You are not logged in.

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Throwing Muses - Not Too Soon
bzort glorf bööth
Pegwell Bayn myohaisillassa nama.
En oo kuunnellu paljon mitaan nyt kohta viikkoon. Muutama levy 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Hrmikselle ja Gnipjalle :vissypeukku: Glow'sta ja Heartbeat'ista (maailman paras ehkä levy ja ehkä piisi)

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tää taitaa olla mun konepopsuosikki heti OMD:n Dazzle Shipsin jälkeen. 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kitchens of Distinction - Strange Free World
Tajusin että mulla on tää vinyyli enkä oo kuunnellut ziljardiin vuoteen. Ei vittu miten hyvä levy!!!!!!!

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

[quote:51fb6fe62b="Jean-Babtiste"]
Tää taitaa olla mun konepopsuosikki heti OMD:n Dazzle Shipsin jälkeen.
[/quote:51fb6fe62b]
Tähän ei tarvitsisi lisätä yhtään mitään muuta ku

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

[quote:11a65b7fbc="stratum"]Kitchens of Distinction - Strange Free World
Tajusin että mulla on tää vinyyli enkä oo kuunnellut ziljardiin vuoteen. Ei vittu miten hyvä levy!!!!!!![/quote:11a65b7fbc]
:peuk::peuk:
The Wrens - Meadowlands
A FASTER GUN, A FASTER GUN, A FASTER GUUUN!

Aika kovia hintoja pyytelevät tästä jenkki-Amazonissa: $369.99 ja $398.98. Hulluja nuo jenkit... ![]()
[quote:6e39364417="tomitarmo"]
Aika kovia hintoja pyytelevät tästä jenkki-Amazonissa: $369.99 ja $398.98. Hulluja nuo jenkit...
[/quote:6e39364417]
täh? onks toi jotenkin harvinainen? puhun nyt siis nimenomaan tosta plastic box-versiosta...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:d2d2eb5389="silvawhale"][quote:d2d2eb5389="tomitarmo"]
Aika kovia hintoja pyytelevät tästä jenkki-Amazonissa: $369.99 ja $398.98. Hulluja nuo jenkit...
[/quote:d2d2eb5389]
täh? onks toi jotenkin harvinainen? puhun nyt siis nimenomaan tosta plastic box-versiosta...[/quote:d2d2eb5389]
Ilmeisesti. Britti-Amazonin kautta sitä ei näköjään ole ollenkaan saatavilla. Pieni painos varmaankin, ja jo loppuunmyyty?
[quote:63a1664647="tomitarmo"][quote:63a1664647="silvawhale"][quote:63a1664647="tomitarmo"]
[/quote:63a1664647]
täh? onks toi jotenkin harvinainen? puhun nyt siis nimenomaan tosta plastic box-versiosta...[/quote:63a1664647]
Ilmeisesti. Britti-Amazonin kautta sitä ei näköjään ole ollenkaan saatavilla. Pieni painos varmaankin, ja jo loppuunmyyty?[/quote:63a1664647]
kappas. harvemmin sitä reissuet hyppää moisiin hintoihin..
[quote:f8e0440bae="silvawhale"][quote:f8e0440bae="tomitarmo"][quote:f8e0440bae="silvawhale"][quote:f8e0440bae="tomitarmo"]
[/quote:f8e0440bae]
täh? onks toi jotenkin harvinainen? puhun nyt siis nimenomaan tosta plastic box-versiosta...[/quote:f8e0440bae]
Ilmeisesti. Britti-Amazonin kautta sitä ei näköjään ole ollenkaan saatavilla. Pieni painos varmaankin, ja jo loppuunmyyty?[/quote:f8e0440bae]
kappas. harvemmin sitä reissuet hyppää moisiin hintoihin..[/quote:f8e0440bae]
Pyytäähän voi tietysti mitä vaan, mutta maksaako kukaan tommosia hintoja? Minä en maksais...
Hot Stuff - Donna Summer
Maailman paras discobiisi?
Ei, ihan vitun kulahtanut.
[quote:4b86b23a10="tomitarmo"][quote:4b86b23a10="silvawhale"][quote:4b86b23a10="tomitarmo"][quote:4b86b23a10="silvawhale"][quote:4b86b23a10="tomitarmo"]
[/quote:4b86b23a10]
täh? onks toi jotenkin harvinainen? puhun nyt siis nimenomaan tosta plastic box-versiosta...[/quote:4b86b23a10]
Ilmeisesti. Britti-Amazonin kautta sitä ei näköjään ole ollenkaan saatavilla. Pieni painos varmaankin, ja jo loppuunmyyty?[/quote:4b86b23a10]
kappas. harvemmin sitä reissuet hyppää moisiin hintoihin..[/quote:4b86b23a10]
Pyytäähän voi tietysti mitä vaan, mutta maksaako kukaan tommosia hintoja? Minä en maksais...[/quote:4b86b23a10]
Pitääpä pölliä ens kerralla kirjastosta.
Slint - Ron
bzort glorf bööth
[quote:91d3796499="Juge"]Never can say goodbye (long version) - Gloria Gaynor
Maailman paras discobiisi?[/quote:91d3796499]
![]()

This must be what jail / I will scratch