You are not logged in.
Miettinen on vaihdellut Asto Lanesia Nirvanan ekaan sinkkuun jne..
Empä tiijä saatto olla ns. hyvä diili
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Mulle ei jotenkin uponnut toi uus, toisin kuin se edellinen. Ihan kivalta kuulosti mut vaatinee lisää sulattelua. Käsitin että toi oli nauhotettu jossain päivässä tai kahessa, enpä tiijä, siltähän se vähän kuulostaa
Ei toi eka kuuntelukerta vielä hirveästi lähteny, mutta en sano vielä mitään.
[quote:da6eb181d2="helicon"]Mulle ei jotenkin uponnut toi uus, toisin kuin se edellinen. Ihan kivalta kuulosti mut vaatinee lisää sulattelua. Käsitin että toi oli nauhotettu jossain päivässä tai kahessa, enpä tiijä, siltähän se vähän kuulostaa [/quote:da6eb181d2]
Ei toi eka kuuntelukerta vielä hirveästi lähteny, mutta en sano vielä mitään.
Ei toiminut ensimmäisillä kerroilla, mutta juuri tällä hetkellä kuulostaa hyvältä. Taitaa olla jopa Fudgen ja Superfuzz Bigmuffin jälkeen näiden kolmanneksi paras levy. Täällä kehuttua Piece of Cakea en ole vielä kuullut.
Katsokaapa, mitä Fudgen kansivihosta löytyy.
SIIKAHAN SE SIELLÄ!
ei mulla taia olla ees kansivihoo ku o älppäri
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei oo kyllä lähteny tuo lucky ones juuri yhtään. en mä kovin monta kertaa sitä kyl oo kuunnellutkaan. Jotenkin samalla tavalla väsähtänyttä kuin stoogesin uusin. oheisseiskan pere ubu -coverille toki .
Täällä kehuttua Piece of Cakea en ole vielä kuullut.
Joo onhan se hyvä.
[quote:c8022f995e="tapna"]Täällä kehuttua Piece of Cakea en ole vielä kuullut.[/quote:c8022f995e]
Joo onhan se hyvä.
Komp
bzort glorf bööth
Tuli vähän viiveellä hankittua toi uusin - pari kertaa soinu ja ihan ookoohan tämä. Aika samalta kuulostaa kuin Billion Suns, tosin tässä on hivenen enempi taas Stoogesia mukana. Ei ny mitään superkiimaa, ehkä hivenen tasapaksu levy, mutta kyllähän nämä silti tän juttunsa tosi hyvin tekee.
organizing the boy scouts for murder is wrong
näköjään tulossa suomeen kesällä:
12. heinäkuuta 2011 kello 20:30
Turku, Finland, Klubi
13. heinäkuuta 2011 kello 20:30
Helsinki, Finland, Tavastia
14. heinäkuuta 2011 kello 20:30
Tampere, Finland Klubi
Veikkaisin, että väliin jää, koska heinäkuussa ollaan traditionaalisesti oltu reissussa muilla mailla. Ja muutenkin... ei tää taida enää silleen kiinnostaa. Tuli kuitenkin nähtyä Lepakossa vuonna mikälie, Huggin' Wayne lämppäs.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
No johan
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kylhän tää kerran elämässä pitää nähä.
Kyllä. Ja ovathan nuo pari uusinta levyä ihan mainioita.
organizing the boy scouts for murder is wrong
tanpereella lämppärinä kotiteollisuus
muualla disgrace
Muistaakseni 06 oli vähe tylsä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
muistaakseni 11 oli iha vitu jepa
tanpereella lämppärinä kotiteollisuus
2005 oli kyl mahtava ku soittivat superfuzz bigmuff plus early singlesin ja jumalauta ku keikka päätty hate the policeen
vai joko mehustelin tällä foorumilla asiasta enpä muista
ai olihan se siellä eka viesti vielä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
saisivat soittaa samat nytkin
Ai että vihaan tota Hate the Police-coveria. Tosi huono verrattuna alkuperäiseen. Mutta Mudhoney muuten
onneks en oo tainnu kuulla alkuperäistä koska toihan on aivan mahtava.
onneks en oo tainnu kuulla alkuperäistä koska toihan on aivan mahtava.
Nonytkyllä! Laitapa kuunteluun vaikkapa tosta: http://www.goodbadmusic.com/2006/12/21/ … -usa-1980/
En voi käsittää miten kukaan voi pitää tota kehnona coverina! Must se o iha kaikkie aikoje.
Ja tämä siis yhtää väheksymät Dicksien omaa. Ne muute näin liven Sanfranissa muutama vuos sit. Iha lupsakan olosii pappoi kyllä.
Mudhoneyta en o nähny sitten sen täski ketjus jo mainitun maagisen Lepakon keikan. Pakko kyl mennä nyt.
Olishan nää nähtävä melkeinpä, vaikka vuosi sais olla kyl '91.
kuvitelkaa tohon hate
En voi käsittää miten kukaan voi pitää tota kehnona coverina! Must se o iha kaikkie aikoje.
Ja tämä siis yhtää väheksymät Dicksien omaa. Ne muute näin liven Sanfranissa muutama vuos sit. Iha lupsakan olosii pappoi kyllä.Mudhoneyta en o nähny sitten sen täski ketjus jo mainitun maagisen Lepakon keikan. Pakko kyl mennä nyt.
Mun mielestä tuohon alkuperäiseen kappaleeseen ei ole mitään lisättävää. Coverista puuttuu mm. se melankolinen lataus, mikä tekee alkuperäisestä loistavan. Mutta makuasiota nämä ovat.
riippuu varmaan myös siitä siitä minkä kuulee ensin, kuten näissä tapauksissa usein.