You are not logged in.
En taida osata näitä. Lainasin kirjastosta kolme levyä kerralla, joten ehkä tuollaisen mällin nielaiseminen kerralla voi myös haitata. Ei kuitenkaan toivotonta, joten eipäs dumata vielä.
Väärät levyt?
Jos tossa kolmessa on mukana Perfect From Now On ja There's Nothing Wrong With Love, eikä kumpikaan toimi, niin sit ei varmaan kannata edes yrittää.
[quote:f27c0e33df="noiseidea"]En taida osata näitä. Lainasin kirjastosta kolme levyä kerralla, joten ehkä tuollaisen mällin nielaiseminen kerralla voi myös haitata. Ei kuitenkaan toivotonta, joten eipäs dumata vielä.[/quote:f27c0e33df]
Väärät levyt?
Jos tossa kolmessa on mukana Perfect From Now On ja There's Nothing Wrong With Love, eikä kumpikaan toimi, niin sit ei varmaan kannata edes yrittää.
Kirjastosta löytyi Ancient Melodies of the Future, Keep It Like a Secret ja You in Reverse, eli ehkä sitten väärät levyt.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Noi rhinestonen mainitsemat ovat ihan mahtavia. Sen jälkeen meni vähän tylsäksi.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:2ba266df96="rhinestone cowboy"][quote:2ba266df96="noiseidea"]En taida osata näitä. Lainasin kirjastosta kolme levyä kerralla, joten ehkä tuollaisen mällin nielaiseminen kerralla voi myös haitata. Ei kuitenkaan toivotonta, joten eipäs dumata vielä.[/quote:2ba266df96]
Väärät levyt?
Jos tossa kolmessa on mukana Perfect From Now On ja There's Nothing Wrong With Love, eikä kumpikaan toimi, niin sit ei varmaan kannata edes yrittää.[/quote:2ba266df96]
Kirjastosta löytyi Ancient Melodies of the Future, Keep It Like a Secret ja You in Reverse, eli ehkä sitten väärät levyt.
Onhan tuo keskimmäinen vielä loistava.
"A repo man's always intense"
Joo, Keep It Like a Secret on ihan ok, mutta ei noiden kahden edeltäjänsä tasolle yllä missään nimessä. Uusinta en o varmaan kuullutkaan
Car
ed. ihan ok voi olla vähän turhankin ikävästi sanottu, mut jotenkin se tuntuu vähän laimealta risteytykseltä noista kahdesta huippulevystä.
You in Reversen lainasin kerran kirjastosta. Muistaakseni näin:
Goin' Against Your Mind , loput
Sent from my iPhone 16
[quote:df63ae9cb8="Tomsk"]You in Reversen lainasin kerran kirjastosta. Muistaakseni näin:
Goin' Against Your Mind , loput [/quote:df63ae9cb8]
Suunnilleen. Onhan siinä ehkä pari hyvää veisua tuon avausbiisin lisäksi.
Alkanut Keep It Like a Secret potkia! You in Reverse ja Ancient Melodies of the Future ei.
Perfect From Now On ja There's Nothing Wrong With Loven kun jostain sais kuunteluun.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:c454f7a663="shanks"][quote:c454f7a663="noiseidea"]Alkanut Keep It Like a Secret potkia! You in Reverse ja Ancient Melodies of the Future ei.
Perfect From Now On ja There's Nothing Wrong With Loven kun jostain sais kuunteluun.[/quote:c454f7a663]
Mullon toi ekaks mainittu hyllyssä kun sen vihdoin hommasin täs keväällä. Voin lainata joskus jos tahot.[/quote:c454f7a663]
Ois siistii.
Keep it like a secret on yksi parhaista levyistä, joo!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:b5103af655="asleep"]Keep it like a secret on yksi parhaista levyistä, joo![/quote:b5103af655]
Paskaa se on.Olin just kirjoittamassa tähän topikkiin että kuulematta paskaa, mutta muistin että olen kuullutkin Keep It Like Secretin.
voi rähmä
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:9c7909d251="asleep"]Keep it like a secret on yksi parhaista levyistä, joo![/quote:9c7909d251]
Paskaa se on.Olin just kirjoittamassa tähän topikkiin että kuulematta paskaa, mutta muistin että olen kuullutkin Keep It Like Secretin.
[quote:2aa5ad76e1="asleep"]Keep it like a secret on yksi parhaista levyistä, joo![/quote:2aa5ad76e1]
Otetaan nyt vähän takaisin. Sekoitin tämän Modest Mouseen haukuessani (Lefan syy, se tykkää molemmista ja Modest Mouse on toki kuulematta paskaa ). Ei se Keep It Like a Secret silti erikoinen levy ollut...
Modest Mouse on toki kuulematta paskaa )
No nytkyllä! Sehän on just sellasta Tupi-musiikkia! Ainakin osittain. Vai eikö siitä ole riittävän trendikästä tykätä?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:b7f3556356="stratum"]Modest Mouse on toki kuulematta paskaa )[/quote:b7f3556356]
No nytkyllä! Sehän on just sellasta Tupi-musiikkia! Ainakin osittain. Vai eikö siitä ole riittävän trendikästä tykätä?
Ei.
Otetaan nyt vähän takaisin. Sekoitin tämän Modest Mouseen haukuessani (Lefan syy, se tykkää molemmista ja Modest Mouse on toki kuulematta paskaa ).
Tämä hymyilytti. Ihan ok molemmat bändit vissiin, ei siinä mitään...
Uutta Spilliä en oo ottanu kuunteluun kun kuntokäyrä on menny alamäkeen sen verta kauan et odotuksia ei yksinkertaisesti enää ole.
Toi Vicious/Timewhore taitaa olla Treepeoplen ainoa oikeasti hyvä levy. Kaks muuta täyspitkää ostin levymessuilta ja aika ankeeta perusindiee pystyivät vaan tarjoamaan.
Älä päästä painiks sitä
[quote:264e6ea7ad="shanks"]Mites se näiden uus levy? Joku tais vuoden levyt-topikissa listata mut se nyt ei vielä kerro paljoa.
[/quote:264e6ea7ad]
Huomattavasti parempi kuin kaksi edellistä, jos sekään nyt paljoa kertoo. Jotenkin hyvin vaivattoman ja aavistuksen kypsemmän kuuloinen levy joka tapauksessa. Albumin keskivaiheille laitettu punkpop-remellys tosin rikkoo kokonaisuutta.
Dinosaur Jr:n lämppärinä Tavastian keikalla 30.5. Ihan hyvä kattaus kyl.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Oho no jopas!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bzort glorf bööth
Jaa ei nää ookkaan dinojen lämppärinä? Nyt tuli vähän turhan hätäsesti sit huudeltua libbua tuol toises topikissa
So not, homma hanskas.
Älä päästä painiks sitä
Jaa ei nää ookkaan dinojen lämppärinä? Nyt tuli vähän turhan hätäsesti sit huudeltua libbua tuol toises topikissa
So not, homma hanskas.
Oon taas missannu tänkin kokonaan. Että Built To Spill ois ollu tulossa Tavastialle... Mutta nyt ei enää harmita
You in Reverse on paljastunut aivan sairaan kovaksi levyksi!
Fiilistellääs Caria
You in Reverse on paljastunut aivan sairaan kovaksi levyksi!
Oon alkanut tykätä jopa Perfect From Now Onista! Paria lussua lukuunottamatta ihan pätevä levy, vaikka aluksi en saanut mitään otetta. I Would Hurt a Fly esim., saatanan kova biisi, eikä vähiten instrumentaali"jamitus"loppuosan takia ja dud-dii-kitaran.
Luussuudesta todistaa väkevästi viimeisin eli There Is Now Enemy. Ihan järjettömän tylsää, ei mitään bändille tyypillistä leikkisyyttä, HYÖkkäävyyttä soitossa/saundeissa tai mitään mistä Built to Spill tunnetaan.
Ancient Melodies of the Future ja There's Nothing Wrong with Love eivät vielä ole saaneet minua voitettua puolelleen.