You are not logged in.
Uudet modet... Kohta täällä on topikkeja vain pallomekoille, freejazzareille ja pappakantrin ystäville...
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Uudet modet... Kohta täällä on topikkeja vain pallomekoille, freejazzareille ja pappakantrin ystäville...
Mitäs muuta musiikkia sitä edes tarvii!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Olipa päässy pelottavan alas.
Tämä vitsi ei varmaan koskaan lakkaa naurattamasta.
This must be what jail / I will scratch
Natsimodet ottaneet myös huumoripoliisin viran. Jättäkää Matti rauhaan ja menkää vääntämään väkisin teemaa levyraatoon
Ei tämäkään.
This must be what jail / I will scratch
Näinhän tämä pysyy ylhäällä
Näinhän tämä pysyy ylhäällä
sama
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Niin. Pakkohan se on olla tällainen hassunhauska topic täälläkin otsikossa. Ja sitten minä vielä spämmään tätä ylemmäs.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
"WHOOOOOOO!!!", sanoisi Ric Flair tähän väliin.
Nostetaas taas kun ei muutakaan keksi.
Olipas tippunut alas. Seiskan joulukalenterille varaukseton
Matin eläytymiselle
Hitto kun on jäänyt kahta ensimmäistä lukuunottamatta kaikki Matti-luukut avaamatta kalenterista. Toisaalta ne läpät kuulostivat erityisen keksityiltä, ja olivat niin lyhyitäkin ettei niistä hirveästi iloa irronnut. Mikään luukku ei täälläkään ole aiheuttanut erityistä kuohahdusta, joten ilmeisesti ei ole tullut paljoa missattua.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Hitto kun on jäänyt kahta ensimmäistä lukuunottamatta kaikki Matti-luukut avaamatta kalenterista. Toisaalta ne läpät kuulostivat erityisen keksityiltä, ja olivat niin lyhyitäkin ettei niistä hirveästi iloa irronnut. Mikään luukku ei täälläkään ole aiheuttanut erityistä kuohahdusta, joten ilmeisesti ei ole tullut paljoa missattua.
Emmätiä mutta mun mielestä noita kaikkia on ennenkin pidetty Matin lineina, muutama uusi mulle on ollu. En sitte tiedä mitkä Matti on oikeasti sanonut. Ja Mattihan eläytyy niin hienosti että ei voi olla repeämättä
Toistolla soinut lähes koko illan, en olisi uskonut että Mäkikotka ja Häkkilinnusta voisi pistää näin paljon paremmaksi. Biisissä on yksi kaikkien aikojen hienoimmista kertsiin lähdöistä. Kasarille
Hei Matti, otitko sä simaa?
Jep, huomattava parannus ekasta sinkusta tämä Ehkä otin, ehkä en. Kitarat rokkaavat ja Matin laulu toimii. Se mainostettu isänmaallinen kuorolaulu on onneksi älytty säilyttää tukemassa laulua.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mikähän tuon biisin nimi on? Tarvisi välittömästi päästä testaamaan.
EDIT: Asia selvisikin jo toisesta topikista.
Onpa hurjaa & aggressiivista tykitystä Matilta! Odotukset albumia kohtaan vaan kasvaa...
On kyllä pirun kova toi uus biisi...
nytkö se levy viimein ilmestyy?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:192c50732b]Tavallaan nyt julkaistava albumi on Matin "best of" uusilla mausteilla höysteillä.[/quote:192c50732b]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Montakohan viikkoa toi pysyy listaykkösenä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ylös!
oli pudonnut kolmanneksi... ja laittakaas joku arviota uudesta levystä.
Matti oli täällä päin keikalla viime lauantaina, mutta eipä tullut lähdettyä paikan päälle katsomaan. Juuri luin päivän lehdestä, että oli vetänyt kuulemma hyvän keikan ja ihmisiä oli tullut Oulusta ja Haaparannalta Kemiin asti katsomaan! Matti oli jakanut nimmareita ja pussaillutkin naispuolisia katsojia kun oli pyydetty.
Uusimmasta levystä sen sijaan ei ole kuulohavaintoa kuin kolmen biisin verran, mutta niiden perusteella hyvältä vaikuttaa.
Tuossa ihan vieressä, Caribiassa, oli taannoin "kansanjuhla" niminen tapahtuma, jossa esiintyi Matin lisäksi Kummelin show, ja jotain muutakin. Ei ollut rahaa mennä, eikä sopivaa lippalakkia laittaa päähän... sitäkin keikkaa kehuttiin.
Miksi Matille pitäisi antaa erityisasema? Kyllä Matti ylhäällä tuntuu pysyvän ilman tukitoimiakin
Niin, onhan se hienoa nähdä Matti ylhäällä, mutta ei hyppy ole mikään kokonaissuoritus ilman täydellistä laskeutumista. Siksi olisikin hyvä että Matti kävisi edes joskus kakkossivulla.