You are not logged in.
Gin tonicit oli aika tujua kamaa. Toisena iltana niitä ainakin kaadettiin pahvisiin kokismukeihin, jotka kirjaimellisesti suli käteen ja sisäpinnan vaha liukeni sinne juoman sekaan
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:5540362776="Moronica"]Tuli muuten mieleen kysyä Barcelonan kämppiksiltäni, et onko teille jäänyt mitään outoja oireita ton matkan jälkeen?
Mä en ollu sun kämppikset, mutta mullakin on punaset silmät! Tosin oksentamisesta, mutta melkein sama. Syfiliksen testituloksia tässä vasta odotellaan.[/quote:5540362776]
Silmät ei oo punaset, vaan KIPEÄT. Lääkäri epäili, että olen raskaana.:grinni:
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:b69110a027="Junkieman"][quote:b69110a027="Moronica"]Tuli muuten mieleen kysyä Barcelonan kämppiksiltäni, et onko teille jäänyt mitään outoja oireita ton matkan jälkeen?
Mä en ollu sun kämppikset, mutta mullakin on punaset silmät! Tosin oksentamisesta, mutta melkein sama. Syfiliksen testituloksia tässä vasta odotellaan.[/quote:b69110a027]
Silmät ei oo punaset, vaan KIPEÄT. Lääkäri epäili, että olen raskaana.:grinni:[/quote:b69110a027]
Testasiko imemällä tissiä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:7b2ed2a7d1="Moronica"][quote:7b2ed2a7d1="Junkieman"][quote:7b2ed2a7d1="Moronica"]Tuli muuten mieleen kysyä Barcelonan kämppiksiltäni, et onko teille jäänyt mitään outoja oireita ton matkan jälkeen?
Mä en ollu sun kämppikset, mutta mullakin on punaset silmät! Tosin oksentamisesta, mutta melkein sama. Syfiliksen testituloksia tässä vasta odotellaan.[/quote:7b2ed2a7d1]
Silmät ei oo punaset, vaan KIPEÄT. Lääkäri epäili, että olen raskaana.:grinni:[/quote:7b2ed2a7d1]
Testasiko imemällä tissiä?[/quote:7b2ed2a7d1]
Ei, mutta KUTITTI painellessaan mahaa ja kiljuin ja kiemurtelin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:4446c5dd05="Junkieman"][quote:4446c5dd05="Moronica"]Tuli muuten mieleen kysyä Barcelonan kämppiksiltäni, et onko teille jäänyt mitään outoja oireita ton matkan jälkeen?
Mä en ollu sun kämppikset, mutta mullakin on punaset silmät! Tosin oksentamisesta, mutta melkein sama. Syfiliksen testituloksia tässä vasta odotellaan.[/quote:4446c5dd05]
Lääkäri epäili, että olen raskaana.:grinni:[/quote:4446c5dd05]
RMJ:ssä nämä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:c4b006c9e6="Junkieman"][quote:c4b006c9e6="Moronica"]
Silmät ei oo punaset, vaan KIPEÄT. Lääkäri epäili, että olen raskaana.:grinni:[/quote:c4b006c9e6]
Kysymys siis kuuluu, että olenko minä isä?[/quote:c4b006c9e6]
Tästä ei ainakaan ole paparazzikuvia todisteena...
Kysymys siis kuuluu, että olenko minä misä?
turgusse?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:55dd90782f="Junkieman"][quote:55dd90782f="Moronica"]
Silmät ei oo punaset, vaan KIPEÄT. Lääkäri epäili, että olen raskaana.:grinni:[/quote:55dd90782f]
Kysymys siis kuuluu, että olenko minä isä?[/quote:55dd90782f]
Ime nisää ja ota selvää!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eli Junkieman sai sittenkin PILLUA ja Moronica MUNAA
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eli Junkieman sai sittenkin PILLUA ja Moronica MUNAA
Jaa, silmään vissiin
[quote:b828f977cd="Jean-Babtiste"]Eli Junkieman sai sittenkin PILLUA ja Moronica MUNAA
Jaa, silmään vissiin [/quote:b828f977cd]69 pimeässä :confused::peuk:
Ei sentään yös yksin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:39cadf7082="Jean-Babtiste"]Eli Junkieman sai sittenkin PILLUA ja Moronica MUNAA
Jaa, silmään vissiin [/quote:39cadf7082]
Olisi mielenkiintoista, jos kaikki munat toimisivat magneettien tavoin. Maailmassa olisi enemmän liikettä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Sent from my iPhone 16
Niin munat, kuin nuo nelipyöräiset vehkeet?
[quote:71a7716ac7="Jean-Babtiste"]Niin munat, kuin nuo nelipyöräiset vehkeet?
[/quote:71a7716ac7]
Ne on mukamunia niin kuin Kinderit. Ei niitä lasketa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:3086700ab0="ex-kolja"]
Ne on mukamunia niin kuin Kinderit. Ei niitä lasketa.[/quote:3086700ab0]Niinpä, eihän niillä ole omaa tahtoa
julkut munassa -späm
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
asiakeskustelulle nytkyllä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
asiakeskustelulle nytkyllä
Kyllä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tänään tuli tällaiset liput myyntiin:
Estrella Damm Primavera Club '08 + Estrella Damm Primavera Sound '09 VIP three-day ticket 95 (subject to booking fee).
Limited promotion of 500 units (available at all the official selling points).
Ostin pari lippua