You are not logged in.
Miksi ei Robbenia vaihdettu kentälle?
Ilmeisesti jalka vaivaa..
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:e6b7772024="shanks"]Joo eipä kyl Hollannille jääny mitään seliteltävää pelistä, sen verta parempi Venäjä oli. Kummallista miten yhen pelaajan (Arshavin) sisääntulo on vaikuttanut näinkin paljon jengin pelaamiseen. Kahessa ekassa pelissä puuttuis hyökkäyspelistä "se" jokin mut nyt kaikki on loksahdellu paikalleen ja illan matsissa sekä Ruotsi-pelissä rubyt on missannu varmaan tusinan verran maalipaikkoja tehtyjen maalien lisäks.
Vähän jo hotsittas Saksa-Venäjä finaali niin ois Suomen kannalta ihan mielenkiintonen karsintaurakka eessä kun ois kaks kovinta maata samassa lohkossa. Heittämällä toki mennään kisoihin.[/quote:e6b7772024]
Tuo ei ollut sama joukkue joka pesi Ranskan. Ja minä kun ajattelin että Venäjän puolustus lakoaisi.... Hereillä oli kaksi pelaaja Sneijder ja Van Der Sar.
Suomella ei minun elinaikanani ole mitään saumaa mihinkään arvokisoihin ellei se niitä isännöi, joten eiköhän jätetä se spekulointi siihen.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kiinnostavaa nähdä jääkö Аршавин Venäjälle ensi kaudeksi..
Niin... tai lähteekö esim. tän kauden aikana jo pois.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Onkohan kellään tietoa, että jos kisoihin osallistuvien joukkueiden määrää aiotaan laajentaa niin millä aikataululla?
bzort glorf bööth
Venäjä pelasi kyllä about parasta jalkapalloa tällä hetkellä. Eikä Hollantikaan ollut huono. Venäjä oli vaan vitusti parempi. Ihan käsittämätön kiima tällä hetkellä niin Venäjällä kuin mullakin.
Minä rakastan jalkapalloa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mitä vittua
en toki nähnyt peliä.
[quote:ae90462e7d="ydinaukio"]mitä vittua
en toki nähnyt peliä.[/quote:ae90462e7d]
Saattaa helposti mennä vuosia ennen kuin näet yhtä hienoa jalkapalloa.
oli kyllä älytöntä meisninkiä, kaikki sellaiset "haastajien" negatiiviset ominaisuudet puuttuivat - varmaa mutta rohkeaa loppuun asti. ja aika lailla puun takaa, mieletöntä!
[quote:e52097c6b1="hrmunoita"][quote:e52097c6b1="ydinaukio"]mitä vittua
en toki nähnyt peliä.[/quote:e52097c6b1]
Saattaa helposti mennä vuosia ennen kuin näet yhtä hienoa jalkapalloa.[/quote:e52097c6b1]
JJK:lla taitaa olla peli viikonloppuna
Ei edes hirveästi harmita Hollannin putoaminen, Venäjä pelasi niin hienosti ja oli selvästi parempi. Ensimmäistä kertaa kisoissa Hollannin pulustus joutui kunnon testiin ja eihän se kovin hyvin mennyt. Jälleen kerran Hollannin parhaat pelit jäivät alkulohkoon, mutta täytyy korostaa sitä, että eilinen oli enemmän Venäjän hyvyyttä.
Nyt tässä joutuu kyllä melkein glooryhunttaamaan Venäjää, tuo shanksin mainitsema finaalipari Saksa-Venäjä kiehtoisi erityisesti.
[quote:ac269ffeb4="hrmunoita"]Venäjä pelasi kyllä about parasta jalkapalloa tällä hetkellä. Eikä Hollantikaan ollut huono. Venäjä oli vaan vitusti parempi. Ihan käsittämätön kiima tällä hetkellä niin Venäjällä kuin mullakin.
Minä rakastan jalkapalloa [/quote:ac269ffeb4]
Sama. Hieno joukkue, hienot kisat. Jalkapallo
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Toivon Turkin pelaajille ihmeparanemisia keskiviikoksi.
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin … id=1547421
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:0c324c816d="ginipoika"][quote:0c324c816d="hrmunoita"]Venäjä pelasi kyllä about parasta jalkapalloa tällä hetkellä. Eikä Hollantikaan ollut huono. Venäjä oli vaan vitusti parempi. Ihan käsittämätön kiima tällä hetkellä niin Venäjällä kuin mullakin.
Minä rakastan jalkapalloa [/quote:0c324c816d]
Sama. Hieno joukkue, hienot kisat. Jalkapallo [/quote:0c324c816d]
Kylmaar.
Oon tosin seurannu lajia vasta Pariisin MM-kisoista alkaen, mutta paree myöhään kunnei millonkaan, n'est-ce pas?
Oikean rytmin kiinni
[quote:20ff1aff98="börjeslandet"]Kiinnostavaa nähdä jääkö Аршавин Venäjälle ensi kaudeksi..
Niin... tai lähteekö esim. tän kauden aikana jo pois.[/quote:20ff1aff98]
Niin no en tiedä mitkä noi siirtoikkunat näillä kesäsarjoilla on ku en pahemmin veikkausliigaakaan koskaan seuraa, mutta jpp saas nähdä.
en ole kolmekybänen emoboy
Hollannille taisi käydä vähän samoin kuin Kroatialle; alkulohkon heikkous sai joukkueen näyttämään todellista tasoaan paremmalta. Arvokisa-avauksensa säännöllisesti perseilevä Italia tuskin häviäisi jatkopeleissä Hollannille 3-0. Ilman Zidanea pelannut Ranska oli huonosti koottu ja johdettu riitainen ryhmä. Sumputtava ja tylsä Romania oli taas minulle yksi kisojen suurimmista pettymyksistä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kyllähän tuo Venäjä on kuin 80-luvun Tappara (sori nyt lutuurilasset lätkävertauksesta), kunto aivan kiviaitaa! Jatkoajalle kaivettiin vielä viimeinen pykälä silmään ja Hollanti kerrassaan juostiin nurin.
Tänään sitten Espanja kolaa Italian kumoon, sillä eihän voi olla mahdollista että kaikki lohkovoittajat tippuvat heti kättelyssä...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Suomella ei minun elinaikanani ole mitään saumaa mihinkään arvokisoihin ellei se niitä isännöi, joten eiköhän jätetä se spekulointi siihen.
Kuole jo, pappa.
"A repo man's always intense"
Tänään sitten Espanja kolaa Italian kumoon, sillä eihän voi olla mahdollista että kaikki lohkovoittajat tippuvat heti kättelyssä...
Tähän uskon ja tätä toivon.
Oikean rytmin kiinni
[quote:0e0446a42e="Katkennut petsari"]Tänään sitten Espanja kolaa Italian kumoon, sillä eihän voi olla mahdollista että kaikki lohkovoittajat tippuvat heti kättelyssä...
Tähän uskon ja tätä toivon. [/quote:0e0446a42e]
Forza Azzurri!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Forza Azzurri!
La Furia Roja
Oikean rytmin kiinni
[quote:79b64e7e1a="Katkennut petsari"]Tänään sitten Espanja kolaa Italian kumoon, sillä eihän voi olla mahdollista että kaikki lohkovoittajat tippuvat heti kättelyssä...
Tähän uskon ja tätä toivon. [/quote:79b64e7e1a]
Espanja onkin ainoa jäljellä oleva alunperin symppaamani joukkue, eli eiköhän sekin tänään tipu
I love you and dream about the Führer
Omat suosikit jatkoon puolivälieristä Saksa, Kroatia, Hollanti ja Espanja. Veikkaan kuitenkin että Portugali vie Saksaa ja ehkäpä taas Espanja hyytyy silloin kun aletaan pelata tosipelejä.:
Tähän mennessä 0/3 veikkauksista oikein, sentään Saksa venyi omista suosikeista. Venäjän voittoa ei tosiaan voi harmitella, sen verran kiimaa oli kentällä.
C'MON ESPANJA!
Hispaania on pelkkä *rotsi*
tänään eteläeuroopan antijalkapalloilijoille, huijaajille ja fasisteille käy kalpaten kun ITALIA VOITTAA NE
Muulla ei väliä mut kuhan Torres on ruudussa.
puuli onpi eurooppa