You are not logged in.
Tais olla parhaimmat kisat mitä on ite tullut seurattua. Sexy football voitti
en ole kolmekybänen emoboy
italialaiset pilaavat finaalin vaikkeivat olleet edes kentällä
Eiku hyvä finaali oli! Hienoa Espanja!
Varikset komentavat
Onnea Espanjalle
"A repo man's always intense"
[quote:00aa96d9d1="Tomsk"]Lupasin mennä kaverin seuraksi katsomaan matsia jonnekin
Saas nähdä jaksanko enemmän kuin vähän alusta.[/quote:00aa96d9d1]
Ei mentykään
Sent from my iPhone 16
AYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY!!!! Que viva ESPAÑA!!!
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mitä vittua? Villako sen maalipörssin niillä alkusarjan neljällä häkillä voitti? Ei ihmekään ettei tohon dream teamiin meinaa keksiä yhtään hyökkääjää.
Tuus Iniesta reenaan vasureita mun kanssa Ruoholahden muovikentälle mjatahh?
Älä päästä painiks sitä
olisin mielelläni suonut sennalle sen 2-0 ratkaisun, mutta hyvä näinkin
Saksa oli kyl paska maa, ihanq jotain alkulohkon nysväystä olisivat vääntäneet. Hyvät kisat mut melko heikko finaali
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oikean rytmin kiinni
olisin mielelläni suonut sennalle sen 2-0 ratkaisun, mutta hyvä näinkin
Sama.
Oikean rytmin kiinni
Hienot kisat ja epäilemättä paras maa voitti, mutta hieman paska maku finaalista kyllä jäi. Tuomarilta jäi huomaamatta sekä käsivirhe rangaistusalueella että Silvan törkeä pusku. Saksa oli tosin niin huono, ettei peli missään nimessä tuomarivirheisiin ratkennut. Finaalin aikana muuten tajusin vihdoin, mikä minua on aina hieman ärsyttänyt Espanjan maajoukkueessa. Se on eleganssin puute.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Silvan törkeä pusku
korjasub
Oikean rytmin kiinni
[quote:78b970da23="ginipoika"]Silvan törkeä pusku
korjasub[/quote:78b970da23]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d082607024="tigrushka"][quote:d082607024="ginipoika"]Silvan törkeä pusku
korjasub[/quote:d082607024]
[/quote:d082607024]
Ja vielä yksi hieno kuva matsista
Oikean rytmin kiinni
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Se on eleganssin puute.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Hienot kisat ja epäilemättä paras maa voitti, mutta hieman paska maku finaalista kyllä jäi. Tuomarilta jäi huomaamatta sekä käsivirhe rangaistusalueella että Silvan törkeä pusku. Saksa oli tosin niin huono, ettei peli missään nimessä tuomarivirheisiin ratkennut. Finaalin aikana muuten tajusin vihdoin, mikä minua on aina hieman ärsyttänyt Espanjan maajoukkueessa. Se on eleganssin puute.
Lihavoitu kohta oli toki täysin ennalta arvattavissa olevaa Saksafanien suusta, mutta tuo eleganssin puute on kyllä jo vähän liioittelua
Youtubehidastuksia odotellessa Podolskin ja Silvan puskemisista
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hienot kisat, hieno(hko) finaali.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Torres näyttää juuri sellaiselta pikkunilkin oloiselta paskanaamalta, joka raiskaa ensimmäisllä treffeillä jos ei treffipartneri heti anna. "Vittu mä oon wööldfaimos futbooler."
Haistakaa vittu kaikki ihqupyllyspanskit since kesäkuu 2008.
Terveisin nimimerkki "Saksa 1982 vuodesta lähtien kun kaikki pihan pennut huorasivat Brasiliaa tai Argentiinaa ja itse ei halunnut."
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:5bfbcde2f6="ginipoika"]Hienot kisat ja epäilemättä paras maa voitti, mutta hieman paska maku finaalista kyllä jäi. Tuomarilta jäi huomaamatta sekä käsivirhe rangaistusalueella että Silvan törkeä pusku. Saksa oli tosin niin huono, ettei peli missään nimessä tuomarivirheisiin ratkennut. Finaalin aikana muuten tajusin vihdoin, mikä minua on aina hieman ärsyttänyt Espanjan maajoukkueessa. Se on eleganssin puute.
Lihavoitu kohta oli toki täysin ennalta arvattavissa olevaa Saksafanien suusta, mutta tuo eleganssin puute on kyllä jo vähän liioittelua [/quote:5bfbcde2f6]
Jpp
Jos jotain, niin Espanjan pelistä on puuttunyt röyhkeys ja puolustuspään varmuus, muttei koskaan eleganssia. Näissä kisoissa ei sitten puuttunut noitakaan elementtejä ja tänäänkin Torres veti röyhkeydetkin hyvällä juoksulla kotiin. Hieno finaali, hienot kisat
Oikean rytmin kiinni
Vähän tyylitön kaveri kyllä. Näytti välillä kiukuttelevalta kakaralta nyrpistellessän nurmella. Emmä haluu tollasten kavereiden ratkovan finaaleita. Karl Marx-stadtin kirkassilmäiselle MIEHELLE tai katalonian suklaasilmäiselle veistokselliselle nuorelle Jumalalle olisin tämän kunnian sallinut.
Ihmetelin mikä se Ramosin paita juhlakarkeloissa oli mutta kunniottikin viime syksynä kuollutta ystäväänsä Antonio Puertaa.
Karl Marx-stadtin kirkassilmäiselle MIEHELLE
toivottavasti tulit kirjoittaessasi tuota.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Senna
Silva
Yritin aluksi kannattaa Saksaa mutta oli niin hirveän näköistä puuhaa että pakko oli päästää kaikki Sennaa kohtaan tuntemani rakkaus valloilleen tokalla puoliajalla.
Selostajan pelin nojatuolipsykologisoinnille vielä wtf?!
Mangojauhe goddamn.
Jarmo oli kyllä nauttinu ennennäkemättömän paljon sieniä ennen matsia, sen verran sekavaa jorinaa oli paikoin.
[quote:557ce51bcf="tiptoo"]Senna
Silva
Yritin aluksi kannattaa Saksaa mutta oli niin hirveän näköistä puuhaa että pakko oli päästää kaikki Sennaa kohtaan tuntemani rakkaus valloilleen tokalla puoliajalla.[/quote:557ce51bcf]
Yllättävää, että tykästyit tähän pelaajaan
[quote:21c322501e="börjeslandet"][quote:21c322501e="tiptoo"]Senna
Silva
Yritin aluksi kannattaa Saksaa mutta oli niin hirveän näköistä puuhaa että pakko oli päästää kaikki Sennaa kohtaan tuntemani rakkaus valloilleen tokalla puoliajalla.[/quote:21c322501e]
Yllättävää, että tykästyit tähän pelaajaan [/quote:21c322501e]
ekaksi se olikin vain nimikiimaa, mutta ihan parhuuspelaaja oikeastikin!
Mangojauhe goddamn.