You are not logged in.
[quote:f88c5af55e="aqzu"]Fame - The Movie DVD
Fame - The TV-series season 1 4xDVD[/quote:f88c5af55e]
Uuh, nää pitäis kyllä hankkia.
Toi kohta jossa coco saa bleiserin ylleen
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Masters of Cinema-julkasut tarjouksessa amatsoonissa. Tilasin Salesmanin ja Idi Amin -omakertomusdokkarin. Tosin jälkimmäisen marketplacesta Criterionina huomattuani olemassaolon ja yhtenevän hinnan. Ei kyl mitään tulonlähdettä vieläkään tiedossa, mut tolkutonta optimismia ja leffakiimaa...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Auf Wiedersehen, Pet - 2. tuotantokausi
Conan Barbaari
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:43e1f11016="Bedderi"]Auf Wiedersehen, Pet - 2. tuotantokausi
Conan Barbaari[/quote:43e1f11016]
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Masters of Cinema-julkasut tarjouksessa amatsoonissa. Tilasin Salesmanin ja Idi Amin -omakertomusdokkarin. Tosin jälkimmäisen marketplacesta Criterionina huomattuani olemassaolon ja yhtenevän hinnan. Ei kyl mitään tulonlähdettä vieläkään tiedossa, mut tolkutonta optimismia ja leffakiimaa...
Idi kalastaa Idi leikkisotii Idi hoitaa homman kotiin !!!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Rimakauhua ja rakkautta vitoskausi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rimakauhua ja rakkautta vitoskausi.
Saako jostain halvalla? Ostin neljä ekaa kautta, sit tuli se boksi mut vitoskautta en silti ole nähnyt missään muuta kuin normaalihintaisena.
Onkohan muuten pakko hommata luottokortti että saan kans tilattua ton Niinsanotun elämäni, haluuuun!
[quote:56b6b1c403="shanks"][quote:56b6b1c403="anzut"]
Onkohan muuten pakko hommata luottokortti että saan kans tilattua ton Niinsanotun elämäni, haluuuun! [/quote:56b6b1c403]
tuolt play.comista voi ainaki tilata visa electronilla.[/quote:56b6b1c403]
tai ainakin nordean visa electron pelaa. osuuspankin sen sijaan ei ainakaan mulla pelittänyt.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
ostin kahdella eurolla r kellyn levyn jossa oli mukana dvdllä 5 ekaa jaksoa trapped in a closet -sarjaa. lasken ton dvd -ostokseksi koska se levy oli täysin kuuntelukelvoton ja dvd sen sijaan nerokas.
[quote:48e6c41bc7="noiseidea"]Rimakauhua ja rakkautta vitoskausi.
Saako jostain halvalla? Ostin neljä ekaa kautta, sit tuli se boksi mut vitoskautta en silti ole nähnyt missään muuta kuin normaalihintaisena.
Onkohan muuten pakko hommata luottokortti että saan kans tilattua ton Niinsanotun elämäni, haluuuun! [/quote:48e6c41bc7]
Cdon.comista 11,90 posteineen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
neroutta!
eihän toimituksessa mennykä ku noin kuukausi
[quote:0d18ba5de1="sheino"][quote:0d18ba5de1="shanks"][quote:0d18ba5de1="anzut"]
Onkohan muuten pakko hommata luottokortti että saan kans tilattua ton Niinsanotun elämäni, haluuuun! [/quote:0d18ba5de1]
tuolt play.comista voi ainaki tilata visa electronilla.[/quote:0d18ba5de1]
tai ainakin nordean visa electron pelaa. osuuspankin sen sijaan ei ainakaan mulla pelittänyt.[/quote:0d18ba5de1]
Ei pelittänyt OP elektroni ei kun viimeks kokeilin, mutta vähän paremmin se pelaa kuin joskus ennen sentään...
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:b5f3081966="Prakk"][quote:b5f3081966="sheino"][quote:b5f3081966="shanks"][quote:b5f3081966="anzut"]
Onkohan muuten pakko hommata luottokortti että saan kans tilattua ton Niinsanotun elämäni, haluuuun! [/quote:b5f3081966]
tuolt play.comista voi ainaki tilata visa electronilla.[/quote:b5f3081966]
tai ainakin nordean visa electron pelaa. osuuspankin sen sijaan ei ainakaan mulla pelittänyt.[/quote:b5f3081966]
Ei pelittänyt OP elektroni ei kun viimeks kokeilin, mutta vähän paremmin se pelaa kuin joskus ennen sentään...[/quote:b5f3081966]
En oo tuolta tilannu, mut OP:n verkkopankista löytyy se asetus, joka pitää kytkee päälle niin pitäis tilaus onnistua kai
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Ostin läjän kevyttä viihdettä Anttilasta. En ole tuulella Elefanttimiehen katsomiseen.
Sideways
Borat
Kummisetä III
Matrix Revolutions
Jälkimmäisin (-set) lähinnä siksi, että "sisäinen kompletistini" haluaa saattaa päätökseen nuo trilogiat. Varmasti kakaa, mutta ei voi mitään.
"A repo man's always intense"
[quote:28c12852d3="Pope"][quote:28c12852d3="aqzu"]Fame - The Movie DVD
Fame - The TV-series season 1 4xDVD[/quote:28c12852d3]
Uuh, nää pitäis kyllä hankkia.
Toi kohta jossa coco saa bleiserin ylleen [/quote:28c12852d3]
Voisin luopua kyllä tuosta Famen tv-sarjasta postien hinnalla, ei kovin iskenyt minuun - elokuva kuitenkin parasta ikinä mitä on tehty.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Muumilaakson tarinoita: Salaperäinen majakka
Yllättäen löytyi Palokan Kodin Ykkösestä "Christiane F." kuudella eurolla.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Huumeita ja Bowien keikka: toista kertaa ei uskalla katsoa..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
åhå, tuon vopis hankkia jos tohon hintaan näkis.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Futurama 3. kausi
Lost in Translation
Evil Dead 2 (maailman paras elokuva)
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Amazon.co.uk postitti:
Perikato
Blade Runner (kahden levyn setti)
Le Cercle Rouge
ja Kubrick-setti, jossa The Killing, Killer's Kiss ja Paths of Glory
Yllättävän hyvää hinta/hyötysuhdetta löytyi, kun jaksoin ekaa kertaa pariin vuoteen käväistä kaivelemassa Makuunin poistolaareja:
Uhka (Them / Ils)
Zodiac
Little Children
Children Of Men
Valley Of The Wolves - Iraq
yms
à 3,33
Ainiijja cdonista Fyra Nyanser Av Brunt - josta kyllä ilomielin maksoikin kympin.
Airplane 2 (maailman paras elokuva)
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ainiijja cdonista Fyra Nyanser Av Brunt - josta kyllä ilomielin maksoikin kympin.
Leffa vai tv-sarjaversio?
^ Leffa toki. Vaan onks niillä muuta eroo ku se et tv-sarjassa "episodit" tuloo erikseen peräkkäin eikä limittäin?
^ Leffa toki. Vaan onks niillä muuta eroo ku se et tv-sarjassa "episodit" tuloo erikseen peräkkäin eikä limittäin?
No onhan sitä tossakin jo eroa.
Itse olen nähnyt vain leffaversion R&A:ssa, joten tää huhuilu mahdollisista erilaisuuksista perustuu tiukasti kuulopuheisiin..