You are not logged in.
Nopeasti googlattuna ei löydy vielä Tiibet-herran (ja välillä Steve Stapletonin) tekosista. Hienoa kamaa kyllä, Thunder Perfect Mind ja All The Pretty Little Horses iskevät päähän kyllä kuin akateemisen kirjakaupan isoimmat raamatut ja Nag Hammadin kirjoitukset. Tuo Black Ships Ate The Sky parin vuoden takaa oli myös vahvaa kamaa. Mutta, minne jatkaa tästä? Alkupään tuotanto kuulemma enemmän Nurse With Wound ja Psychic Tv:n tyylistä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
No tulihan se sieltä
Thunder Perfect Mind, Swastikas For Noddy ja Nature Unveiled ehkä eniten soineita...alkupään kamaan alkaa taipumaan tämä torvi...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tässä ketjussa pitää myös suositella Michael Cashmoren, David Tibetin ja Antonyn The Snow Abides -projektia. Ajatonta musiikkia.
Current 93:n levyistä suosikkini taitaapi olla Soft Black Stars. Tuollainen hieman minimalistisempi meno iskee aina.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mulla on vaan Of Ruine Or Some Blazing Starre (The Broken Heart of Man) joka on just tota minimalistisempaa ja folkimpaa kamaa. Onhan se ihan helvetin hyvä mut tuntuu et näillä ois vielä paljon parempiakin levyjä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Heppalevyistä tykkään ite eniten, eli Horsey ja All the Pretty Little Horses
Smaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tätä topiccia onkin jokunen vuosi odotettu. vähän mysteeriksi jäänyt mulle tämä, mutta jossain vaiheessa kiinnosti vähän alusta ja hankin parit tuplakoksut (emblems: the menstrual years ja calling for vanished faces) ja joku muukin levy löytyy, mm. swastikas for goddy, joka kai on kuitenki ihan sama kuin noddy (en tiä mistä kyse tässä nimisekoilussa, joku vopis kertoo). joskus tätä jaksaa, toisinaan sitten taas ei
Tässä ketjussa pitää myös suositella Michael Cashmoren, David Tibetin ja Antonyn The Snow Abides -projektia. Ajatonta musiikkia.
tavallaan vois suositella, mut jos on kuunellu enempi Hegartya, niin ainaki mulla alko ton levyn kohdalla sieppaamaan Antonyn tyyli aika pahasti. Myös vähän persoonaton musta toi Snow Abides kokonaisuutena. no tälläst.
Thunder Perfect Mind by Nurse With Wound on ollu joskus kovassa kuuntelussa, miten se current ysikolmen sisarjulkasu eroaa siitä? kysyy hölmö.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
swastikas for goddy, joka kai on kuitenki ihan sama kuin noddy (en tiä mistä kyse tässä nimisekoilussa, joku vopis kertoo). joskus tätä jaksaa, toisinaan sitten taas ei
Nimisekoilu johtuu mun käsittääkseni vaan siitä, että toinen noista on uusintajulkaisu.
Jep, joskus jaksaa, toisinaan sitten taas ei... Muutama vuosi sit C93 tuntui parhaalta ikunakikuna, mutta nyt melko väljähtyneeltä. Se vika levykään ei napannut suuremmin, vaikka Tibetillä oli hyviä apuvoimia auttamassa levynteossa...
Se vika levykään ei napannut suuremmin, vaikka Tibetillä oli hyviä apuvoimia auttamassa levynteossa...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Nimisekoilu johtuu mun käsittääkseni vaan siitä, että toinen noista on uusintajulkaisu.
niin mutta eihän nimiä yleensä vaihdeta uusintajulkaisuissa?
ginipoika wrote:Tässä ketjussa pitää myös suositella Michael Cashmoren, David Tibetin ja Antonyn The Snow Abides -projektia. Ajatonta musiikkia.
tavallaan vois suositella, mut jos on kuunellu enempi Hegartya, niin ainaki mulla alko ton levyn kohdalla sieppaamaan Antonyn tyyli aika pahasti. Myös vähän persoonaton musta toi Snow Abides kokonaisuutena. no tälläst.
Antonyn maneerit ovat tosiaan ehkä pahimmillaan (tai parhaimmillaan ) tuolla levyllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:2ae07f32ad="psykokarkki"] swastikas for goddy, joka kai on kuitenki ihan sama kuin noddy (en tiä mistä kyse tässä nimisekoilussa, joku vopis kertoo). joskus tätä jaksaa, toisinaan sitten taas ei [/quote:2ae07f32ad]
Wikipedia tietää että nimisekoilu johtuu tekijänoikeuksista. Noddyhän on Enid Plytonin luoma hahmo, eikä sille kai saa antaa hakaristejä.
David Tibet ja Nick Cave voisivat mun puolestani löytää toisensa uudelleen.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
David Tibet ja Nick Cave voisivat mun puolestani löytää toisensa uudelleen.
kätkekää rakkautenne.
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
Thunder Perfect Mind by Nurse With Wound on ollu joskus kovassa kuuntelussa, miten se current ysikolmen sisarjulkasu eroaa siitä? kysyy hölmö.
Steven Stapleton näki unen missä senkin seuraavan levy oli sama ja päätti sitten julkaista levyn rinnakkaisteoksena. En tiedä onko yhteenkuuluvuutta nimen ohella.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
kmodig wrote:Thunder Perfect Mind by Nurse With Wound on ollu joskus kovassa kuuntelussa, miten se current ysikolmen sisarjulkasu eroaa siitä? kysyy hölmö.
Steven Stapleton näki unen missä senkin seuraavan levy oli sama ja päätti sitten julkaista levyn rinnakkaisteoksena. En tiedä onko yhteenkuuluvuutta nimen ohella.
bobo tietää nää
jaaahas, tästä tulee nyt eka viesti, itse olen tutustunut tähän porukkaan tossa pari vuotta sitten, kun tyttöystävä soitti hitler as kalki livelevyä mulle. Sitten oon aika suurella kädellä lataillut levyjä, parhaiten täpisee juuri all the pretty horses ja muutama noista livelevyistä.
jaaahas, tästä tulee nyt eka viesti, itse olen tutustunut tähän porukkaan tossa pari vuotta sitten, kun tyttöystävä soitti hitler as kalki livelevyä mulle. Sitten oon aika suurella kädellä lataillut levyjä, parhaiten täpisee juuri all the pretty horses ja muutama noista livelevyistä.
Erittäin positiivista, että mainitsit tyttöystävän heti avausviestissä. Tällä forumilla on nimittäin suuri vaara muuten leimautua HOMOKSI. Tervetuloa "remmiin"...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
täytyypä laittaa neuvo korvan taakse beibi
bzort glorf bööth
horsey on myös äärihyvä
horsey on myös äärihyvä
Kyllä näin on.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
onnistuin ujuttamaan meidän yliopiston teatterikurssin tulevaan näytelmään hitler as kalkkiksen...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tuhoa ja verikylpyä!, all this world makes great blood
All the pretty horsesin pyhä kolminaisuus: The Blood Bells Chime, Calling for Vanished Faces ||, The Frolic
All the pretty horsesin pyhä kolminaisuus: The Blood Bells Chime, Calling for Vanished Faces ||, The Frolic
Kumma kun tyttöystävä unohti tätä suositella ajoissa:
Ether Festival - Current 93
SOUTHBANK CENTRE FRIDAY 18 MONDAY 28 April 2008
Tämä erityinen ilta:
Queen Elizabeth Hall - Mon 21 Apr
For this event Current 93 will feature Michael Cashmore and special guest vocalists Marc Almond, Antony and Ernesto Tomasini.
Tonne kun ois päässyt, niin ois voinutkin jo alkaa Hietaniemen hautausmaalta katsomaan tyttöystävän kanssa yhteistä lepopaikkaa...
Näiden kahden ekan biisin studioversiot julkaistiin sinkkunakin:
Marc Almond & Michael Cashmore
"Gabriel & the Lunatic Lover"
Ja sit sekalaisia muita paloja samalta (kait?) illalta:
Samalla kun Marc Almond kertoo, että on saamassa valmiiksi viimeiseksi jäävää, omia sävellyksiä sisältävää levyään, tuntuu hän olevan ihan elämänsä vedossa laulajana. En ole lainkaan iloinen siitä moottoripyöräonnettomuudesta, mutta jotenkin on sellainen tunne tossa tulkinnassa, että romanttinen sielu voisi kuvitella Marcin käyneen Haadeksessa Orfeuksen lailla. Viimeksi ollut tuollaista tunnetta mukana Jacques- ja Absinthe-levyissä mielestäni.
Tyttöystävä oli ihan samaa mieltä.
Queen Elizabeth Hallissa leijaili varmaan "poikamainen" hien ja parfyymin fragrantti(?) tuoksukimara 21. huhtikuuta illan päättyessä.
//kouros
"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"