You are not logged in.
:psykostepbileet::psykostepbileet::psykostepbileet::psykostepbileet::psykostepbileet::psykostepbileet::psykostepbileet::psykostepbileet::psykostepbileet:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kertokaa mulle miksen osaa. En saa tätä ITunesissa millään piisijärjestykseen, vaikka noi träkkinumerot on ihan kohdallaan. Muistaakseni edellisen mixin kanssa oli sama. Mitämitä vittua?
Kertokaa mulle miksen osaa. En saa tätä ITunesissa millään piisijärjestykseen, vaikka noi träkkinumerot on ihan kohdallaan. Muistaakseni edellisen mixin kanssa oli sama. Mitämitä vittua?
Mulla sekoitti järjestyksen kun janne m:n, silvawhalen ja minun biiseihin albumi oli tägätty erilailla (oli vaan THE ULTIMATE WARRIOR SUMMER 20). Korjasin ja nyt skulaa. Tosin tuokaan ei winampissa haitannut vaan tässä Sonyn paskassa ohjelmassa jossa siirretään ämpärit mp3-soittimeen.
KIITOS MITTEN 2008-2008
ois voinu tän työpäivän kuunnella vaan tuota mut työkoneella ei oo ohjelmaa jolla purkisin tuon ehkä kahvin jälkeen vois hakee sellaisen
Se latautuu!
Saa nähdä aukeaako työkoneella!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
No ei auennu kun janne m:n ja larqin biisit Izarcilla ja nekään ei toimi. Millä te avaatte tuon?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
DBGenen perusteluille
Mittenin biisille
saisko biisilistan näkyviin? latailin mut ei duunikoneen ohjelmistolla näy ku ILR:n laittama biisi
tiedoston koko 190 359 kt, onko ok?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:a08c46cdda="TWISTED BITCH"]saisko biisilistan näkyviin? latailin mut ei duunikoneen ohjelmistolla näy ku ILR:n laittama biisi
tiedoston koko 190 359 kt, onko ok?[/quote:a08c46cdda]
hanki parempi ohjelma
koko näyttää oikealta. biisit näkyvät myös siinä "selitykset" filussa joka pitäisi millä tahansa teksti editorilla aueta...
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:f07e9a4926="mitten"][quote:f07e9a4926="TWISTED BITCH"]saisko biisilistan näkyviin? latailin mut ei duunikoneen ohjelmistolla näy ku ILR:n laittama biisi
tiedoston koko 190 359 kt, onko ok?[/quote:f07e9a4926]
hanki parempi ohjelma [/quote:f07e9a4926]
joo no tsekkailen himassa, eihän täällä saa ihmiset koneille mitään asentaa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
no onpa ihmeellistä. viimeksi tein playlistin mutta taisivat tästä unohtua.
eka cd playlist
toka cd playlist
itunes:ssa voi valita, et biisit ovat "track number" tms järjestyksessä. filun nimenkin perusteella pitäis toimia. tää löytyy jostain sieltä itunesin valikoista, ei itse ole itunesia joten en voi tarkemmin neuvota
winamp kans välillä sekoilee, siinäkin voi valita "sort" ja millä perustella
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Kiirsuutokset kokoelmasta.
turpa kii ja laula
jee kiitti vaan
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Onks mun zydeemeissä joku bugi vai onks toi yks biisi oikeesti 35 minuuttia pitkä?
turpa kii ja laula
Onks mun zydeemeissä joku bugi vai onks toi yks biisi oikeesti 35 minuuttia pitkä?
Ei. Vittuillakseni laitoin.
EI vaan en tiiä.. joskus noi biisin kestot menee mullakin Winampissa iha vituiks esim. näyttää 35 min mut kestää kuitenkin joku 5 tms.
[quote:1c1b6c7a5b="Echtleder"]Onks mun zydeemeissä joku bugi vai onks toi yks biisi oikeesti 35 minuuttia pitkä?
Ei. Vittuillakseni laitoin.
EI vaan en tiiä.. joskus noi biisin kestot menee mullakin Winampissa iha vituiks esim. näyttää 35 min mut kestää kuitenkin joku 5 tms.[/quote:1c1b6c7a5b]
Johh... iTunesini tietää Heavy Metal Samurain mitaksi 34:47, ja jos hyppään mihin tahansa kohtaan raitaa, musiikkia kuuluu. Ns. lähempi tarkastelu eli alusta lähtevä kuuntelu kuitenkin osoitti biisin loppuvan ja hyppäävän seuraavaan biisiin siinä 4:49-tienoilla. KOVAA HEVIÄ ja hyvä "läppä", mutta 35 minuuttia sitä jyystöä... Säikähdyksellä kuitenkin onneksi selvittiin.
turpa kii ja laula
Ei se bugin biisi sellasta näytä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:229f433df6="Echtleder"]Onks mun zydeemeissä joku bugi vai onks toi yks biisi oikeesti 35 minuuttia pitkä?
Ei se bugin biisi sellasta näytä![/quote:229f433df6]
Oho. Nyt mun systeemeissä kuitenkin siis on joku Bugi.
turpa kii ja laula
Imen "sitä" juuri
This must be what jail / I will scratch
Imen "sitä" juuri
Parin tunnin päästä tämä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
voi vittu olisitte lähettänyt privaviestin, käytännössä su-illasta asti ollu töissä kiinni,
ei oo tullu täällä kuin sikanopeesti käytyä.
ja nöyrimmät pahoitteluni.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
uskomatonta että täällä oli biisi jonka olisin itse laittanut, jos olisin tajunnut tuon deadlinen!!!
the healer/hip hop
tosi hyvä muutenkin.
vähän hävettää kyllä että mokasin tän.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Säikähdyksellä kuitenkin onneksi selvittiin.
Tarkoitus olikin lurauttaa jengille pikkasen kurapaskaa housuun juhannuksen kunniaksi. Hyvää jussia vaan kaikille!
[quote:07a6e3c4ca="stratum"]Mulla sekoitti järjestyksen kun janne m:n, silvawhalen ja minun biiseihin albumi oli tägätty erilailla (oli vaan THE ULTIMATE WARRIOR SUMMER 20). Korjasin ja nyt skulaa. Tosin tuokaan ei winampissa haitannut vaan tässä Sonyn paskassa ohjelmassa jossa siirretään ämpärit mp3-soittimeen.
KIITOS MITTEN 2008-2008 [/quote:07a6e3c4ca]
itunes:ssa voi valita, et biisit ovat "track number" tms järjestyksessä. filun nimenkin perusteella pitäis toimia. tää löytyy jostain sieltä itunesin valikoista, ei itse ole itunesia joten en voi tarkemmin neuvota
Uuh, sieltähän noita sorting-kriteerejä (kuten track nr) löytyi kosolti lisää itunesin soittolistan ylävalikoista
Mitten - ilo silmälle!
Panam nyt Prakkille kuitenkin erityismaininta täydellisestä lopetuksesta
Näin.