You are not logged in.
moses hazy soitti just free timessä hauskan cortez the killer -coverin, pakko pyöräyttää zuma vielä läpi.
Kas, Punykin on soitanut samaa.
Jollain Alxityn live-dvd:llä on noita vastaavia pläjäyksiä. Parhautta.
Liev at Berlin. Tuota ei käsittääkseni ole ikinä virallisesti julkaistu, mutta joku näytti noita DVD:tä joskus huuto.netiissä kauppaavan. Kyseessä on käsittääkseni vuoden 81 tai 82 /tai jotain sinne päin) kiertueen keikka Berliinissä. Sisältää muuten yhden muualla julkaisemattoman biisin, After Berlinin, joka on ihan ok. Ja itse DVD näytti olen ehkä Japanin markkinoille suunnattu kun tekstit oli myös jollain itämaisilla kirjoitusmerkeillä. Ja tuolla keikallahan oli mukana myös tuo legendaarinen Buffalo Springfiledin basisti Bruce Palmer, joka nyttemmin on jo edesmennyt. Kyseinen mies karkotettiin jatkuvasti Springfield-aikoina Jenkeistä huumeiden hallussapidon vuoksi takasin Kanadaan ja jotenkin mies aina kuitenkin rajan ylitti takaisin Jenkkeihin.
Ja enpä kyllä ole mitenkään yllättynyt, että Young meinaa julkaista Archivesit taas jossain uusimmassa formaatissa joskus aikojen päästä. Oikeastaan uskon, ettei niitä julkaista ennen kuin Young kupsahtaa ja levy-yhtiö saa viimeinkin kaipaamansa boxit ulos.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tässä toissapäivän settilista:
1. From Hank To Hendrix
2. Ambulance Blues
3. Sad Movies
4. A Man Needs A Maid
5. No One Seems To Know
6. Harvest
7. After The Goldrush
8. Old King
9. Love Art Blues
10. Heart Of Gold
11. Old Man
---
12. Mr. Soul
13. Dirty Old Man
14. Spirit Road
15. Down By The River
16. Hey Hey, My My
17. Too Far Gone
18. Oh, Lonesome Me
19. The Believer
20. Powderfinger
21. No Hidden Path
---
22. Rocking In The Free World
23. The Sultan
---
Eli eka setti mies ja kitara/piano, toka setti bändin kaa sähkösesti.
Keikkapaikka oli OUTO, Radisson SASsin joku konferenssisali!!!!! Mutta hyvä atmosfääri silti ja tosiaan alle 2000 ihmistä, huonoimmiltakin paikoilta näki tosi hyvin - - ja meillä oli tosi hyvät paikat! Eli aivan upeaa oli. Itku tuli monta kertaa. Niilo
Missä tää oli? Näkispä joskus
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kööpenhaminassa.
[quote:e49e80c7fd="looramerri"]
2. Ambulance Blues
[/quote:e49e80c7fd]
Sarjassamme parhaat biisit ikinä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:fcdde73c32="Bricolage"][quote:fcdde73c32="looramerri"]
2. Original Prankster
[/quote:fcdde73c32]
Sarjassamme parhaat biisit ikinä.[/quote:fcdde73c32]
Korjasin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:d8a8d92423="hrmunoita"][quote:d8a8d92423="Bricolage"][quote:d8a8d92423="looramerri"]
2. Original Prankster
[/quote:d8a8d92423]
Sarjassamme parhaat biisit ikinä.[/quote:d8a8d92423]
Korjasin [/quote:d8a8d92423]korjaaja-pranksteri
Tulee muuten Roskildeen.
Ja niin tulen minäkin.
[quote:2397a64ee9="Bricolage"][quote:2397a64ee9="looramerri"]
2. Ambulance Blues
[/quote:2397a64ee9]
Sarjassamme parhaat biisit ikinä.[/quote:2397a64ee9]
Ton biisin kohdalla poikkikseni tyrskähti itkuun hyvin huomiotaherättävästi. Awww
[quote:d156d31bf7="looramerri"][quote:d156d31bf7="Bricolage"][quote:d156d31bf7="looramerri"]
2. Ambulance Blues
[/quote:d156d31bf7]
Sarjassamme parhaat biisit ikinä.[/quote:d156d31bf7]
Ton biisin kohdalla poikkikseni tyrskähti itkuun hyvin huomiotaherättävästi. Awww [/quote:d156d31bf7]
Hieno biisi ja hienoa, että Neil soittaa jotain On The Beachilta, vaikkei ilmeisesti aivan tyytyväinen levyyn itse olekaan (päätellen siitä miten kauan siitä kesti saada cd-painos). Muutenkin kovalta näyttävä settilista ja tässä kohtaa minä purskahtaisin itkuun ellen tietäisi tuosta Roskilde-julkistuksesta. Eihän se varmaan noin pitkää ja kovaa settiä siellä vedä, mutta pääsenpä sentään näkemään. Neil
<@DBGene> senkin karkki
[quote:9f07e9165d="psykokarkki"][quote:9f07e9165d="hrmunoita"][quote:9f07e9165d="Bricolage"][quote:9f07e9165d="looramerri"]
2. How much is the fish?
[/quote:9f07e9165d]
Sarjassamme parhaat biisit ikinä.[/quote:9f07e9165d]
Korjasin [/quote:9f07e9165d]korjaaja-pranksteri [/quote:9f07e9165d]
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:d10808a765="silvawhale"][quote:d10808a765="psykokarkki"][quote:d10808a765="hrmunoita"][quote:d10808a765="Bricolage"][quote:d10808a765="looramerri"]
2. How much is the fish?
[/quote:d10808a765]
Sarjassamme parhaat biisit ikinä.[/quote:d10808a765]
Korjasin [/quote:d10808a765]korjaaja-pranksteri [/quote:d10808a765]
[/quote:d10808a765]
Äänestys pystyyn: mikä noista esilla olevista on THE fish?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Voi Neil-homo minkä teit. Pakkoko sen on tulla uudelleen Tanskaan heti, jotta voi missata toisen kerran? Ei oikein yhtään nimittäin huvittais tuo Roskilde-reissu, koska se on fyysisesti ja henkisesti niin raskasta touhua. Ja vie homona aikaakin.
This must be what jail / I will scratch
[quote:af3352c038="Junkieman"]Ja vie homona aikaakin.
[/quote:af3352c038]
Ei se heteronakaan mikään nopea reissu ole... Mutta mitäs siitä, ei mulla ole mihinkään kiire ja tykkään telttailla. Ravasta en kauheasti perusta, mutta jospa sitä ei olis tänä vuonna.
Pitänee ottaa Neilin levyt taas kerran tehokuunteluun.
<@DBGene> senkin karkki
Rahvaasta en kauheasti perusta, mutta jospa sitä ei olis tänä vuonna.
taitaa olla turha toivo
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Uutta tiedonantoa Youngilta: Archives on ilmestymässä ja jopa vielä tänä vuonna (yllätys ), mutta se julkaistaan nyt sitten vain DVD:nä ja Blu-Rayna eli ei cd:nä ollenkaan. Katselin muuten, että Rock Werchterissä Youngille näytti olevan varattu pari tuntia soittoaikaa. Toivottavasti soittaa myös niin kauan.
<@DBGene> senkin karkki
Neil Young sai nimikkohämähäkin
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.sht … /05/644937
Neil Young Suomeen
Kaikkien aikojen vaikutusvaltaisimpiin laulaja/lauluntekijöihin lukeutuva Neil Young saapuu konsertoimaan Suomeen elokuussa. Suomen konsertti järjestetään Hartwall Areenalla torstaina 7. elokuuta. 69/66 euroa maksavat liput tulevat myyntiin Lippupalvelussa maanantaina 9. kesäkuuta klo 9.00.
Neil Young tunnetaan luovana artistina, joka ammentaa jatkuvasti uusia ideoita musiikissaan. Hän on koko uransa aikana ollut tekemisissä useiden eri musiikkigenrejen parissa kuten new waven, industri- ja garagerockin, mutta hänen vahvimpiin alueisiin kuuluvat raaka sähköinen rock ja rauhallinen folk-tyyli. Tulevalla kiertueella Young keskittyy esittämään materiaaliaan sähkökitaran varressa.
Kanadalaissyntyinen musiikintekijä on julkaissut kolmisenkymmentä levyä sekä sooloartistina että eri orkesterien kanssa. Ensimmäinen sooloalbumi ilmestyi 1969 ja jo siltä löytyi klassikoita kuten "The Loner" ja "Last Trip To Tulsa". Muita musiikkihistoriaan jääneitä albumeita ovat "Harvest" 1972, joka myi USA:ssa nelinkertaisesti ja Englannissa kaksinkertaisesti platinaa, sekä 20 vuotta myöhemmin ilmestynyt jatko-osa "Harvest Moon". Tuplaplatinaa USA:ssa ja Englannissa myi mestarillinen "After The Gold Rush" 1970 ja hyvin menestyivät myös "Rust Never Sleeps", "Tonight's The Night" ja "Decade". Tuorein julkaisu on lokakuussa 2007 ilmestynyt "Chrome Dreams II"
Katsauksessaan 70-lukuun musiikkilehti Rolling Stone nimesi Neil Youngin vuosikymmenen artistiksi. Menestys on jatkunut katkeamattomana, mistä osoituksena on MTV:n vuoden video -palkinto 1988 kappaleesta "This Note's For You". Albumi "Sleeps With Angels" 1994 oli Grammy -ehdokkaana vuoden parhaaksi levyksi. 90-luvulla Sonic Youth ja Soundgarden toimivat kiertueiden lämmittelijöinä, Pearl Jamin kanssa syntyi albumi "Mirror Ball" 1995 ja nuoremmat kollegat nimesivät Youngin grungen kummisedäksi. 1995 Young valittiin ansaitusti Rock 'N' Roll Hall of Famen jäseneksi uraauurtavasta työstään, joka mittavan soolouran lisäksi on sisältänyt myös esiintymiset folk-rockia soittavien Buffalo Springfieldin ja Crosby, Stills, Nash & Youngin rivistöissä sekä legendaarisen keikan Woodstockissa jälkimmäisessä kokoonpanossa.
Viimeksi Neil Young konsertoi Suomessa heinäkuussa 2001.
kolmas nainen lämppäämään?
[quote:759a4c1168="silvawhale"]kolmas nainen lämppäämään?
Peruuttaa ja Kolmas Nainen tilalle.[/quote:759a4c1168]
mikäs toi "peruuttaa" on bändejään?
Kiimassa jo
Pakkohan tonne
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
tahtoo tonne mut onpa taas kallista lystiä. Hjalliksen halli on myös ihan hanurista.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Hjalliksen halli on myös ihan hanurista.
Kaksi kertaa olen ollut siellä keikalla eikä mitään valittamista.