You are not logged in.
[quote:469cf33c1b="noiseidea"]Tuomas Virkkusen lausuma sopii tähän aika hyvin:
Kyllä minua suoraan sanottuna ottaa päähän tämä nykyinen suhtautuminen selostajiin. Tuntuu, ettei itse peliä edes seurata, vaan odotetaan tietokoneen ääressä, että selostaja sanoo jotain tyhmää. Moka kirjataan heti johonkin keskustelupalstalle ja sitä naureskellaan seuraavana päivänä työpaikalla.
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/V … 86474.html[/quote:469cf33c1b]
Vittu kun ei nää matsit tuu duuniakaan niin ei tuu nyplättyä keskustelupalstoilla samaan aikaan..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:22f3aef847="kraakku"]Olipa ihan hirveää selostusta koko matsi, kamalinta paskaa jatkoajalla tapahtunut tietoisku edellisen pelin(!!!) rankkukisasta, emmä ees osaa kerrata mitä se siinä sekoili.
[/quote:22f3aef847]
tässä ymmärsin että kyse oli siis wienin edellisestä pelistä, jampen kyky ei riitä tajuaan että muuallakin pelataan... oli kyllä ihan käsittämätöntä paskaa selostus jälleen jepjep muuten, ei voi mitään...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:bd68593dd9="aqzu"][quote:bd68593dd9="kraakku"]Olipa ihan hirveää selostusta koko matsi, kamalinta paskaa jatkoajalla tapahtunut tietoisku edellisen pelin(!!!) rankkukisasta, emmä ees osaa kerrata mitä se siinä sekoili.
[/quote:bd68593dd9]
tässä ymmärsin että kyse oli siis wienin edellisestä pelistä, jampen kyky ei riitä tajuaan että muuallakin pelataan... oli kyllä ihan käsittämätöntä paskaa selostus jälleen jepjep muuten, ei voi mitään... [/quote:bd68593dd9]
Joo näinhän se meni.
Sit jotain käsittämätöntä muminaa siitä että hyvä laukaus voi kumota hyvän torjunnan
Helvetin ärsyttävää oli myös kommentaattorin puhuessa mumista siihen päälle "niin, selvä, aivan" jne. Toimii ehkä tavallisessa keskustelussa mutta televisiossa on harvemmin nautittavaa päällekkäinen puhe.
Varikset komentavat
Minä tilttasin aika vahvasti Venäjä-Hollanti -pelin kolmannen maalin kohdalla, kun Juusela alkoi huutaa jotain tyyliin "Kuin van Basten 20 vuotta sitten!!!". Vertasi siis Arshavinin roikkukeskitystä päätyviivalta takatolpalle van Bastenin klassikko-osumaan... Meni vielä hetki ennenkuin Niki hokasi että siellä takatolpallahan oli Torbinski siirtämässä pallon maaliin.
Ennekari oli kisojen selostajakolmikosta selvästi paras, joten on luonnollista että hän ei selosta enää jatkopeleissä.
[quote:f5df547649="Katkennut petsari"]Ja tuota mieltä on Tuomas Virkkunen, jolle kyllä toki kelpaa kulttimaine keskustelupalstoilla, ja sehän kasvaa kun pudotellaan FF2-fraasi selostuksen lomassa sinne ja toinen tänne...
[/quote:f5df547649]
Eikös viime kauden TPS-HJK ollut Virkkuselta todellista lutuurilassejen peukkujen kalastelua, kun selostuksen taso oli sukeltanut Nuren uimalakista vitsailuun.
Torres on toki märkänä, kuten kaikki muutkin pelaajat kentällä.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Iniesta kuljettaa kahta miestä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Pavlichenko vetää vaparin hieman yli maalin.
Reini siihen jottain että: "Mä luulen että hää yritti vetää vähän matalammalle, mutta tekniikka vähän petti."
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Takaapäin rajusti nappulat edellä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Jalka on kuitenkin saanut sen verran mälliä, että se on kuin puujalka nyt.
Näin siis vanhempi Selin äsken -sportilla selostaessaan Tom Boonenin kaatumista. LOL
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Vois vaikka vähitellen nostaa, kohtahan ne alkaa taas. Nikillä ja Ennekarilla käsittääkseni mennään, Jamo on pudotettu tämän topikin harmiksi kokoonpanosta ja Virkkunen jää jälleen nuolemaan haavaisia pallejaan kotistudioonsa..
Ihan parhuutta kyllä viime EM-kisojen kukkaset, repsäytti kerran jos toisenkin yksinäisessä toimistossa..
Siinä viedään Ruotsin topparia kuin mätää pässiä.
Toivottavasti kuulemma Suomisen Tapsan samettista ääntä myös selostuksen puolella.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Toivottavasti kuulemma Suomisen Tapsan samettista ääntä myös selostuksen puolella.
Sama. Erittäin hieno mies ja myös kova selostamaan.
Uudet kisat lähestyvät.
TV2 sivuilta
Etelä-Afrikka - Meksiko: Antti Ennekari
Uruguay - Ranska: Niki Juusela
Etelä-Korea - Kreikka: Sammy Väisänen
Argentiina - Nigeria: Niki Juusela
Englanti - Yhdysvallat: Antti Ennekari
Algeria - Slovenia: Sammy Väisänen
Serbia - Ghana: Antti Ennekari
Saksa - Australia: Niki Juusela
Hollanti - Tanska: Sammy Väisänen
Japani - Kamerun: Niki Juusela
Italia - Paraguay: Antti Ennekari
Uusi-Seelanti - Slovakia: Sammy Väisänen
Norsunluurannikko - Portugali: Niki Juusela
Brasilia - Pohjois-Korea: Antti Ennekari
Honduras - Chile: Kimmo Porttila
Espanja - Sveitsi: Antti Ennekari
Etelä-Afrikka - Uruguay: Niki Juusela
Argentiina - Etelä-Korea: Sammy Väisänen
Kreikka - Nigeria: Antti Ennekari
Ranska - Meksiko: Niki Juusela
Saksa - Serbia: Sammy Väisänen
Slovenia - Yhdysvallat: Niki Juusela
Englanti - Algeria: Antti Ennekari
Hollanti - Japani: Sammy Väisänen
Ghana - Australia: Antti Ennekari
Kamerun - Tanska: Niki Juusela
Slovakia - Paraguay: Sammy Väisänen
Italia - Uusi-Seelanti: Kimmo Porttila
Brasilia - Norsunluurannikko: Sammy Väisänen
Portugali - Pohjois-Korea: Kimmo Porttila
Chile - Sveitsi: Antti Ennekari
Espanja - Honduras: Niki Juusela
lol apua
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Selostus on ilmeisesti sujunut.
Sopivasti nostettu otsikko. Alkoi juuri vituttaa suunnattomasti kun Juusela kutsuu Messiä "kirpuksi". AFDSJHFDSFDSFSD
Sopivasti nostettu otsikko. Alkoi juuri vituttaa suunnattomasti kun Juusela kutsuu Messiä "kirpuksi". AFDSJHFDSFDSFSD
Spämmin juuri smaa toisaalle. Panenpa viestiä studioon.
Komealle miehelle sopii kaikki asusteet.
teekki wrote:Sopivasti nostettu otsikko. Alkoi juuri vituttaa suunnattomasti kun Juusela kutsuu Messiä "kirpuksi". AFDSJHFDSFDSFSD
Spämmin juuri smaa toisaalle. Panenpa viestiä studioon.
No mutta onhan Messin lempinimi kaikesta huolimatta La Pulga eli kirppu. Kutsui Niki myös Samuelia Il muro -lempinimellään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
"Kokenut valmentaja, jolla kokemusta riittää."
Oikean rytmin kiinni
Missä Tapsa ja Hoopi?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Taiwolla on erinomainen vasuri.
Taiwolla on erinomainen vasuri.
Vittuilee vaan loukkaantuneelle miehelle...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Sammy Väisäsessä on potentiaalia uudeksi Hoopiksi
No ei vitussa ole. Hirveää paskaahan tuo oli. Hoopi oli sentään viihdyttävä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"Philipp Lahm, ei kovin iso, mutta jättiläinen pelaajien keskuudessa."
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
"Philipp Lahm, ei kovin iso, mutta jättiläinen pelaajien keskuudessa."
Oikean rytmin kiinni
Rohkeasti ja hyvin, mutta ennen kaikkea väkevästi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Okko wrote:Sammy Väisäsessä on potentiaalia uudeksi Hoopiksi
No ei vitussa ole. Hirveää paskaahan tuo oli. Hoopi oli sentään viihdyttävä.
Myös puhe pätkii eikä oo kauheen monipuolista ja luontevaa. Hoopilla oli, mikä paikkasi suuren osan sen kaikista muista mokista.