You are not logged in.
Louise + OMD =
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
:KALU:
Muinaisen Egyptin taiteelle olivat ominaisia jäykkyys, kaksiulotteisuus ja runsas värien käyttö.
Her? What is she, funny or something?
Tuli vain Ann (George Michaelin tyttöystävä Arrested Developmentissa) mieleen tuosta.
sama
[quote:37a6b588fb="turkele"]
[/quote:37a6b588fb]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Olen sitä mieltä, että teidän ihanat naiset rannalla -makunne on ihan perseestä. Poikkeuksina tigru ja ginipoika, jonka pisteitä tuo viimeinen ihastelu kyllä hiukan laski.
J-B:n estottomalle kiimalle toki
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Et oo vaan tarpeeks kiimainen.
edit: kolja siis
"A repo man's always intense"
[quote:270c3f55b1="ex-kolja"]Olen sitä mieltä, että teidän ihanat naiset rannalla -makunne on ihan perseestä. Poikkeuksina tigru ja ginipoika, jonka pisteitä tuo viimeinen ihastelu kyllä hiukan laski.
[/quote:270c3f55b1]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d4664cc5d6="ex-kolja"]Olen sitä mieltä, että teidän ihanat naiset rannalla -makunne on ihan perseestä. Poikkeuksina tigru ja ginipoika, jonka pisteitä tuo viimeinen ihastelu kyllä hiukan laski.
J-B:n estottomalle kiimalle toki [/quote:d4664cc5d6]
etkös sä ollu se poika joka tykkäs miehistä ja miesten näköisistä naisista?
[quote:ce21008188="ex-kolja"]
J-B:n estottomalle kiimalle toki [/quote:ce21008188]
Varmaan jotain kuus kertaa postannu tänne, sotket nyt taas mut johonkuhun
Toi mustavalkokuva on kyl...hieno.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Olen sitä mieltä, että teidän ihanat naiset rannalla -makunne on ihan perseestä. Poikkeuksina tigru ja ginipoika, jonka pisteitä tuo viimeinen ihastelu kyllä hiukan laski.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Olen sitä mieltä, että teidän ihanat naiset rannalla -makunne on ihan perseestä.
Oon miettinyt ihan samaa teistä muista.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:170664474f="ex-kolja"]Olen sitä mieltä, että teidän ihanat naiset rannalla -makunne on ihan perseestä.
Oon miettinyt ihan samaa teistä muista.[/quote:170664474f]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Hauskaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:fc296a7d07="ex-kolja"]Olen sitä mieltä, että teidän ihanat naiset rannalla -makunne on ihan perseestä.
Oon miettinyt ihan samaa teistä muista.[/quote:fc296a7d07]Et vaan musita
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:6338731176="Leif Erikson"]Et oo vaan tarpeeks kiimainen.
edit: kolja siis[/quote:6338731176]
Voipi olla. Ei sitä vaan jaksa.
[quote:f61b058c10="ydinaukio"][quote:f61b058c10="ex-kolja"]Olen sitä mieltä, että teidän ihanat naiset rannalla -makunne on ihan perseestä. Poikkeuksina tigru ja ginipoika, jonka pisteitä tuo viimeinen ihastelu kyllä hiukan laski.
J-B:n estottomalle kiimalle toki [/quote:f61b058c10]
etkös sä ollu se poika joka tykkäs miehistä ja miesten näköisistä naisista?[/quote:f61b058c10]
Naiset puvuissa on kiusallinen heikkouteni. Mistä tiesit?!
[quote:4658bea7e1="ex-kolja"][quote:4658bea7e1="ydinaukio"][quote:4658bea7e1="ex-kolja"]Olen sitä mieltä, että teidän ihanat naiset rannalla -makunne on ihan perseestä. Poikkeuksina tigru ja ginipoika, jonka pisteitä tuo viimeinen ihastelu kyllä hiukan laski.
J-B:n estottomalle kiimalle toki [/quote:4658bea7e1]
etkös sä ollu se poika joka tykkäs miehistä ja miesten näköisistä naisista?[/quote:4658bea7e1]
Naiset puvuissa on kiusallinen heikkouteni. Mistä tiesit?![/quote:4658bea7e1]
No tässä sitten sama koljan kanssa.
[quote:726c78bb00="ex-kolja"]
Musiikkia en ole koskaan kuullut, mutta oikeesti, ihan aikuisten oikeesti nytkyllä .[/quote:726c78bb00]
sanoisin et esim. tässä on kyllä muutakin miehekästä kuin vaatteet
Transultahan toi näyttää..
en ole kolmekybänen emoboy
Transultahan toi näyttää..
:?
Tai no, ihan sama.
Ei iske
Varikset komentavat
no ylläri ettei. vittu näitä poikatyttöjä.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Poikatytöille ja tyttöpojille aina
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
no ylläri ettei. vittu näitä poikatyttöjä.
:?
Ootte helvetin outoja.
Poikatytöille ja tyttöpojille aina
no noille toki
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
no noille toki
Homo.