You are not logged in.
Lukuisista pyynnöistä huolimatta.........olen mukana!
Nyt olen saanut rajattua biisivaihtoehdot enää neljään sellaiseen, joita ehkä ihan kaikki ei ole kuulna. Täytynee panna ykxristikax... Vaikeata näyttää olevan muillakin? Jatkoaika häämöttänee biisien lähetyksessä?
?
??
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Osallistumista vaikeuttaa kaksi asiaa: biisi katosi kovalevyn kuoleman johdosta pari kuukautta sitten + sitten jos löydän ja laitan sen, harmittaa kun kukaan ei tykkää siitä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tulen mukaan, valinta on vain kovin työläs.
No niin, koska vuoden paras biisi meni jo möggiceedeelle ja kuuden minuutin stoneritykitystä kukaan (=Prakk? ) jaksaa kuunnella ni laitetaan tämmönen pomppulinnamedley, tämän ko. kappaleen kohdalla tuli aikoinaan tajuttua emolevynsä erinomaisuus:
Älä päästä painiks sitä
osanottajien ilmeisen vähyyden takia vois tulla mukaan kuhan sais päätettyä minkä biisin pistän. Ei varmaan ihan viiti tolta omalta 2005-listalta laittaa, jotta tulee edes pikkasen puun takaa.
En mä taida jaksaakaan tulla mukaan, ei tuu mieleen mitään kivaa, jota muut ei tuntis.
Noh, kaikki vaan mukaan. Ei kait sen väliä vaikka se olisi vähän tutumpi. Häh? Yritän laittaa omani vielä tänään...
Kas, tästä tulikin dueli.
Älä päästä painiks sitä
Unohdin, mutta osanottajien vähyyden takia varmaan vielä odotellaan
Jep, mukaan tullaan. Biisi tulloo kohta muutaman tunnin sisällä.
taino tänään jos tarkkoja ollaan.
orkl, meinasin jo kirjottaa levyraatiarvioni mutta eihän tää ookkaan vielä alkanu.
Älä päästä painiks sitä
no aloittakaa kaksintaistelu. ehkä olis jännempää jos muutkin vois kommentoida...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
surullisen kuuluisa topikki vainoaa. Emmä osaa päättää..
EI VIELÄ!
Koin valaistuksen levyn suhteen ja arvoin sieltä biisinkin, jota olen juuri kopioimassa ceedeeltä. Shänksi ja Laatu (Stratum, Acedia, Psykokarkki, Leiffi,?) nyt ainakin tulee vielä mukaan, niin kyllähän tämä vielä voiton puolelle kääntyy...
Häh!
orkl!
Kylhän oli vaikea valita biisi, jota ehkä ihan kaikki eivät ole kuulleet.
Laittaisin tähän kuitenkin Sufjania, Decemberistsiä tai PMMP:tä, joten taidan passata koko raadin.
"A repo man's always intense"
No tulen mukaan. Kappale ei ehkä ole vuoden paras, mutta ei ainakaan niin ilmeinen. Ja onhan se silti melkein paras.
Ehinpä. Meinasin eka vedellä pohjat jollain stam1nalla, mutta pannas vähän nuoleskelevampi ralli.
I love you and dream about the Führer
Arvosteluille