You are not logged in.
+ DYLAN
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
PAGAN ALTAR
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Hehe. DJ soitti ton ainakin neljästi sunnuntaina Primaveran päätösklubilla, alkoi jo vähän tympimään.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:22a3078891="HUIG"][quote:22a3078891="kikikaikai"][quote:22a3078891="HUIG"][quote:22a3078891="kikikaikai"][quote:22a3078891="HUIG"]Chicks - F*ck Music
Ei vittu, riot grrrl-kamaa popimpia tyttöbändejä enemmän muistuttavilla vokaaleilla...kaikki mukaan: I WISH I COULD FUCK MUSIC, TEACH ME HOW TO DO IT
tuolla kuuluu: http://www.myspace.com/chicksdophilly[/quote:22a3078891]
Hyvältä kuulostaa. Taidan omistaa näiltä jonkun vanhan sinkun vai olikohan samat chicksit asialla empä nyt heti muista. [/quote:22a3078891]
määki rippasin määmää
http://rapidshare.com/files/119181650/C … s.rar.html[/quote:22a3078891]Sain, onhan tää nyt
Jumalattomasti sotkettu kaikennäköistä ideaa ja tyyliä. Sanoituksille ja räpäytyksille vielä Täytyypä pyöräyttää vielä kerta.[/quote:22a3078891]
Joo aika saatanasti on tullu soitettua jotain reilua kuutta piisiä tästä[/quote:22a3078891]
Joo täähän on aivan saatanan hyvä! Tänks!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:c3f27c2528="risto_m"][quote:c3f27c2528="HUIG"][quote:c3f27c2528="kikikaikai"][quote:c3f27c2528="HUIG"][quote:c3f27c2528="kikikaikai"][quote:c3f27c2528="HUIG"]Chicks - F*ck Music
Ei vittu, riot grrrl-kamaa popimpia tyttöbändejä enemmän muistuttavilla vokaaleilla...kaikki mukaan: I WISH I COULD FUCK MUSIC, TEACH ME HOW TO DO IT
tuolla kuuluu: http://www.myspace.com/chicksdophilly[/quote:c3f27c2528]
Hyvältä kuulostaa. Taidan omistaa näiltä jonkun vanhan sinkun vai olikohan samat chicksit asialla empä nyt heti muista. [/quote:c3f27c2528]
määki rippasin määmää
http://rapidshare.com/files/119181650/C … s.rar.html[/quote:c3f27c2528]Sain, onhan tää nyt
Jumalattomasti sotkettu kaikennäköistä ideaa ja tyyliä. Sanoituksille ja räpäytyksille vielä Täytyypä pyöräyttää vielä kerta.[/quote:c3f27c2528]
Joo aika saatanasti on tullu soitettua jotain reilua kuutta piisiä tästä[/quote:c3f27c2528]
Joo täähän on aivan saatanan hyvä! Tänks![/quote:c3f27c2528]
joo vähänks yllättää vieläkii että olikin noi mahti! soittaisivatpa nykyäänki hyvissä bändeissä eikä....no semmosissa ku ne soittaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
spraykaalit - spray cd
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tää oli niin mahtista livenä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Täytyypä panna ripaten täs joku päivä.
Tää oli nyt se joku päivä:
Chicks - Criminales, Coches, Pistolas Y Chicas
Ihan hyviä biisejä löytyy tästäkin, yks Blondien hajuinenkin biisi mukana. Mut eihän tässä tuon älpeen tasolle ylletä, enempi sellaista perusmeinikiä.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:826c8294fd="ex-kolja"]
Tää oli niin mahtista livenä. [/quote:826c8294fd]
Menetetty peli
Sent from my iPhone 16
Olen rakastunut Eino Grönin lauluihin.
Shadowplay Live at Nosturi
Yazoo: Situation
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Aztra.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Thomas Function
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Michelle Shockedin Short Sharp Shocked... Kuuntelin juostessa. Loistolevy. Mahtavaa lesbokantrirockia.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
PJ Harveyn White Chalk ei ollu ihan niin hyvä kuin toivoin, mutta onhan tämä silti vähintään semi-neroa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
mtv näyttää top10:n kylietä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
MY DISCO
Raekwon feat. Ghostface, Cappachino & Method Man - Ice Cream
Cappadonna - Slang Editorial
http://www.youtube.com/watch?v=XbW16rCMN14
Osaapa Wu-Tang olla parasta just nyt.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Septemberille
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Osaapa Wu-Tang olla parasta just nyt.
aamulla kuuntelin wu-tangin ekaa ja parhauttahan se aina vaan
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:707f4ced06="hrmunoita"]Osaapa Wu-Tang olla parasta just nyt.
aamulla kuuntelin wu-tangin ekaa ja parhauttahan se aina vaan [/quote:707f4ced06]
Mä oon kuunnellut aika paljo Raekwonia ja Inspectah Deckiä tässä parin päivän aikana.
Iron maiden
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:51913da00b="TWISTED BITCH"][quote:51913da00b="hrmunoita"]Osaapa Wu-Tang olla parasta just nyt.
aamulla kuuntelin wu-tangin ekaa ja parhauttahan se aina vaan [/quote:51913da00b]
Mä oon kuunnellut aika paljo Raekwonia ja Inspectah Deckiä tässä parin päivän aikana. [/quote:51913da00b]
en kyl kaikkea wu-kamaa kakistelematta niele, inspk.dekin joku levy on ja se on hyvä mut raekwonin levy oli taas huti ostos tai sit en vaa kuunnellu sitä tarpeeks montaa kertaa.. eikä toi cappadonnan ykskään mikää kummonen ole.
[quote:e43d77cb7d="hrmunoita"][quote:e43d77cb7d="TWISTED BITCH"][quote:e43d77cb7d="hrmunoita"]Osaapa Wu-Tang olla parasta just nyt.
aamulla kuuntelin wu-tangin ekaa ja parhauttahan se aina vaan [/quote:e43d77cb7d]
Mä oon kuunnellut aika paljo Raekwonia ja Inspectah Deckiä tässä parin päivän aikana. [/quote:e43d77cb7d]
en kyl kaikkea wu-kamaa kakistelematta niele, inspk.dekin joku levy on ja se on hyvä mut raekwonin levy oli taas huti ostos tai sit en vaa kuunnellu sitä tarpeeks montaa kertaa.. eikä toi cappadonnan ykskään mikää kummonen ole.[/quote:e43d77cb7d]
Mikäs Raekwon ja mikäs Cappadonna?