You are not logged in.
Klamydiaa, Klamydiaa ja vitun Klamydiaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei minkäänlaisia traumoja jäänyt
Tosin tupakaverit eivät arvostaneet mun Weezer-kauttani kovinkaan paljoa
Varikset komentavat
mun pahin tähän mennessä on ehkä tupakaverin kokelmalevy jolla oli sekaisin mm. kaija koota, yötä ja sonata arcticaa. valitettavasti tässä vaiheessa tuo traumauttava muisto ei vielä sisällä nostalgian häivääkään. tj 49
Armeijan tupakavereilta tuli lainailtua levyjäkin lomille, ja mm. seuraavia artisteja on tullut suoraan intin vaikutuksesta kuunneltua: Amon Tobin, Breakbeat Era, Kingston Wall, Absoluuttinen Nollapiste, Queens of the Stone Age. Olisi voinut ilmeisesti sattua paskemmatkin tupakaverit, yks tyyppi soitti rockabillyä aika paljon, mutta eipä se minua haitannut.
Pop-armeija
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pop-armeija
Luit mun tulevan spämmini, sit sä kirjotit sen ja painoit submit
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pop-armeija
kreisii
Ap-pormeija mainittu
Alokastuvassa taidettiin soittaa Bomfunk MC'siä, ne oli silloin just pinnalla. Varmaan jotain vastaavaa myös. mutta en muista onneksi enää tarkemmin.
Kokelastuvasta jäi oikeastaan pahemmat traumat, yksi soitti lähes pelkästään Zen Cafeta ja vissiin myös HIMiä. Siellä tosin sai soittaa välillä omiakin levyjä (tarkoittaen, että soi Manics, Radiohead ja Manics -nii ja Pulp tietty) ilman että joku urpo tuli vaihtamaan pois. RUK:ssa ei tainnut tuvassa edes olla mitään soittopeliä, mutta eipä siellä liian paljon aikaa vietettykään.
Vittu nyt vasta tajusin tämän topikin otsikon. Oon pohtinu että mikä vitun aikansa pop-armeija ja miksei kukaan mainitse Dexy's Midnight Runnersista. Armeijaa millään tasolla fiilisteleville natsisioille
I love you and dream about the Führer
Kid A oli aika kova juttu tolloin.
Yks jamppa palas kerta iltalomilta ja herätti mut hihkuen kovaan ääneen et 'nyt se nimibiisi aukes mulle!'
Mulle ei oo kyl vielä oikee auennu
Älä päästä painiks sitä
[quote:0468f7c213="ILR"]Kid A oli aika kova juttu tolloin.
Yks jamppa palas kerta iltalomilta ja herätti mut hihkuen kovaan ääneen et 'nyt se nimibiisi aukes mulle!'
Mulle ei oo kyl vielä oikee auennu [/quote:0468f7c213]
Eri..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Laitetaan ny pakollinen "vähänkö nykyään on helpompaa" avautuminen vielä. Hiukan on iPod-sukupolvella helpompaa, kun ei tarvitse kantaa c-kasetti / cd-levykasoja armeijaan mukaan. Varmaan marssit ja leiritkin menee mukavammin, kun mp3-soitin kulkee kätevästi paikasta toiseen.
kasarmilla oli kieltämättä mukava olla ipod mukana, harmi vaan että oman ipodini akku oli täysin paska ja tulikin ostettua uusi armeijan loppupuolella. leireille ei uskaltanut ottaa ipodia ollenkaan hukkumisen, kastumisen ja hajoamisen takia, sekä siksi että kaikki leireillä ollut vapaa-aika tuli käytettyä nukkumiseen. tuvissa cd:ltä musiikkia tuli kuunneltua aika vähän, koska kukaan ei jaksanut raahata levyjä ja mankkaa paikalle.
intin loppupuolella klamydiaa huudatettiin riittämiin saakka, kovin muotikappale oli ville valon versio summerwinesta koskaan ei tullut mitään hyvää kuunneltua, mutta pahemmin ei tullut kärsittyä muiden musiikin huudattamisesta, suurin ongelma oli oman musiikin puute. toki musiikki ei ole kuulostanut koskaan niin hyvältä kuin kahden viikon totaalisen tauon jälkeen.
t:1/07