You are not logged in.
Musta nää valitukset jostain ulkoilman tuulessa olevan keikan soundeista on vähän hölmöjä. Eikös sitä varten nimenomaan kannata mennä sitten klubikeikalle todistamaan hyvät soundit?
en ole kolmekybänen emoboy
Musta nää valitukset jostain ulkoilman tuulessa olevan keikan soundeista on vähän hölmöjä. Eikös sitä varten nimenomaan kannata mennä sitten klubikeikalle todistamaan hyvät soundit?
Samapa sama.
SILVAWHALE, TÄÄLLÄ TARVITAAN NY SUA!!!
Tero saatana, s'olet gay!
Kerrankin börje puhuu asiaa.
Soundit oli kohtuullisen paskat, paitsi jos diggailee kuunnella koko keikan ajan pelkkää stereo-flangeria...
Toi efektin saa vain ulkoilmakeikoilla, syntyy sillen jännästi et tuulee edestakaisin, nopeasti.
Mun vastaus ei ollut kyllä mitenkään suoraan heliponille suunnattu. Joku muukin ehti jo hki keikkatopicissa lannistaa tunnelmia mainostamalla primaveran keikan huonoutta...
No siis, my point eggsactly. Tekisi mieli katsastaa klubiympäristössä, kun festarikeikka klo 14 tms. ei ollut todellakaan mikään paras ympäristö tälle bändille... sori jos tämä ajatus ei viestistä välittynyt.
Ota brenkkua mijtääh, ulkona hieno sää
ttu meen Norjaan festareille kattomaan nää - ei vähä mielummin kattois Stadis nää, nääs.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:6d2f7b8161="Tomsk"]Njoo. Ei tää ikinä ole ollut kovin lähellä sydäntä. Uusin kuulosti tylsältä, mutta vanhemmilta löytyy toki hyviä juttuja. Kyllähän tuo olisi ihan kiintoisa tarkastaa livenä.
Uusin on mennen-tullen bändin paras levy.[/quote:6d2f7b8161]
Niinhän sä oot sanonut mennen tullen about 50 kertaa. MUT SILTI EN USKO. Nih! Mut kaipa tää koko yhtye pitää ottaa uusintatarkasteluun ennen keikkaa. Kassellaan sitten lopullista tuomiota.
Sent from my iPhone 16
Ei mitään tatsia bändiin ennen uusinta levyä, mutta sehän onkin hyvä kiekko. Bändi ei kuulostanu mitenkään hirveen omaperäiseltä, mutta ei vältsyy tarvikaan, jos homma muuten toimii ja materiaali iskee. Tuli vähän Mew mieleen.
turpa kii ja laula
"Ei kuulosta omaperäiseltä"... siis häh? Nyt ei kyllä ajatus välity.
"Kuulostaa Mewlta"... siis häh? Kumpi mahtoi olla ennen, joku vitun ankea Mew vai BR???
Kuunteles ne levyt uudelleen hehe.
taas näit m.i.a.-ripoffeja.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:de9d6eb529="Artemi"]"Ei kuulosta omaperäiseltä"... siis häh? Nyt ei kyllä ajatus välity.
"Kuulostaa Mewlta"... siis häh? Kumpi mahtoi olla ennen, joku vitun ankea Mew vai BR???
Kuunteles ne levyt uudelleen hehe.[/quote:de9d6eb529]
Ainoa BR-kiekko jonka olen kuullut on toi uusin, ja Mewiä (joka ei mun henkkoht suosikkeihin kuulu) olen kuullut ennen kuin BR:a. Mulla ei tullu missään vaiheessa mistään kimmoketta haluun selvittää BR:n historiaa, mutta aattelin että voin mun mielipiteen silti sanoa.
23 on hyvä levy, jota haluaa silloin tällöin kuunnella, mutta ei se mitään mieletöntä kiimaa ole herättänyt.
turpa kii ja laula
Pistin nyt pari lippua varaukseen, jospa, jospa...
smaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Toivottavasti lavalla on taas HEVOINEN
Mangojauhe goddamn.
Yritin, muttei. Jätän. Ensi viikolla kuitenkin Gutter twins ja Neil Young.
Enpä sit noutanu tota varaustani mut mietinnässä edelleen.. kovinko moni on menos?
Mä oon ainakin. Rupeaa uppoamaan yhä enemmän ja enemmän. Uusikin matsku.
Sent from my iPhone 16
Jippu löytyy.
Myyn kaverin puolesta Blonde Redhead -lipun! Yhteydet privana.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ostaisin jos ois rahaa ees vähän enää jöjellä. Korpee kyl niin paljon etten pääse Helsinkiin torstaina, liftaamalla tietty tai jotain mut sittenkin menis aikataulut segasin :madspamlaughs2orkl:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:cdae7fed89="Moronica"]Myyn kaverin puolesta Blonde Redhead -lipun! Yhteydet privana.
paljo maksaa?[/quote:cdae7fed89]
29e
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ostakee joku nyt toi lippu. Tänään pärähtää. Kiima alkaa vähitellen nousta
TÄNÄÄN!!! TONIGHT!!!
BLONDE REDHEAD (US)
+Regina
+DJ Harvest
Liput 29/31 EUR (vain muutamia lippuja jäljellä HUOM!!!)
www.tiketti.fi
Ovet 20.00
Sali 21.00
Regina 21.00
Blonde Redhead 22.00
Lippu mennyt.
[quote:049d30107b="shanks"][quote:049d30107b="Moronica"]Myyn kaverin puolesta Blonde Redhead -lipun! Yhteydet privana.
paljo maksaa?[/quote:049d30107b]
29e[/quote:049d30107b]
Itseasiassa maksoi 20, ostin toki
Tänään jotain puistoetkoilua ruttiksessa?
Hyvä keikka.
Jpp, oli yllättävän hyvä. Helposti paras tänä vuonna