtiste"]Liikahtaaks ens weekendinä?
ulvis varpunen! viestittele mulle niin hoidetaan tää! [/quote:39e8fe3431]Pääsen mäkin esim. torstaina ennen visasaunaa. Pääseks sää sinne saunaan? Tsekkaa rokkimuskelin flexaus topic
[/quote:39e8fe3431]
voi mennä vähän tiukaks, koska meen yhdeltä kiipeileen, joten ehkä just viideks saunaan ehdin mut katellaan![/quote:39e8fe3431]
No mut joku day!
kaappihomot
kaappihomot
Luen tämän aina "annetaan kaappihomo".
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
no mitäs tälle nykyään kuuluu?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
En ehdi messiin ennen huhtikuuta
hylly vielä ehkä annettavana, jossei ole lukottomasta varastosta pöllitty jossei Ulvis tuu sitä nyt joku päivä hakemaan?
ja spämmätäänpä tästä tännekin:
[quote:7307c8748e="mitten"]noniin, tuli sit viikonloppuna hankittua "oikea" kahvimylly (eli grinder eikä silppuri, jossa on karkeussäädöt jne) ja vanha kaipaa nyt uutta kotia
kyseessä siis tavallinen braunin silppuri, monta vuotta ollut käytössä ja hyvin toiminut. ideaalista ehkä presso/mutteripannuihin. ero tuorejauhetun ja istunut-ties-kuinka-kauan-paketissa kuivaan valmiiksjauhettuun kahviin on minusta kun yö ja päivä!
ilmaiseks lähtee kunhan teet antamisesta helppoa, eli tyyliin haet vaikka kotioveltani joku iltama (asun keskustassa hietsun torin lähellä).[/quote:7307c8748e]
TAAS ON TÄN AIKA: kävin vihdoin läpi mun suuren säilytystilan ja vaikka mitä lähtee nyt muuton alla! ei vittu miten mulla on näin paljon kamaa LOL
Kaikki ilmaisia (jossei muutoin mainita) kunhan järkkäätte noudon. Mullon kyl auto käytössä mutten ehdi kuskaamaan mitään muualle kuin keskustassa ja tästä pitää sopia pian ja reilulla varoitusajalla (sori oon ihan hulluksi tulossa tän muuttorumban kans )
######################
1. Ikean tv-taso/kahvipöytä
######################
valkoinen pinta, kulumia löytyy. jalat terästä joten tän päällä voi aikuinen seistäkin tukevasti
mitat: 27.5cm Korkea x 97cm x 60 cm
######################
2. Silityslauta
######################
miksi mulla on 2 näitä? who knows.
########################################################
3. Metallinen säilytyshylly (ideaali esim. stereoille, muunnettavat mitat)
#########################################################
sori paskat kuvat, en jaksanut basementissa kaikkea kasata. oon itse aiemmin käyttänyt tätä stereoihin. pylväät on tehty neljästä n. 33cm putkilosta joten tämän voi halutessaan ehkä tehdä lyhyemmäksi. hyllyjä on neljä ja tappejen avulla voi omavalintaisesti valita käyttääkö kaikki 4 hyllyä ja et mihin kohtiin ne menee.
tämä toimii varmaan autotallissa tms tilassa kans? tukevahko hylly kun kasassa.
######################
4. Matkalaukkuja
######################
miten näitäkin on näin paljon? kaikki esilläolevat ovat täysin hyvässä kunnossa. pyöriä ja vetokahvaa ei taida löytyä kuin pienemmästä. isoin on 68 cm x 60 cm x 22 cm. muiden mitat pyydettäessä
######################
5. TOIMIVA IMURI! 10e VARATTU
######################
ei hajua kenen tää on mut löytyi varastotilastani. käytin tänään imuroimaan itse varastotilan (todella likainen) ja tässä on TODELLA HYVÄ imuteho! ja ottaa mahtavasti nurkkapölytkin! käyttää jotain standardin-näköisiä pusseja
###############################
6. PIDENNETTÄVÄ RUOKAPÖYTÄ 10e
##############################
kamuni pyytää tästä kympin
jalat vaan irti, helppo kiinnitys-systeemi. pintanaarmuja löytyy, mutta jotain kokopuuta niin voi varmaan hionnalla ja lakalla saada perfectiksi jos haluaa. pöydän alla taittuu kaks lisä "siipeä" jotka kummatkin lisäävät pöytään erillisesti +30 cm (eli +60cm yhteensä) = 2 hengen pöydästä neljän hengen kätevästi
75cm korkea, ja ilman siipiä 81cm x 80 cm
Last edited by mitten (31.05.2011 10:30)
Mua vois kiinnostaa imuri, meillä on tosi paska.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
jalat terästä joten tän päällä voi aikuinen seistäkin tukevasti
Mua vois kiinnostaa imuri, meillä on tosi paska.
se on oikeasti hyvä imemään! jossei oma imuri ois viel kondiksessa ottaisin itse
kukaan muu ei oo vielä varannut mut varmaan menee, joten ilmoita pia!
Mä voisin ehkä ottaa ton silityslaudan..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mä voisin ehkä ottaa ton silityslaudan..
mahtavaa! laita vaiks meilitse spämmiä niin sovitaan nouto! nytkyl ät geemeil
JA AINA VAAN LISÄÄ ja ILMAISIA! kunhan itse hoidat noudon!
7. 2 IKEA CD HYLLYÄ
yks harmaa, toinen gunmetal? harmaa.
jokaiseen hyllyyn mahtuu 15 cd x 12 hyllyä = 180 cd:tä paitsi vaaleammasta puuttuu yks hyllyväli kuten näkyy. hyllyt voi asettaa vapaavalintaisesti
202 cm korkea, 20 cm leveä ja 17 cm syvä
huom: cd:eet ei tuu mukana (niitäkin tulen kyl myymään RUTKASTI paremmalla ajalla)
8. VIHREÄ VAATEPIIRONKI
tämä söpöys on lasten ikeasta. hyllyn etuosa muovia ja muutoin semmoista valkoiseksi lakattua prässättyy lastalevyä?
suhteellisen vankka, mutta laatikot eivät kyllä pidä muuta painoa kuin vaatteita! tosin niitä hyvin (oon änkenyt parikin todella täyteen)
130 cm x 60 cm leveä x 43 cm syvä
Last edited by mitten (31.05.2011 10:31)
sheino wrote:Mä voisin ehkä ottaa ton silityslaudan..
mitten wrote:sheino wrote:Mä voisin ehkä ottaa ton silityslaudan..
Aa, sori. Sait postia.. Näköjään mihinkään ei ehdi keskittyä, kun on muka niin kiire jatkuvasti.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
9. HYLLYKKÖ
Itse käytin tätä keittiössä: täydellinen kapoisuudeltaan avokkini toiselle seinälle, keittiössä kun vähän tilaa lautasille jne. hyllyjen tason voi valita, helposti kasattava/purettava mutta aika vankka (kantaa vanhan mikron painon ongelmitta). reunojen koukuissa voi laittaa juttuja roikkumaan.
30 cm syvä (hylly 27cm)
74 cm leveä
176 cm high (korkein hylly korkeudessa 156cm)
Last edited by mitten (31.05.2011 10:31)
Hmm... Vois kiinnostaa. Palaan asiaan tarkemmin vaik huomenna kun oon himassa.
ps. Katoin nopeesti, et kuvassa Osaman naama.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu