1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Ostoxxxia

#931 07.03.2006 19:07

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Ostoxxxia

mmm, pitikin hakea Delaysia kuunteluun, Rumban arvostelu herätti mielenkiinnon.

Offline

#932 08.03.2006 00:29

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Ostoxxxia

delaysia kuuntelin joskus vuosi sitten viimeksi...onkohan musiikissa tapahtunut suuria muutoksia?

ostin lightning bolt-keikkalipun...tai lipussa likee "LIGHTENING BOLT". Kuitenkin joku tribuuttibändi


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#933 08.03.2006 09:55

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Ostoxxxia

Delaysin eka levy on aika hyvä, vaikka/koska kuulostaa aika paljon Genevalta. Lehtitietojen mukaan on menty vähän synteettisempään suuntaan. Sen kohutun Valentine-biisin kuulin kerran radiosta, kyllähän se ihan lupaavalta vaikutti.

Offline

#934 08.03.2006 12:59

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,635
Website

Re: Ostoxxxia

Ulvilan pikkunatsi wrote:

The Poguesin Ultimate Collection + livelevy. No jaa...

ostin ton joulun alla, oonkohan muistanut edes kuunnella sitä livelevyä...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#935 08.03.2006 22:13

blgr
Member
From: Tampere
Registered: 22.06.2005
Posts: 653
Website

Re: Ostoxxxia

madness - 7
elastica - elastica
dexys midnight runners - searching for the young soul rebels
v/a - on the real side: modern end of northern soul 2xlp


laddism begins at home

Offline

#936 08.03.2006 22:18

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,635
Website

Re: Ostoxxxia

lintumies wrote:

[quote:0bb43fae9e="psychocandy"][quote:0bb43fae9e="lintumies"]Felt - The Pictorial Jackson Review (Täysin turha. Jotain jatsahtavia instrumentaaleja, uuh. Ostaako joku?)

maksoin. pitää vielä kysyä että etkös tykännyt edes niistä alun poppikappaleista? nehän just on parasta ikinä![/quote:0bb43fae9e]

Tänks. En tiedä missä vika, mutta ihan diibadaabalta kuulosti. En kai sitten vaan osaa Lawrencen kaikkia/myöhempiä tuotoksia (vrt. se kammottava Denim-levy).[/quote:0bb43fae9e]

no huh, olit ihan oikeassa, tylsiä jatsi-instumentaalejahan tuo sisältää... eli väärä levy on kyseessä, tosin kannen perusteella pitäisi olla felt re-issue series number 8 ja niin lukee itse levyssäkin... pictorial jackson review'n jälkeenhän he julkaisivat albumin nimeltä train above the city, joka kuulemma sisältää jonkinlaisia jazz-instrumentaaleja mm. vibrafonilla soitettuna, en ole kuullut mutta oliskohan tuo "se"?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#937 08.03.2006 22:57

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,320

Re: Ostoxxxia

Tuomari Nurmio : Punainen planeetta


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#938 09.03.2006 10:25

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Ostoxxxia

psychocandy wrote:

[quote:5ae4c13092="lintumies"][quote:5ae4c13092="psychocandy"][quote:5ae4c13092="lintumies"]Felt - The Pictorial Jackson Review (Täysin turha. Jotain jatsahtavia instrumentaaleja, uuh. Ostaako joku?)

maksoin. pitää vielä kysyä että etkös tykännyt edes niistä alun poppikappaleista? nehän just on parasta ikinä![/quote:5ae4c13092]

Tänks. En tiedä missä vika, mutta ihan diibadaabalta kuulosti. En kai sitten vaan osaa Lawrencen kaikkia/myöhempiä tuotoksia (vrt. se kammottava Denim-levy).[/quote:5ae4c13092]

no huh, olit ihan oikeassa, tylsiä jatsi-instumentaalejahan tuo sisältää... eli väärä levy on kyseessä, tosin kannen perusteella pitäisi olla felt re-issue series number 8 ja niin lukee itse levyssäkin... pictorial jackson review'n jälkeenhän he julkaisivat albumin nimeltä train above the city, joka kuulemma sisältää jonkinlaisia jazz-instrumentaaleja mm. vibrafonilla soitettuna, en ole kuullut mutta oliskohan tuo "se"?[/quote:5ae4c13092]

icon_eek  No voihan nyt helvetti! Mikäs nyt eteen? En toisaalta tiedä, voitko sanoa joutuneesi petetyksi, kun levy kerran vastasi kuvaustani ( icon_lol ).

Offline

#939 09.03.2006 10:46

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,635
Website

Re: Ostoxxxia

lintumies wrote:

[quote:ef077dad57="psychocandy"]no huh, olit ihan oikeassa, tylsiä jatsi-instumentaalejahan tuo sisältää... eli väärä levy on kyseessä, tosin kannen perusteella pitäisi olla felt re-issue series number 8 ja niin lukee itse levyssäkin... pictorial jackson review'n jälkeenhän he julkaisivat albumin nimeltä train above the city, joka kuulemma sisältää jonkinlaisia jazz-instrumentaaleja mm. vibrafonilla soitettuna, en ole kuullut mutta oliskohan tuo "se"?

icon_eek  No voihan nyt helvetti! Mikäs nyt eteen? En toisaalta tiedä, voitko sanoa joutuneesi petetyksi, kun levy kerran vastasi kuvaustani ( icon_lol ).[/quote:ef077dad57]

joo, eihän tolle mitään voi... vois tietty kysyä levy-yhtiöstä onko tuollaisia virhepainoksia liikkeellä tai jotain... tosiaan en jaksanut koko levyä vielä kuunnella, mutta sen verran mitä kuuntelin niin train above the cityn kuvaus osuisi lähimmäs, toisaalta siinä on 8 biisiä ja tuossa 10... ihme juttu.

toisaalta enpä kuunnellut kahta vikaa, jospa siinä olisikin train above the city ja lopuksi nuo 2 pictorial jackson reviewn instrumentaalia, silloin olisi  10 instru-biisiä ja kokonaisaikakin olisi suunnilleen sama, reilu 40 minuuttia (en muista ulkoa pituuksia, mutta discog.com:ista näkyy löytyvän biisien pituudet, pitää verrata illalla.)

tai voihan olla ettei kyseisellä levyllä ei oo mitään tekemistä feltin kanssa... jatkamme, saamme kenties elää.

STOP PRESS:

[quote:ef077dad57]The companion set to Pic was Train Above The City, an imaginary New York soundtrack which again pre-empted the resurgence of interest in exotica and easy listening. It’s another classic Felt sidestep. The irony this time around is that Cherry Red initially got their pressings mixed up, and Train Above The City was put out to all intents and purposes as Pic. The ever-meticulous Lawrence must have been furious ­ or highly amused. [/quote:ef077dad57]

vaihtaiskohan cherry red tuon?


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#940 09.03.2006 11:42

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Ostoxxxia

Ihme juttu. Luulisi kyllä, että levy-yhtiö voisi vaihtaa levyn.

Eipä ole ensimmäinen kerta kun mulle on käynyt näin, kerran luulin ostavani Black & Whitesta Kitchens of Distinctionin Strange Free Worldin, mutta levylle olikin painettu Love Is Hell. Kai noita aina silloin tällöin sattuu. Olisi helppoa jos olisi ostanut levyn uutena, mutta käytettyjä monikaan kauppias tuskin huolii takaisin.

Offline

#941 09.03.2006 11:59

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Ostoxxxia

Nämä ostin:
Sonny Cute - Corporate Ghost DVD
Standing In the Shadows of Motown DVD


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#942 09.03.2006 12:47

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Ostoxxxia

New Orderin 12 12":sta remix-vinyyliä.
http://www.neworder.mu/


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#943 09.03.2006 13:06

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,635
Website

Re: Ostoxxxia

[quote:17a6eb2cbd="aqzu"]New Orderin 12 12":sta remix-vinyyliä.
http://www.neworder.mu/[/quote:17a6eb2cbd]

no huh, mistä ja mitä maksoi? toisaalta enpä usko että tuo mulle olisi kovin tarpeellinen, en yleensä välitä ihmeemmin remixeistä.


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#944 09.03.2006 13:18

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Ostoxxxia

platan kautta, yhdeksän eooh kappaleelta. Eihän mitään järkeä taas tällaisessa, mutta kärsin pari ylimääräistä iltaa koulun jälkeen kaupan kassalla ja jätin juuston.
On tämä kyllä hieno kokoelma, hienot kannet ja hyvälaatuisia levyjä. Näyttää hyvältä hyllyssä ja näistä aiemmin julkaistuista mixeistä on itsellä vaan muutama joten sinänsäkin parhautta. Nimimiesten remixejä ja aika hyvää kamaa heti nää kolme ekaa jotka oon ehtinyt kuunnella.
Ja onhan tää taas New Order!


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#945 09.03.2006 20:14

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Ostoxxxia

low -keikkalippu

Buddha Machine Ambientkone

65daysofstatic - Radio Protector 7"


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#946 09.03.2006 20:30

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,635
Website

Re: Ostoxxxia

lintumies wrote:

Ihme juttu. Luulisi kyllä, että levy-yhtiö voisi vaihtaa levyn.

no toisaalta voihan sitä nähdä asian valoisatkin puolet, sainkin felt-levyn jota mulla ei vielä ollut, ja onhan tuo pictorial jo vinyylinä. kyllähän tuo hiukka paremmalta jo kuulostaa kun on toipunut alkujärkytyksestä ja tietää mikä se on. ja tosiaan, 8 ekaa biisiä on siis train above the city ja kaksi viimeistä on pictorial jackson review:n b-puoli eli ne 2 instrumentaalia kuten arvelin.

lintumiehelle vielä tiedoksi että pictorialin a-puolen 8 biisiä ovat oikeasti hienointa 80-luvun lopun indiepoppia, tarttuvia laulettuja biisejä, vähän niinq sekoitus c-86:ta ja vuoden -65 bob dylania, että kannattaa kyllä tutustua, eri asia uskaltaako tuota levyä enää sokkona ostaa vaikka jossain halvalla näkisikin...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#947 09.03.2006 20:45

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 12,063
Website

Re: Ostoxxxia

babriga wrote:

lBuddha Machine Ambientkone

Hei, onko hyvää saundia? Käsitin että nuo ovat monet täysin erilaisia looppivalikoimaltaan...


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#948 09.03.2006 21:08

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Ostoxxxia

valikoiman erilaisuudesta en tiiä, on vaan tää yks, mutta hyvältä kuulostaa. Oikeuksiinsa tämä päässee niinä hetkinä kun opiskelee jotain tai heräilee viikonloppuna tai monissa muissa erilaisissa kommelluksissa. Hieno idea, eikä pelkästään minään avantgarde-kuriositeettina


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#949 10.03.2006 10:14

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Ostoxxxia

psychocandy wrote:

kyllähän tuo hiukka paremmalta jo kuulostaa kun on toipunut alkujärkytyksestä ja tietää mikä se on.

No hyvä! Ja saattaahan se olla jonkin sortin keräilyharvinaisuuskin (en tosin tiedä, keräileekö kukaan levyistä virhepainoksia siinä missä postimerkkeilijät...).

psychocandy wrote:

eri asia uskaltaako tuota levyä enää sokkona ostaa vaikka jossain halvalla näkisikin...

Ainakaan cd:nä, heh. Taisi tulla vähäksi aikaa Felt-kammo, mutta eiköhän se siitä taas ajan myötä.

Offline

#950 10.03.2006 10:38

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Ostoxxxia

lintumies wrote:

Ja saattaahan se olla jonkin sortin keräilyharvinaisuuskin (en tosin tiedä, keräileekö kukaan levyistä virhepainoksia siinä missä postimerkkeilijät...).

Muusikoiden.net:issä oli taannoin ketju siitä kun joku oli ostanut eurolla kirppikseltä jonkun Kissin levyn, jonka toisella puolella olikin etiketeistä huolimatta Bon Jovia. Tämä oli joku Suomen virhepainos ja kävi ilmi, että kuumaa hottia keräilijöiden keskuudessa. Ei nyt mitään superhintaista, mutta tsägällä voi kolminumeroisia saada.

Tosin tuo virhepainosten keräily voi olla aika bändikohtaista. En ihan heti usko, että Felt-virhepainokset kovin suureen arvoon pääsisivät.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#951 10.03.2006 11:29

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Ostoxxxia

[quote:e9e39211f8="forssto"]Muusikoiden.net:issä oli taannoin ketju siitä kun joku oli ostanut eurolla kirppikseltä jonkun Kissin levyn, jonka toisella puolella olikin etiketeistä huolimatta Bon Jovia. Tämä oli joku Suomen virhepainos ja kävi ilmi, että kuumaa hottia keräilijöiden keskuudessa. Ei nyt mitään superhintaista, mutta tsägällä voi kolminumeroisia saada.

Tosin tuo virhepainosten keräily voi olla aika bändikohtaista. En ihan heti usko, että Felt-virhepainokset kovin suureen arvoon pääsisivät.[/quote:e9e39211f8]
Heh.

Offline

#952 10.03.2006 12:10

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Ostoxxxia

lintumies wrote:

Heh.

Älä ikinä aliarvoi mielipuolisen Kiss-diggarin tyhmyyttä.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#953 10.03.2006 12:37

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,635
Website

Re: Ostoxxxia

mielipuoliset felt-fanit taitaa olla liian fiksuja joten en taida yrittää ebayssä...

mutta tarjouksia otetaan vastaan!


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#954 10.03.2006 13:19

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Ostoxxxia

Intiasta tarttui matkaan 3 cdr:rää:
Punjabi/Bhangra-kokis
Hindi Pop/Bollywood Music - Aja Aja
Mantra-2

Postipoika on ollut ahkera reissun aikana, ja pudotellut postiluukusta seuraavat herkut:
Nusrat Fateh Ali Khan - The Final Studio Recordings 2cd (vihdoinkin!)
Kila - Tóg É Go Bog É
Kila - Luna Park
Music And Movement - The Is Music And Movement
Le Mystere Des Voix Bulgares - 3
Public Image Ltd - Plastic Box 4cd
The Slippers - Chance To Dance
Slowdive - Pygmalion

Eiköhän näillä pärjätä taas ainakin huomiseen...


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#955 10.03.2006 14:36

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Ostoxxxia

psychocandy wrote:

mielipuoliset felt-fanit taitaa olla liian fiksuja joten en taida yrittää ebayssä...

Eikö mielipuoliset Felt-fanit pelkää muita ihmisiä?

---

Django iskee, Visa itkee:

Item: Dresden Dolls : Dresden Dolls
Media Type: CD (New)
Quantity: 1
Price: $10.12

Item: Various Artists : N.Y. No Wave
Media Type: CD (New)
Quantity: 1
Price: $14.80

Item: Liars : They Threw Us in a Trench and Stuck a Monument On Top
Media Type: CD (New)
Quantity: 1
Price: $13.24

Item: DNA : DNA on DNA
Media Type: CD (New)
Quantity: 1
Price: $13.24


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#956 10.03.2006 14:46

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,635
Website

Re: Ostoxxxia

forssto wrote:

Eikö mielipuoliset Felt-fanit pelkää muita ihmisiä?

tästä tulee mieleen yksi vanha juttu NME:ssä joskus 80-luvun lopulla, (mikähän se journalisti, stephen joku, alkoi kai w:llä, se joka aina puhui homoudestaan ja kärjisti asioita ja oli muutenkin yksi hauskimpia kirjoittajia) asetti jossain jutussa vastakkain feltin ja napalm deathin ja niiden fanit, muistan siitä sitaatin "piss off, lawrence and on with the carnage!" mua se juttu kyllä vähän harmitti kun diggailin silloin molempia...


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#957 10.03.2006 14:47

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Posts: 11,635
Website

Re: Ostoxxxia

offtopicilla jatketaan, edellinen postaus olis tietty pitänyt laittaa anssi kela -otsikkoon... (1972).


Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

Offline

#958 10.03.2006 16:13

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Ostoxxxia

[quote:ca8d52b936="upsetter"]
Eiköhän näillä pärjätä taas ainakin huomiseen...[/quote:ca8d52b936]

Itse itseäni lainaten ja itselleni vastaten: Eipä pärjättykään. Kävin pikaisesti hummaamassa keskustassa, ja Free Record Shopin ale-laarista tarttui matkaan Adrian Sherwoodin Never Trust A Hippy-cd.


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#959 10.03.2006 17:09

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Posts: 7,756
Website

Re: Ostoxxxia

Laughing Clowns - Ghosts of an Ideal Wife LP


This must be what jail / I will scratch

Offline

#960 10.03.2006 19:38

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Ostoxxxia

Not Alone - Medecins Sans Frontieres, Doctors Without Borders

Nonii, yli viis tuntia musaa, vitusti hyvii artistei, viis ceedeetä ja kirja, kotiin kannettuna jotai alle 35 euroo just tuolta. Ja ennenkaikkea rasat menee todella hyvään tarkoitukseen. SHINNE  rakkaus


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

  1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » Ostoxxxia

Board footer

Powered by FluxBB