You are not logged in.
ei ollu vielä topiccia?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Black Celebration on ihan pl, deby vaikuttaa aika hyvältä, New Life on pirun hyvä biisi
Mut kaikenkaikkiaan ei näitä oikein jaksa. Ajatuksena "vopis kuunnella depeche modea" on yleensä vähän kuin "vopis ostaa kaupasta karjalaa" vaikka sandelssia sais (jos sais) samalla hinnalla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
vuonna -84 tää oli maailman paras pändi, master & servants paras piisi jne mutta sittemmin kyllästyin... music for the masses oli vika jonka jaksoin ostaa (tai itse asiassa se umpitylsä live 101 tupla-lp jonka ostin joskus halvalla käytettynä). sittemminhän nää onkin ollu enempi u2-linjoilla, kitaroita yms humpuukia. mutta eilen kun kaivoin singles 81-85 esiin niin sehän oli yllättäen ihan tajuttoman kova.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Joo. En ole kauheasti noita varhaisia levyjä kuullut, mutta kuulemani perusteella taidan jättää ne vastaisuudessakin rauhaan. Myöhemmillä levyillä on ihan hyviä yksittäisiä biisejä, kuten Enjoy The Silence ja It's No Good. Songs Of Faith And Devotionia jaksoin joskus hetken, mutta eipä sen hartaaseen huumetunnelmaan ikinä tullut samalla tavalla uppouduttua kuin esim. Spiritualizedin samoista lähteistä ammentavaan. Yhtään levyä en omista, enkä taida koskaan hankkia. Tyttöystävällä niitä taitaa muutama olla ja ainakaan 101 live ei oikein jaksanut innostaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ysärituotantoon olen lähinnä keskittynyt. Violator oli joskus ja taitaa vieläkin olla suosikki. Taannoinen hesan keikka ei kyllä oikein napannut. Eihän näitä oikeestaan tule kuunneltua koskaan.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Yksi kolmesta isosta omasta konepoppiyhtyeestä, levyjä cirutusti ja livenäkin nähty. Pidän 101:stä ja siitä stadion-meiningistä, Black Celebration on paras levy, Ultra on yllättävän hyvä myös. Alan Wilderin aika hienoa, jopa SoF&D toimii kunnolla. Oli maaliskuussa helsingissä kyllä varsin hieno, tuntuivat energisiltä verrattuna 2001 -kiertueeseen. Nyt uusi kokis haisee ja paljon, ei mitään järkeä. Listaisin parhaat biisit jne mutta enpä taida sittenkään.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
luen ratikoiden kyljestä sen uuden kokiksen mainostekstin aina "17 hittiä ja yksi huti" -spåm
Onhan kaikki jo bonganneet Seppälän mainoksessa soivan Just Can't Get Enoughin?
Se on kyl Henkkamaukan mainos. niponipo. Oon bongannu näiden Precious -biisin useamman kerran jostain tv-sarjasta. Ainakin CSI:sta, muita en muista. Onhan se ihan passeli biisi tuohon tarkoitukseen.
Aika valmis paketti pojilla kuitenkin oli ja mahtuihan sinne mukaan ne Tora! Tora! Tora!:tkin.
eikös tuo ollutkin martin goren biisi, melkein kaikki muut olikin vince clarken käsialaa.
Joku bändiin vihkiytyneempi varmaan voisi neuvoa seuraavan askeleen, vai onko se Black Celebration itsestäänselvä poiminta?
ei kyllä yhtään huonompi valinta, mutta milteipä mikä tahansa siitä välistäkin kävis.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
Nyt mä kirjotan tänne jotain.
90-luvulla tutuiks tuli Violator, SoFaD ja Ultra, joista Violator on semmoinen helmi alusta loppuun että. Viime vuonna sain jostain kimmokkeen tutustua bändiin lisää, ja juttu löi mulla läpi kunnolla. Topher Grace Slick Rick James Dean Martin Gore Vidal Sassoon on ehkä mun lempi-poplaulunkirjoittaja.
Levyistä kaikki muut hanskassa paitsi kolme ekaa ja Exciter.
Kellään muulla ei taida olla meikäläisen kirjoissa enempää aivanmahtavia biisejä:
Shake the Disease
Enjoy the Silence
Behind the Wheel
Stripped
Question of Lust
Everything Counts
Just Can't Get Enough
I Want You Now
Blasphemous Rumours
One Caress
Insight
Waiting for the Night
Suosikeiltani Black Celebrashuunilta ja Violatorilta tosin pitäisi molemmilta laittaa listalle melkein kaikki biisit.
Viimeks kun nää kävi Suomessa en ollu vielä semmonen fani että oisin keikalle menny, mutta nyt nää on Type O Negativen kanssa pakkonähdä-listan top2.
turpa kii ja laula
Kellään muulla ei taida olla meikäläisen kirjoissa enempää aivanmahtavia biisejä:
Shake the Disease
Enjoy the Silence
Behind the Wheel
Stripped
Question of Lust
Everything Counts
Just Can't Get Enough
I Want You Now
Blasphemous Rumours
One Caress
Insight
Waiting for the Night
Unohtidt tolta listalta Now This Is Funin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kohtalaisen hyvä yhtye ja muutamia tosi hyviä kappaleita. Never Let Me Down Again.
Mut kaikenkaikkiaan ei näitä oikein jaksa. Ajatuksena "vopis kuunnella depeche modea" on yleensä vähän kuin "vopis ostaa kaupasta karjalaa" vaikka sandelssia sais (jos sais) samalla hinnalla
Näinhän se lopulta menee.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kohtalaisen hyvä yhtye ja muutamia tosi hyviä kappaleita. Never Let Me Down Again.
HUIG wrote:Mut kaikenkaikkiaan ei näitä oikein jaksa. Ajatuksena "vopis kuunnella depeche modea" on yleensä vähän kuin "vopis ostaa kaupasta karjalaa" vaikka sandelssia sais (jos sais) samalla hinnalla
- Imai
Nää iskee syvällä henkilökohtaisella tasolla.
turpa kii ja laula
HUIG wrote:Mut kaikenkaikkiaan ei näitä oikein jaksa. Ajatuksena "vopis kuunnella depeche modea" on yleensä vähän kuin "vopis ostaa kaupasta karjalaa" vaikka sandelssia sais (jos sais) samalla hinnalla
Justiinsa noin tää homma menee
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
ginipoika wrote:Kohtalaisen hyvä yhtye ja muutamia tosi hyviä kappaleita. Never Let Me Down Again.
Justiinsa noin tää homma menee
menkääpäs teinit animal kollektive-ketjuun runkkaan ja antakaa aikuisten miesten nyyhkiä tääl rauhassa.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
menkääpäs teinit animal kollektive-ketjuun runkkaan ja antakaa aikuisten miesten nyyhkiä tääl rauhassa.
Näin juuri. tana.
Nospede Hehe
Joku Depeche Natsimode vois tulla heittämään noi häiriköt pois täältä
organizing the boy scouts for murder is wrong
Selkeesti esim. Ultra Brata paskempi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Selkeesti esim. Ultra Brata paskempi
mikäpä ei olisi?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Jean-Babtiste wrote:Selkeesti esim. Linda Bravaa paskempi
mikäpä ei olisi?
martin l goatse.cx :confused::peuk:
Edit: no joo, vapaassa nämä terv naZimode
Sent from my iPhone 16
Vittu nää lähtee kietueelle keväällä. http://www.livenationinternational.com/depechemode/
Ei Suomea. Mut nää pitäis päästä näkemään ennen kuin nää loppuu. Ja seuraavaa mahollista mahollisuutta pitäis taas odottaa vuosia. Minne. Vittu.
e: MODEt: Voisko ton edellisen kuvan poistaa tosta, se on esteettisesti erittäin rajoittunut.
turpa kii ja laula
Nyt jotain rajaa mihin noita kuvia postailette
en ole kolmekybänen emoboy
Uusi biisi ja uusi video:[url] http://www.youtube.com/watch?v=5bsXOcK9_Cw
[/url]
Kuulin ton kappaleen viikko sitten ja nyt uudestaan fiilisteltynä se kuulostaa jopa ihan mainiolta, odotan kyllä innolla levyä ja keikkaa.
Todella onnetonta ja ponnetonta väkertämistä tämä uusi levy.
Kandeisko laittaa hanskat naulaan pikku hiljaa? :x
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
paskaa
Pienellä = ei niin jyrkkä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS