You are not logged in.
Hyvä näin. Ei tartte keksiä uusia perusteluita
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:196b593f4f="Pope"][quote:196b593f4f="mitten"]Nimi on the Ultimate Warrior Summer 2008
Se voitti pollin joten se se on
PISTE
deal with it[/quote:196b593f4f]
Taitaa mennä piisi vaihtoon....[/quote:196b593f4f]
kaikilta pelkkää manowaria..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Mun biisivalinnan perusteluilla ei oo kyllä mitään tekemistä ton nimen kanssa, vaan se on ihan yleinen kesäteemajuttu. Vähänx noloo hei sanois hartsa-irkku
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mun biisivalinnan perusteluilla ei oo kyllä mitään tekemistä ton nimen kanssa, vaan se on ihan yleinen kesäteemajuttu. Vähänx noloo hei sanois hartsa-irkku
Smaa (Tai on sillä vähän, jos antaa mielikuvituksen laukata.)
[quote:c512862a0c="Jean-Babtiste"]Mun biisivalinnan perusteluilla ei oo kyllä mitään tekemistä ton nimen kanssa, vaan se on ihan yleinen kesäteemajuttu. Vähänx noloo hei sanois hartsa-irkku
Smaa (Tai on sillä vähän, jos antaa mielikuvituksen laukata.)[/quote:c512862a0c]
Smaa, kun kerran järjestelmä on näin korruptoitunut, miksi tavallisen kansalaisenkaan pitäisi sääntöjä totella? No siksi, että tavallisella kansalaisella ei ole yksinään valtaa. Toka biisi saattaa vahingossa osua teemaan, mutta protesti tää on silti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mä en protestoi mitään, mut mul oli alunpitäen sellanen kuva, et tää on vaan kesäteema, ja sitä silmällä pitäen valkkasin biisin ja kirjotin perustelut. Toivottavasti se ei nyt jää tuolla ahdistetuksi nurkkaukseen ja joudu nöyryytetyksi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
kuten jo sanoin
tavallaanhan tämä nimi ohjaa biisejä, mutta jokainen voi itse keksiä persustelunsa
ja onhan miksin nimessä sana "summer" joten jos kesäpersusteluilla menet niin eiköhän ihan toimi joku muu saattaa keskittyä "warrior" osioon mut sekin ihan fine.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Päivitäppä mitten myös etusivulle, et mä en jaksa duunailla kansia.
päivitetty. oliko joku muu halukas hoitamaan tämän?
koska biisien deadline ja julkaisun välillä on suht vähän aikaa, niin se joka tämän haluaa tehdä ilmoita pian ja kandee jo aloittaa artwörkin miettiminen, jotta ehtii hyvin duunata kannet kuntoon et saatais jo vaikka keskiviikkona 18.6. tää jakeluun et ihmiset voi latailla tän itselleen ennen juhannusta
18.6. ois tosiaan sikäli hyvä deadline ulostumiselle, että ehtis polttaa Jussireissulle mukaan. 19. päivä ei enää ehtis
18.6. ois tosiaan sikäli hyvä deadline ulostumiselle, että ehtis polttaa Jussireissulle mukaan. 19. päivä ei enää ehtis
tota mä just ajattelin
Uusi polli, kohuvaihtoehto Brea-kuninkaan Kesähitit mukaan
pitääko biisille keksiä joku hassuttelunimi?
pitääko biisille keksiä joku hassuttelunimi?
Ei
Ainii tääki. Kokonaa unohtunu.
Ainii tääki. Kokonaa unohtunu.
tää nimeksi.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:ff39d6aa7a="shanks"]Ainii tääki. Kokonaa unohtunu.
tää nimeksi. [/quote:ff39d6aa7a]
näin juuri!
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
pistin oman biisin menemään.
ai niin, nytkö jo pitäis, en millään keksi, tai sit laitan pari hassuttelupiisiä. caroliner-biiseistä ei voi aina olla nimistäkään varma
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ai niin, nytkö jo pitäis
Smaaa, oli unohtunut koko juttu. Viimeistään sunnuntaina on silti pantava jotain
This must be what jail / I will scratch
Iltasella taitaa lähteä mittenille postia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
pistin oman biisin menemään.
smack my beach up? jos ei niin pistä mulle privaa eiq mitäs
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:c941b796ce="silvawhale"]pistin oman biisin menemään.
smack my beach up? jos ei niin pistä mulle privaa eiq mitäs [/quote:c941b796ce]
myöhemmin tämä...
Meni uusiks ja taas uusiks nää mun valinnat, hirveen hankalaa. Aattelin vedota suuriin tunteisiin ja laittaa Kenny G:n My Heart Will Go On coverin tokaks biisikseni anagrammi-salanimellä Gent: Kill Horny Gay Women mutta sit ois jääny rakille tukala tika vikalla paikalla
Sen verran laiskottaa, että taitaa jäädä väliin.
Sen verran laiskottaa, että taitaa jäädä väliin.
Tosissas et oo..
[quote:cfef95450e="shanks"]Sen verran laiskottaa, että taitaa jäädä väliin.
Tosissas et oo..[/quote:cfef95450e]
Tai no sitpähän on ainakin tilaa sille mun biisille..
Lähetinpä biisit. Lähetin kyllä jo joskus viikko sitten, mut sit kelasin, et vittu emmä noita halua laittaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:dfc2d87df5="Jean-Babtiste"][quote:dfc2d87df5="shanks"]Sen verran laiskottaa, että taitaa jäädä väliin.
Tosissas et oo..[/quote:dfc2d87df5]
Tai no sitpähän on ainakin tilaa sille mun biisille..[/quote:dfc2d87df5]
multa löytyy toinenkin biisi jos slutteja on vapaana.