You are not logged in.
Pages: 1
en löytäny topiccia.
edelläkävijäpändi skotlannista, parasta poppia ikinä
falling and laughing
tässä just kuuntelen ostrich churchyardia, joka kai olis muka niiden debyytti jos ne olis sellasen postcardille tehny mut menivät sit ison yhtiön leipiin
jotain hyviä juttuja silti tekivät myöhemminkin, mm. what presence. ja blueboy on paras piisi ikinä.
ps.
glasgow school -kokis tilauksessa kun oli viimein midpricena
TUNTUU ET MELKEIN KAIKKI HELISEVÄT INDIEPÄNDIT ON NÄILLE JOTAI VELKAA åhå mistä capsit
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Jotain oon lainannu kirjastosta, mut enpä tiiä. Ei oikeen maineensä veroiseks noussu. Joitain mahti biisejä. Pitäis tutustuu varmaan paremmin..
en ole kolmekybänen emoboy
TUNTUU ET MELKEIN KAIKKI HELISEVÄT INDIEPÄNDIT ON NÄILLE JOTAI VELKAA
Ihan varmasti onkin, itse Orange Juicesta en hirveästi ole kuitenkaan jostain syystä innostunut. Voi olla vain harjoituksen puutetta.
Ensimmäistä Tropicana-spämmiä odotellessa.
Jostain näiden levystä tykkäsin kovasti. En nyt muista sen nimeä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
What Presence
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jotain oon lainannu kirjastosta, mut enpä tiiä. Ei oikeen maineensä veroiseks noussu. Joitain mahti biisejä. Pitäis tutustuu varmaan paremmin..
Sul tais olla lainassa se Edwyn Collins -kokoelma, missä on myös muutama biisi OJ:tä...
Hienoa musaa tämä Orange Juice.
Ja kuuntelin tuossa yks päivä Wild Beasts -nimisen yhtyeen tulevaa debyyttiLP:tä, josta tuli nää ja Sparks kovasti mieleen.
Vähän liian laimeaa mun makuun pääasiassa, mutta What Presence toki mahtibiisi ja -video.
[quote:79f36d320f="börjeslandet"]Jotain oon lainannu kirjastosta, mut enpä tiiä. Ei oikeen maineensä veroiseks noussu. Joitain mahti biisejä. Pitäis tutustuu varmaan paremmin.. [/quote:79f36d320f]
Sul tais olla lainassa se Edwyn Collins -kokoelma, missä on myös muutama biisi OJ:tä...
Ja kuuntelin tuossa yks päivä Wild Beasts -nimisen yhtyeen tulevaa debyyttiLP:tä, josta tuli nää ja Sparks kovasti mieleen.
Jossain vaiheessa lainasin myös OJ:tä.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:2c2ccf1b6c="martes martes"][quote:2c2ccf1b6c="börjeslandet"]Jotain oon lainannu kirjastosta, mut enpä tiiä. Ei oikeen maineensä veroiseks noussu. Joitain mahti biisejä. Pitäis tutustuu varmaan paremmin.. [/quote:2c2ccf1b6c]
Ja kuuntelin tuossa yks päivä Wild Beasts -nimisen yhtyeen tulevaa debyyttiLP:tä, josta tuli nää ja Sparks kovasti mieleen.[/quote:2c2ccf1b6c]
Jossain vaiheessa lainasin myös OJ:tä.
Rip It Up :bileet:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tykkään enemmän Franz Ferdinandista.
Ihan oikeasti.
Oon kyl yrittänyt. Ei vaan lähde ja Edwyn Collinsin kanssa ottaa muutenkin vähän vaikeasti.
Sent from my iPhone 16
Juomalle toki
Sent from my iPhone 16
Juomalle toki
mut mikä versio?
fopan ja HUIGin hassutteluja odotellessa
lol apua
ultravox
[quote:a01770dbd0="Tomsk"]Juomalle toki [/quote:a01770dbd0]
mut mikä versio?fopan ja HUIGin hassutteluja odotellessa
Ostin just Brömhultsia-spöm. Bröm
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:caf658755c="Tomsk"]Juomalle toki [/quote:caf658755c]
mut mikä versio?fopan ja HUIGin hassutteluja odotellessa
vastapuristettu on parasta.
tölkkimehuille
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ihan varmasti onkin, itse Orange Juicesta en hirveästi ole kuitenkaan jostain syystä innostunut. Voi olla vain harjoituksen puutetta.
Smaa. Tällainen eurolla ostettu kokoelma on hyllyssä:
Paljonkaan en tuosta muista (lähinnä Rip It Up ja Falling and Laughing), vopis varmaan panna qnnellen taas joskus. Blueboy-biisiä en kai ole ikinä kuullut, mutta sattuneesta syystä toki kiinnostaisi.
näil on ihan sairaan hyvä coveri al greenin L-O-V-E lovest muuten
Totta.
Oon kyl yrittänyt. Ei vaan lähde ja Edwyn Collinsin kanssa ottaa muutenkin vähän vaikeasti.
Edwyn Collinsin lauluhan on tässä parasta!
Hyvä tavaton! Tämä on niin paljon parempaa kuin muistinkaan.
[quote:d8978faf64="The Pooh Sticks"]i've got falling and laughing
the original postcard version[/quote:d8978faf64]
mutta loppupeleissä uudempi versio taitaa olla parempi
ja sit tolla kokiksella on itse asiassa koko ostrich churchyard -levy paitsi vika lisäbiisi tais puuttua.
mikäs levy muuten se heather's on fire oli, joku varhaiskokoelma myös? tietty vopis kattoa nää wikipediasta mut spämmään mieluummin .:rolleyes:
lol apua
ultravox
oliko jo mainittu että ostin ton vinyylisinkun lintumieheltä tässä joskus
lol apua
ultravox
boksia pukkaa:
Influential post-punk band Orange Juice get the fourth-quarter deluxe box set treatment this year with the seven-disc package Coals to Newcastle, due out on Domino November 8 in Europe and a day later in the U.S. It contains six CDs featuring the band's entire discography along with "other studio recordings" and BBC sessions, along with a DVD filled with music videos and live performances. There are 16 previously unreleased tracks included, too.
#Disc 01
01. The Glasgow School
#Disc 02
02. You Can't Hide Your Love Forever
#Disc 03
03. Rip It Up
#Disc 04
04. Texas Fever
#Disc 05
05. The Orange Juice
#Disc 06
06. BBC Sessions
#Disc 07
07. Dada With (The) Juice (Live DVD/Live Album)
lol apua
ultravox
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Edwyn Collinsin keikka Indietracksissa oli hieno! En niin kauheasti pidä miehen soolomateriaalista, mutta kyllä sen keikan mielellään kuunteli ja katsoi alusta loppuun. Kohokohtina Orange Juice biisit Falling & Laughing sekä Rip it Up. Merkkiäkään aivohalvauksesta ei lauluäänessä kuulunut, vaikka se muuten näkyikin ulkoisesti esim. katkonaisena kävelynä sekä oikean käden toimimattomuutena(?). Keikan nähtyä olen alkanut arvostaa miestä täysin eri tavalla kuin aiemmin
eilen ponkasin telkkarista orange juicen musavideon
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
eiks tän musavideota muka löydy? huippubiisi joka tapauksessa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kas niin. Nyt olis kuusi päivää aikaa katsoa:
(The Possibilities Are Endless, Britannia 2014) Upea dokumenttielokuva A Girl Like You -hitistä tunnetun Edwyn Collinsin hitaasta paluusta elämään ja musiikkiin massiivisen aivoverenvuodon jälkeen. O: Lovelace & Hall.
Lataan sitä just koneelle, ettei vahingossa jää näkemättä.
Hieno dokkari - suosittelen katsomaan!
Pages: 1