You are not logged in.
Free Falling ![]()
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Free Falling
Super Bowlissa nämä ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Telluksen tulevaisuus: Mikä mikä? ![]()
[quote:045b4bf4c5="TWISTED BITCH"][quote:045b4bf4c5="Jean-Babtiste"]Tuppaavat soittamaan noissa progeöissä vaan just niitä kuluneimpia ja itsestäänselvimpiä juttuja.
mut mulle oli yeskin ihan uutta
[/quote:045b4bf4c5]No joo, ite en kyl kanskaa oo mikään jees-expertti...Mut siis aina varmaan nää samat bändit ja ehkä biisit: King Crimsonilta 20th, Genesisin Selling Englandin eka biisi, sit Wigwamia, Pressaa, jotain Rushia, Yessiä, Elpiä jne.
Missä Area ja yleensä italoproge, Soft Machine, Gong, Van der Graaf Generator, swedut ja krautrockit...
No joo, kaks kertaako oon kuunnellu..[/quote:045b4bf4c5]
no viimex tuli paljon pläjäyksiä joltain ihme sveduboksilta. vanhaa genesistä en muuten ole ikinä tainnut kuulla, paitsi telkkarista sen lyhyen pätkän missä gabriel on pukeutunu auringonkukaks tai jotain vastaavaa. näitä ikuisuusprojekteja tähänkin tutustuminen...
voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

[quote:0ab6627f9d="Jean-Babtiste"]
Tuesday's Gone ja toi kannen salama
[/quote:0ab6627f9d]
viikonloppuna paljon tätä
nyt toki

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!

voodoo jippu 
eiq people bez magic people
lol apua
ultravox

Vukkia. Ihan tarkoituksella en edes kuuntele illan pääesiintyjää. Saapa sitten yllättyä, kun ei ole mitään havaintoa minkälaista matskua.
Sent from my iPhone 16

Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.

This must be what jail / I will scratch
Protestants: Midnight Dynamos

Tää ei kyllä oo läheskään niin jumalainen levy kuin Lately I Keep Scissors, One Perfect Green Blanket, 1212 tai In New Zealand vaikka kaiken maailman stuartmoxhamit ja jonlangforditkin mukana :?
This must be what jail / I will scratch

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.