You are not logged in.
Duran Duran - Seven and the Ragged Tiger
muistin, että ostin ton eurolla kirpparilta joskus mut en kuunnella koskaan. Asia korjattu ja kohta lähtee tokalle kierrokselle. Tosin aika repsää tota kantta katsellessa..
Jel - All day breakfast
Joku puhu edellisellä sivulla foorumin hitaudesta. Sanotaan vaan, että emmä oo kyl mitään huomannu.
His Name Is Alive - Last Night
Beecher - Psycho Galvanic Skin Response
enteileekö tämä klassikkotopicin uutta nousua...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Edellisiin: Ei minullakaan ole melkeinpä koskaan hidastellut. Beecher-topiccia ylös. Siitä herää aina jännät assosiaatiot erääseen... no, olkoon.
Nyt soi Mudhoney - Generation Spokesmodel
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
joo ei tää topicci sen kummemmin kuin muutkaan, joskus hidastelee, mutta ei "se" näytä olevan topicista kiinni.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
I Am Kloot - s/t
The Jesus & Mary Chain - The Peel Sessions
Lejoncion lempikappale.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Lejoncion lempikappale.
Eri.
13 & God - Low Heaven
[quote:ca3f93d843="ex-kolja"]Lejoncion lempikappale.
Eri.
13 & God - Low Heaven[/quote:ca3f93d843]
Eri.
Alasdair Roberts
Olix tää se heebo siit Oz'sta?
Interplo - Antics
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Free Design - One By One
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tehosekoitin - laura
<3
Varikset komentavat
Architecture in Helsinki - In Case We Die
Espers - s/t
Levyssäni lukee 2003, monet pitävät tätä 2004-julkaisuna ja Uncut listasi tämän viime vuoden parhaiden levyjen joukkoon.
:?
Emmylou Harris - Roses in the Snow
[quote:34c099f6c8="ex-kolja"]Levyssäni lukee 2003, monet pitävät tätä 2004-julkaisuna ja Uncut listasi tämän viime vuoden parhaiden levyjen joukkoon.
[/quote:34c099f6c8]
Kamalan ärsyttävää tuollainen. Sitäkin olen ihmetellyt, että miksi esim. B&S:n uudessa levyssä lukee 2005, vaikka levy ei edes ilmestynyt lähelläkään vuodenvaihdetta. (Vai olikohan se se levy, joka tapauksessa joku vastikään ilmestynyt levy jota kaupassa katselin.) Ja Prml Srcmin XTRMNTRissa lukee 1999 jne. Ei ole helppoa tilastonikkarilla.
---
Pixies - Complete 'B' Sides
(Ärsyttävistä jutuista puheen ollen ärsyttää nuo 'hipsukat' tuossa nimessä... Ja myös se, että unohtaa levyn sisältävän videoita, jotka yrittävät lähteä käyntiin automaattisesti. Mutta silti.)
[quote:4fb3b107d2="ex-kolja"]Espers - s/t
Levyssäni lukee 2003, monet pitävät tätä 2004-julkaisuna ja Uncut listasi tämän viime vuoden parhaiden levyjen joukkoon.
:?[/quote:4fb3b107d2]
2003 se on. koskahan sais sen uuden hommattua, on ollut tilauksessa jostain ties kuinka kauan... en edes muista mistä...
Ville Leinonen & Valumo - Kristiinojen Yö
Kamalan ärsyttävää tuollainen. Sitäkin olen ihmetellyt, että miksi esim. B&S:n uudessa levyssä lukee 2005, vaikka levy ei edes ilmestynyt lähelläkään vuodenvaihdetta. (Vai olikohan se se levy, joka tapauksessa joku vastikään ilmestynyt levy jota kaupassa katselin.) Ja Prml Srcmin XTRMNTRissa lukee 1999 jne. Ei ole helppoa tilastonikkarilla.
varmaan jos kannet on painettu jo edellisvuonna, jolloin on kuviteltu että levykin ilmestyy pian, mutta sitten tullut muuta viivytystä. onpa myös tapauksia joissa levy on ulkona jo ennen kannessa lukevaa ilmestymisvuotta...
Olen joskus ajatellut että se vuosiluku levyissä tarkoittaisi vuotta, jolloin levy on saatu ns. purkkiin. Julkaisuunhan siitä voi vierähtää tovi jos toinenkin.
Muta yhtä kaikki, ärsyttvää tuo on. Joskus nikkaroidessa mennyt hiusten repimiseksi kun Allmusa ehdottaa yhtä vuotta, bändin kotisivut toista ja levyssä seisoo vielä joku eri vuosi.
Edit: Autocollantsia kuuntelen <3
[quote:a639274cae="lintumies"]Kamalan ärsyttävää tuollainen. Sitäkin olen ihmetellyt, että miksi esim. B&S:n uudessa levyssä lukee 2005, vaikka levy ei edes ilmestynyt lähelläkään vuodenvaihdetta. (Vai olikohan se se levy, joka tapauksessa joku vastikään ilmestynyt levy jota kaupassa katselin.) Ja Prml Srcmin XTRMNTRissa lukee 1999 jne. Ei ole helppoa tilastonikkarilla.
varmaan jos kannet on painettu jo edellisvuonna, jolloin on kuviteltu että levykin ilmestyy pian, mutta sitten tullut muuta viivytystä. onpa myös tapauksia joissa levy on ulkona jo ennen kannessa lukevaa ilmestymisvuotta...[/quote:a639274cae]
Njoo, mutta luulis että ainakin isot firmat sen verran osais. Muistuipa mieleen, että jossain 4AD:n levyssäkin oli wanha vuosiluku vaikka kataloginumero oli oikean ilmestymisvuoden mukainen.
...ai miten niin ketään ei kiinnosta?
---
Lilys - In the Presence of Nothing
Olen joskus ajatellut että se vuosiluku levyissä tarkoittaisi vuotta, jolloin levy on saatu ns. purkkiin. Julkaisuunhan siitä voi vierähtää tovi jos toinenkin.
Jossain tapauksissahan on (P)- ja (C)-vuodet mainittu erikseen. Kai se (C) on silloin se valmistumisvuosi ja (P) julkaisuvuosi, tai jotain. nikninkniniknkkh