You are not logged in.
Lippu hankittu.
Seisomapaikat oli vieläpä loppuunmyyty. Vähän meinasi jo naurattaa, kun joutui kassalla valitsemaan Lenny Kravitz -keikan katsomohajapaikoista. Ihan hyvän paikan kylläkin sain, ainakin Jason Piercen sijaintia ajatellen.
" "
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Akkre hankittu.
Parastahan tässä on se, että pääsee kuulemaan firmojen ilmaislippulaisten kommentit heti tuoreeltaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:53323d69c5="Bedderi"]Lippu hankittu.
Seisomapaikat oli vieläpä loppuunmyyty. Vähän meinasi jo naurattaa, kun joutui kassalla valitsemaan Lenny Kravitz -keikan katsomohajapaikoista. Ihan hyvän paikan kylläkin sain, ainakin Jason Piercen sijaintia ajatellen.
" "[/quote:53323d69c5]
Ajattele, jos kovemman keikan vetääkin Lenny....
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:b5d91f6f50="ex-kolja"][quote:b5d91f6f50="Bedderi"]Lippu hankittu.
" "[/quote:b5d91f6f50]
Ajattele, jos kovemman keikan vetääkin Lenny.... [/quote:b5d91f6f50]
En välttämättä jää kuuntelemaan.
turston wrote:
[quote:6de030abb9="Bedderi"][quote:6de030abb9="ex-kolja"][quote:6de030abb9="Bedderi"]Lippu hankittu.
" "[/quote:6de030abb9]
Ajattele, jos kovemman keikan vetääkin Lenny.... [/quote:6de030abb9]
En välttämättä jää kuuntelemaan. [/quote:6de030abb9]
Kyllä jäät.
Uusi albumi on vielä kuunneltavana MySpacessa ennen julkaisua:
turston wrote:
voisko otsikon muuttaa muotoon Spiritualized / Lenny Kravitz?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Onsk täällä Sonic Boom -topikkiii????
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kyllähän nuo tänne mahtuu, paitsi ei ehkä Lenny Kravitz oikein.
turston wrote:
Spacemen 3 on parasta ikinä. Jos omistat bongin mutta et The Perfect Prescriptionia..silloin siksi sinä ja sukusi tulette pysymään köyhinä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
J. Spaceman on julkaissut yhdessä Sun City Girlsin kanssa jonkun soundtrackin. Molempien omia biisejä tuolla, eivät siis biisien kanssa yhteistyötä ole tehneet. Eipä kovin erikoisilta Spacemanin biisit ainakaan vaikuttaneet kun vähän alusta Popparissa kuuntelin.
otsikon vaihdolle
muuten olen sitä mieltä että playing with fire on paras
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:1cf496a458="TWISTED BITCH"]otsikon vaihdolle
muuten olen sitä mieltä että playing with fire on paras [/quote:1cf496a458]
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Heh! Sopii kyllä toivoa, että Spiritualized soittaa usemmankin biisin, ettei mene rahat ihan hukkaan. Ihme touhua kyllä. Onneksi näen Lennyn Rock Wercterissä. Eiku mitäs...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Pikkuhiljaa alkanut tuo Lazer Guided Melodies avautua. En ole ylipäätään vielä oppinut Spiritualizedia kovinkaan hyvin, kun se jäi niin pahasti joskus Spacemenin nerouden varjoon.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
PF:n toimituksessa koneiden aloitussivuna SSJr, varma tieto
Ai niin. Täytyy kehua Sonic Boomin kokoamaa SPACELINES - SONIC SOUNDS FOR SUBTERRANEANS -levyä. Ykköslaatua
Oisko vielä parempaa kuin yksikään Spacemen/Spiritualized/Spectrum levy
Ei taida Suomesta spessuversiota saada. Kävin läpi Äxän, Keltsun ja Stupidon joista sanottiin ettei oo eikä tuu (vissiin myyty jo se painos loppuun ja muutenkin kai julkaistu vain Briteissä). Sitten menin vielä Poppariin tarkoituksenani ostaa normipainos sieltä ja niillä ei vielä ollut sitä enkä jaksanut enää Stupidoonkaan takaisin joten olen vielä ilman.
Ei taida Suomesta spessuversiota saada. Kävin läpi Äxän, Keltsun ja Stupidon joista sanottiin ettei oo eikä tuu (vissiin myyty jo se painos loppuun ja muutenkin kai julkaistu vain Briteissä). Sitten menin vielä Poppariin tarkoituksenani ostaa normipainos sieltä ja niillä ei vielä ollut sitä enkä jaksanut enää Stupidoonkaan takaisin joten olen vielä ilman.
Koska stratum on Helsinkiin muuttanut?
Kun normaali kansa ryntää tällaisina päivinä biitsille paahtamaan vartalojaan ja pokaamaan oppositesexin edustajia kelaa tosipoppari Viiskulman ja Kampin väliä eestaas toivoen löytävänsä jostain jotain jota ei edes tiedä tarvitsevansa..
[quote:899d8ee294="stratum"]Ei taida Suomesta spessuversiota saada. Kävin läpi Äxän, Keltsun ja Stupidon joista sanottiin ettei oo eikä tuu (vissiin myyty jo se painos loppuun ja muutenkin kai julkaistu vain Briteissä). Sitten menin vielä Poppariin tarkoituksenani ostaa normipainos sieltä ja niillä ei vielä ollut sitä enkä jaksanut enää Stupidoonkaan takaisin joten olen vielä ilman. [/quote:899d8ee294]
Kun normaali kansa ryntää tällaisina päivinä biitsille paahtamaan vartalojaan ja pokaamaan oppositesexin edustajia kelaa tosipoppari Viiskulman ja Kampin väliä eestaas toivoen löytävänsä jostain jotain jota ei edes tiedä tarvitsevansa..
Ei siellä kyllä oikeasti edes niin lämmin ollut.
[quote:20fa96aab4="stratum"]Ei taida Suomesta spessuversiota saada. Kävin läpi Äxän, Keltsun ja Stupidon joista sanottiin ettei oo eikä tuu (vissiin myyty jo se painos loppuun ja muutenkin kai julkaistu vain Briteissä). Sitten menin vielä Poppariin tarkoituksenani ostaa normipainos sieltä ja niillä ei vielä ollut sitä enkä jaksanut enää Stupidoonkaan takaisin joten olen vielä ilman. [/quote:20fa96aab4]
Koska stratum on Helsinkiin muuttanut?
Puoli vuotta sitten.
[quote:17774cfd16="ex-kolja"][quote:17774cfd16="stratum"]Ei taida Suomesta spessuversiota saada. Kävin läpi Äxän, Keltsun ja Stupidon joista sanottiin ettei oo eikä tuu (vissiin myyty jo se painos loppuun ja muutenkin kai julkaistu vain Briteissä). Sitten menin vielä Poppariin tarkoituksenani ostaa normipainos sieltä ja niillä ei vielä ollut sitä enkä jaksanut enää Stupidoonkaan takaisin joten olen vielä ilman. [/quote:17774cfd16]
Koska stratum on Helsinkiin muuttanut? [/quote:17774cfd16]
Puoli vuotta sitten.
Tämä ei käy. Sinun tulee olla lappalainen ikuisesti, perkele!
[quote:ef210e1fff="stratum"][quote:ef210e1fff="ex-kolja"][quote:ef210e1fff="stratum"]Ei taida Suomesta spessuversiota saada. Kävin läpi Äxän, Keltsun ja Stupidon joista sanottiin ettei oo eikä tuu (vissiin myyty jo se painos loppuun ja muutenkin kai julkaistu vain Briteissä). Sitten menin vielä Poppariin tarkoituksenani ostaa normipainos sieltä ja niillä ei vielä ollut sitä enkä jaksanut enää Stupidoonkaan takaisin joten olen vielä ilman. [/quote:ef210e1fff]
Koska stratum on Helsinkiin muuttanut? [/quote:ef210e1fff]
Puoli vuotta sitten.[/quote:ef210e1fff]Tämä ei käy. Sinun tulee olla lappalainen ikuisesti, perkele!
Hasitappa, en o mikään lappalainen koskaan ollutkaan.