You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mitä ihmettä, en ikinä käy lukemassa tätä topikkia. Kunnon hulinat käynnissä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Teidät on EROTETTU.
nyt kävi näin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Yritin hyödyntää Gallén-Kallelan Velisurmaajaa, mutta oli kyllä niin maan perusteellisesti suojattu teos ettei onnannu.
Jovanotti > Coldplay
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
lös!
Chris "Jellou" Martin, aikamme ymmärretyin nero!
repsääää
Varikset komentavat
ihan ok levy
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
ihan ok levy
ja tää X&Y on kyllä :peuk::sydan:, sanokaa runkkarit mitä ikinä. Summer of 2005 never forget
Pope wrote:ihan ok levy
ja tää X&Y on kyllä :peuk::sydan:, sanokaa runkkarit mitä ikinä. Summer of 2005 never forget
smaa
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
Pope wrote:ihan ok levy
En o jaksanu kuunnella sen jälkeen kun se silloin tuoreeltaan soi jossain kaupassa ja kummastelin että mikäs stadionrockbändi tää on.
Ekasta ja tokasta kyl tykkäsin.
Shiver
Debystä pidin joskus joo, ostin sillon ilmestyessään ku bändi ei viel ollu tämmösessä asemassa mut myyny sittemmin pois. Tyttiksellä on joku näiden levy mut emmä sitä ite soittimee laittas. Uutta kuulin jossai Anttilassa täs mut ei ny liiemmin suuntaan tai toiseen hetkauttanu.
Musen ja Radioheadin kans kyl silti näitä liian yliarvostettuja bändejä joita ei pidä ihan periaatteesta kuunnella.
Tää yliarvostus-läppä on aivan outo, kun kyse on massojen rakastamasta mainstreambändistä joka yrittää naiivisti tehdä vakavaa taidetta ja onnistuu sen sijaan tekemään todella liikuttavaa itkurunkkarien singalog-stadionpoppia. Samoin jaksaa naurattaa kaikkien indiepeelojen viljelemä "deby oli ihan pl"- läppä, koska itse pidin bändiä täysin paskana kunnes kakkoslevy ilmestyi
itse pidin bändiä täysin paskana kunnes kakkoslevy ilmestyi
Eiq "Oho! Oho!"
Mut olkoo ei mua bändin tekemiset hetkauta niin paljoa ku palstan muita indiepeeloja.
hetkauttaa silti sen verran että päätit avautua
oho! oho!
lol apua
ultravox
taisin kuulla näiltä jotain livepätkää radiosta juhannuksen tienoilla -spåm
kiinnosti kaikkia
lol apua
ultravox
Mites tää uus levy? Tais olla joku nimituottajakin mukana?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
shanks wrote:Debystä pidin joskus joo, ostin sillon ilmestyessään ku bändi ei viel ollu tämmösessä asemassa mut myyny sittemmin pois. Tyttiksellä on joku näiden levy mut emmä sitä ite soittimee laittas. Uutta kuulin jossai Anttilassa täs mut ei ny liiemmin suuntaan tai toiseen hetkauttanu.
Musen ja Radioheadin kans kyl silti näitä liian yliarvostettuja bändejä joita ei pidä ihan periaatteesta kuunnella.
Tää yliarvostus-läppä on aivan outo, kun kyse on massojen rakastamasta mainstreambändistä joka yrittää naiivisti tehdä vakavaa taidetta ja onnistuu sen sijaan tekemään todella liikuttavaa itkurunkkarien singalog-stadionpoppia. Samoin jaksaa naurattaa kaikkien indiepeelojen viljelemä "deby oli ihan pl"- läppä, koska itse pidin bändiä täysin paskana kunnes kakkoslevy ilmestyi
Viimeiseen virkkeeseen sama. Debyytti on suorastaan inhottavan paska, mutta toinen on kohtuu hyvä. Kolmas ja neljäs kuulematta paskaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mites tää uus levy? Tais olla joku nimituottajakin mukana?
forssto wrote:Parhaimmillaan kyl ja
Jotkut biisit kuulostaa massiivisuudessaan ihan Divine Comedyltä.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Niinno ehkä toi yliarvostus tulee siitä etten tajua miks just tää bändi on noussu tollaseen asemaan ku musiikki on kuitenkin melkosen tylsää.. tai no ehkä mä ymmärrän miks se vetoo moniin. Mut siis pointti oli, että imo noi miatsemani bändit on yliarvostettuja vaik joku radiopää nyt tietty tälläkin föörymillä nauttii jonkinlaisen messiaksen asemaa. Mut kai tota yliarvostus sanaa vois käyttää myös jostai Iron Maidenista, Metallicasta ja ihan mistä tahansa suositusta bändistä..
Eli kaikki suositut bändit ovat yliarvostettuja? Indierunkkari!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ekat demot oli parhaita. eka seiska ylituotettua paskaa!
Yliarvostettu-sanaa kannattaa käyttää varoen, paitsi silloin kun kyseessä on Oasis. Silloin sitä voi viljellä vapautuneesti.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ylitarkastaja-sanaa kannattaa käyttää varoen, paitsi silloin kun kyseessä on Oasis. Silloin sitä voi viljellä vapautuneesti.
Joe Caligula wrote:Mites tää uus levy? Tais olla joku nimituottajakin mukana?
forssto wrote:Parhaimmillaan kyl ja
Jotkut biisit kuulostaa massiivisuudessaan ihan Divine Comedyltä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Yliarvostettu-sanaa kannattaa käyttää varoen, paitsi silloin kun kyseessä on Oasis. Silloin sitä voi viljellä vapautuneesti.
kyllähän debyytti on hyvä levy. ja sillä on ennenkaikke hemmetin hyvät saundit. en kyllä muista milloin olisin viimeksi kuunnellut, varmaan jotain 2004 tai jotain
Parachutes jää kyllä niin pahasti paitsioon liian pitkästi nimetyn kakkoslevyn ja X&Yn rinnalla että ei mitään rajaa, ei tuu heti mieleen yhtään samantyyppistä bändiä jolla olisi noin iso tasoero esim ekan ja tokan levyn välillä.
White Shadows
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
jos paskakasaa tuijottaa tarpeeksi kauan, voi siinä nähdä oman naamansa ja liikuttua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jos paskakasaa tuijottaa tarpeeksi kauan, voi siinä nähdä oman naamansa ja liikuttua
joka päivä vessassa nämä :peuk: