You are not logged in.
Nikihän se. Nyt kun vaan Hantta tekisi sen topicin.
jaa että nikit tiskiin
kun tietäis mihin osastoon
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:da673e9c1b="noiseidea"]Nikihän se. Nyt kun vaan Hantta tekisi sen topicin.
jaa että nikit tiskiin
kun tietäis mihin osastoon [/quote:da673e9c1b]
Koneempaan, kun se on kuitenkin dj? Tai testikkeliin, koska se on tissi-dj...
wow
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Löysin yhden, mutta siinä se oli vielä brunetti. Videossa ei ollut ääniäkään.
Laitetaan synttäreiden kunniaksi pari uutta kuvaa Ginniferistä:
Siis Ginniferin synttäreiden.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
http://bp3.blogger.com/_nXAq95rwo44/SCg … -h/704.jpg
Chantal Goya
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Anouk Aimee
heh, kuona. lol.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
tännekin toki tämä:
lol apua
ultravox
jos osaisin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Musiikkia en ole koskaan kuullut, mutta oikeesti, ihan aikuisten oikeesti nytkyllä .
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:3f82a70fcf="stratum"][quote:3f82a70fcf="ex-kolja"]
Musiikkia en ole koskaan kuullut, mutta oikeesti, ihan aikuisten oikeesti nytkyllä .[/quote:3f82a70fcf]
Kuka tuo on?[/quote:3f82a70fcf]
Joan as Police, öh, Woman? Joan Wasser kaiketi oikealta nimeltään, ellen sitäkin muista väärin.
heh, kuona. lol.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:49a8103e0c="ex-kolja"][quote:49a8103e0c="stratum"][quote:49a8103e0c="ex-kolja"]
Musiikkia en ole koskaan kuullut, mutta oikeesti, ihan aikuisten oikeesti nytkyllä .[/quote:49a8103e0c]
Kuka tuo on?[/quote:49a8103e0c]
Joan as Police, öh, Woman? Joan Wasser kaiketi oikealta nimeltään, ellen sitäkin muista väärin.[/quote:49a8103e0c]
åhå luulin perry farrelliksi
lol apua
ultravox
åhå luulin perry farrelliksi
Eihän noissa nyt oo yhtään samaa näköö.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
[quote:aa784f0333="TWISTED BITCH"]åhå luulin perry farrelliksi
Eihän noissa nyt oo yhtään samaa näköö.
[/quote:aa784f0333]
Pitääpi mennä sunnuntaina Käpylään kattomaan tätä Riston uutta rumpalia.
turpa kii ja laula
[quote:7a571e5943="Echtleder"]
Pitääpi mennä sunnuntaina Käpylään kattomaan tätä Riston uutta rumpalia.[/quote:7a571e5943]
eikös toi oo soitellu bändissä on/off-luonteisesti aika pitkään?
En oo meinannu uskaltaa tunnustaa, mutta mun mielestä se Tanssi jos osaat -shown juontaja Cat Deeley on aina tosi näyttävä
Ja eilinen futismatsin naistuomari oli kanssa todella hot
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
En oo meinannu uskaltaa tunnustaa, mutta mun mielestä se Tanssi jos osaat -shown juontaja Cat Deeley on aina tosi näyttävä
joo en mä oo ainakaan keksiny parempaakaan syytä kattoo tota ohjelmaa kuin Cat Deeleyn ihaileminen. Muistini kertoo että se olis joskus MTV:n juontaja ja silloin jo ihastelin sitä.
edit: joo on se ollu. siitäkin on jo 10 v aikaa.
Jep, tollaseksi perusblondiksi jotenkin uskomattoman säkenöivä ja suloinen.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:bf228c19e6="Jean-Babtiste"]En oo meinannu uskaltaa tunnustaa, mutta mun mielestä se Tanssi jos osaat -shown juontaja Cat Deeley on aina tosi näyttävä
joo en mä oo ainakaan keksiny parempaakaan syytä kattoo tota ohjelmaa kuin Cat Deeleyn ihaileminen. Muistini kertoo että se olis joskus MTV:n juontaja ja silloin jo ihastelin sitä.
edit: joo on se ollu. siitäkin on jo 10 v aikaa. [/quote:bf228c19e6]Hei joo! Muistan hämärästi...
Onhan toi ohjelma muutenkin varsin jees, mut se tulee niin usein, etten mä jaksa seurata. Ihan hervottomia esityksiä tullu kyllä muutama nähtyä.
[quote:414cf78ada="Jean-Babtiste"]En oo meinannu uskaltaa tunnustaa, mutta mun mielestä se Tanssi jos osaat -shown juontaja Cat Deeley on aina tosi näyttävä
edit: joo on se ollu. siitäkin on jo 10 v aikaa. [/quote:414cf78ada]
En oo mitään Tanssiohjelmia katsellut mutta Cat Deeley Muistan sen kans MTV:ltä. Ihana.
Miten en muista Catiä MTV:ltä.
Miten en muista Catiä MTV:ltä.
Taidat olla homo.
No hyi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu