You are not logged in.
Pistin soimaa.
vasta neljäsosa kuunneltu mutta pelkkää parhauttahan tää näyttää olevan.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
vasta neljäsosa kuunneltu mutta pelkkää parhauttahan tää näyttää olevan.
olihan toi kyl ihan hyvä ja just semmonen mitä jossai möksällä (paskimmissa sanoissa nämä) tai muuten vaan rennosti kesällä voi kuunnella ku ei ole kiire mihinkään. Sen verrtan löyty paljon erilaista kamaa, että ihan niiku jotai radiota kuuntelis.
[quote:b2b0f46a3d="silvawhale"]vasta neljäsosa kuunneltu mutta pelkkää parhauttahan tää näyttää olevan.
Sen verrtan löyty paljon erilaista kamaa, että ihan niiku jotai radiota kuuntelis.[/quote:b2b0f46a3d]
Radio Nova?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:e1e83cc749="shanks"][quote:e1e83cc749="silvawhale"]vasta neljäsosa kuunneltu mutta pelkkää parhauttahan tää näyttää olevan.
Sen verrtan löyty paljon erilaista kamaa, että ihan niiku jotai radiota kuuntelis.[/quote:e1e83cc749]
Radio Nova?[/quote:e1e83cc749]
soittolista on kyl ainakin pitempi.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:f201e6be7c="kmodig"][quote:f201e6be7c="shanks"][quote:f201e6be7c="silvawhale"]vasta neljäsosa kuunneltu mutta pelkkää parhauttahan tää näyttää olevan.
Sen verrtan löyty paljon erilaista kamaa, että ihan niiku jotai radiota kuuntelis.[/quote:f201e6be7c]
Radio Nova?[/quote:f201e6be7c]
En ole Novaa kuunnellu, mutta epäilen, että siellä jotain Mokomaa tai afropoljentoa hirveesti soitellaan.[/quote:f201e6be7c]
voi olla vähän matkaa joo että Sun City Girls nousee suosikiksi "pehmeään aikuiseen makuun".
olin joskus eräässä soittolistaradiossa töissä.
Voin vakuuttaa että päähän niissä soittolistoissa hajoaa.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
imen tätä nytte
bzort glorf bööth
Tiptoon biisille giganttinen
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
toka biisi menossa ja tähän mennessä on ainakin vakuuttanut
toka biisi menossa ja tähän mennessä on ainakin vakuuttanut
Onhan siinä hetkensä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä oon vähän pettynyt. Pari ihan kauheeta paskabiisiä mukana. Räppiä, hyi olkoon
Muuten ihan kiva
[quote:0f552919d9="leposi"]Mä oon vähän pettynyt. Pari ihan kauheeta paskabiisiä mukana. Räppiä, hyi olkoon
Muuten ihan kiva [/quote:0f552919d9]Ei vaan mikäs se onkaan esittäjiään se hrmiksen ekan biisin esittäjä? Kuuluko niiden soundien olla tollaset lo-fit? Aikas hyvä nimittäin, todella laiskan letkeetä california-kesäiltamusaa (mielikuva!)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:bc1901174d="Jean-Babtiste"][quote:bc1901174d="leposi"]Mä oon vähän pettynyt. Pari ihan kauheeta paskabiisiä mukana. Räppiä, hyi olkoon
Muuten ihan kiva [/quote:bc1901174d]Ei vaan mikäs se onkaan esittäjiään se hrmiksen ekan biisin esittäjä? Kuuluko niiden soundien olla tollaset lo-fit? Aikas hyvä nimittäin, todella laiskan letkeetä california-kesäiltamusaa (mielikuva!)[/quote:bc1901174d]Vähän sama fiilis muuten ku Larqin biisin kohdalla. Se oli aivan helvetin hyvä muutes!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:633bcb06b6="Jean-Babtiste"][quote:633bcb06b6="leposi"]Mä oon vähän pettynyt. Pari ihan kauheeta paskabiisiä mukana. Räppiä, hyi olkoon
Muuten ihan kiva [/quote:633bcb06b6]Ei vaan mikäs se onkaan esittäjiään se hrmiksen ekan biisin esittäjä? Kuuluko niiden soundien olla tollaset lo-fit? Aikas hyvä nimittäin, todella laiskan letkeetä california-kesäiltamusaa (mielikuva!)[/quote:633bcb06b6]
Ras Kass!
Kuuluu olla. Toi on julkaistu ainoastaan kassulla ja kuunneltu ensin varmaan suht monta kertaa ennen rippausta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:ae4303e0cf="hrmunoita"][quote:ae4303e0cf="Jean-Babtiste"][quote:ae4303e0cf="leposi"]Mä oon vähän pettynyt. Pari ihan kauheeta paskabiisiä mukana. Räppiä, hyi olkoon
Muuten ihan kiva [/quote:ae4303e0cf]Ei vaan mikäs se onkaan esittäjiään se hrmiksen ekan biisin esittäjä? Kuuluko niiden soundien olla tollaset lo-fit? Aikas hyvä nimittäin, todella laiskan letkeetä california-kesäiltamusaa (mielikuva!)[/quote:ae4303e0cf]
Ras Kass!
Kuuluu olla. Toi on julkaistu ainoastaan kassulla ja kuunneltu ensin varmaan suht monta kertaa ennen rippausta.[/quote:ae4303e0cf]Välitön homoepäil...siis mielenkiinnon herääminen!
[quote:a578673b29="Jean-Babtiste"][quote:a578673b29="hrmunoita"][quote:a578673b29="Jean-Babtiste"][quote:a578673b29="leposi"]Mä oon vähän pettynyt. Pari ihan kauheeta paskabiisiä mukana. Räppiä, hyi olkoon
Muuten ihan kiva [/quote:a578673b29]Ei vaan mikäs se onkaan esittäjiään se hrmiksen ekan biisin esittäjä? Kuuluko niiden soundien olla tollaset lo-fit? Aikas hyvä nimittäin, todella laiskan letkeetä california-kesäiltamusaa (mielikuva!)[/quote:a578673b29]
Ras Kass!
Kuuluu olla. Toi on julkaistu ainoastaan kassulla ja kuunneltu ensin varmaan suht monta kertaa ennen rippausta.[/quote:a578673b29]Välitön homoepäil...siis mielenkiinnon herääminen! [/quote:a578673b29]
Tossa speksejä yms.
http://www.ohword.com/reviews/75/ras-ka … n-ice-demo
Ja tästä pitäis kai saada demoa ladattua. Saman linkin takaa löytyy Wu-Tangin demoa ladattavana.
ekan puoliskon ainoa biisi josta en pitänyt ollenkaan oli toi the damned. kaikki muut olivat vähintään ihan ok oma biisini toki paras mutta se nyt ei ollut mikään yllätys
Mä oon vähän pettynyt. Pari ihan kauheeta paskabiisiä mukana. Heviä, hyi olkoon
Korjasin
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mun mielestä etenkin yksittäisten biisien disauttelu näiden mixtapejen kohdalla on hivenen ankeeta. Joo joo, ei kaikki tykkää kaikesta, eikä kenenkään tarvi pahottaa mieltään, jos joku ei tykkää just jostain ym. scheissea mut silti: SHUT THE FUCK UP!
[quote:2c1b50e22b="leposi"]Pari ihan kauheeta paskabiisiä mukana.
Räppiä, hyi olk[/quote:2c1b50e22b]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mun mielestä etenkin yksittäisten biisien disauttelu näiden mixtapejen kohdalla on hivenen ankeeta. Joo joo, ei kaikki tykkää kaikesta, eikä kenenkään tarvi pahottaa mieltään, jos joku ei tykkää just jostain ym. scheissea mut silti: SHUT THE FUCK UP!
eri, musta tuo on hauskaa
paras piisi oli se joku räppibiisi kakkoslevyllä. yllättäen tämä, yleensä tykkään vain nazimezäfolk-dronesta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:d904e5cbdf="Jean-Babtiste"]Mun mielestä etenkin yksittäisten biisien disauttelu näiden mixtapejen kohdalla on hivenen ankeeta. Joo joo, ei kaikki tykkää kaikesta, eikä kenenkään tarvi pahottaa mieltään, jos joku ei tykkää just jostain ym. scheissea mut silti: SHUT THE FUCK UP!
eri, musta tuo on hauskaa [/quote:d904e5cbdf]Epäilemättä