You are not logged in.
Onko tuota varten olemassa joku verkkoapplikaatio vai pitääkö keksiä itse?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Onko tuota varten olemassa joku verkkoapplikaatio vai pitääkö keksiä itse?
En oo kuullu generaattorista, ihan ite pitäis, tai voi tietty valita olemassa olevista
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kirjaston kaunokirjallisuus teljettiin kellariin taas kesäksi, kävin sitä ennen hakemassa pikku pinkan: Lahtelaa, Albaharia, Saramagoa, Lewyckaa, Pahoria, Agejevia, Seppälää, Ballardia, Thompsonia, Pynchonia ja Calvinoa. Kesäkuussa nenä kiinni kirjaan
I love you and dream about the Führer
Becker, Gary S.: Human Capital
Romer, Paul: Endogenous Technological Change
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Menetetty peli
Hehe, Friedrich Nietzchen Ecce Homoa. Aikamoista.
Halila, Heikki & Timonen, Pekka (toim.): MITEN MEISTÄ TULI OIKEUSTIETEEN TOHTOREITA
Mä en saa yhtään kirjaa nykyään loppuun. Tällä hetkellä on viisi kesken jäänyttä. Eikä se ole edes niiden huonoudesta johtunut vaan ne jotenkin jää
Mä en saa yhtään kirjaa nykyään loppuun. Tällä hetkellä on viisi kesken jäänyttä. Eikä se ole edes niiden huonoudesta johtunut vaan ne jotenkin jää
ADHD?
[quote:e51cd03cb1="leposi"]Mä en saa yhtään kirjaa nykyään loppuun. Tällä hetkellä on viisi kesken jäänyttä. Eikä se ole edes niiden huonoudesta johtunut vaan ne jotenkin jää
ADHD?[/quote:e51cd03cb1]
oon ihmetelly samaa jo reilut 10 vuotta. eli et kirjat jää kesken. novellit menee juuri ja juuri.
yks kaveri opiskeli jostain syystä adhd-asioita ja omasin muistaakseni kahdeksan kymmenestä niistä perusoireista. makes sense.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Hehheh, mul on about 20-30 kirjaa kesken
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mä luen kirjat sinnikkäästi loppuun ellei ne ole ihan huonoja. Toisaalta duunissa tulee koko ajan luettua kirjoja kursorisesti tai pätkiä niistä. Mutta sellaisia en listaakaan.
Mä luen kirjat sinnikkäästi loppuun ellei ne ole ihan huonoja. Toisaalta duunissa tulee koko ajan luettua kirjoja kursorisesti tai pätkiä niistä. Mutta sellaisia en listaakaan.
mä päätin jossain vaiheessa etten osta uusia pokkareita ennenku vanhat on luettu. sit huomasin etten ollu ostanu kirjoja vuoteen...
[quote:d2d9bcd13a="Feggy"]Mä luen kirjat sinnikkäästi loppuun ellei ne ole ihan huonoja. Toisaalta duunissa tulee koko ajan luettua kirjoja kursorisesti tai pätkiä niistä. Mutta sellaisia en listaakaan.
mä päätin jossain vaiheessa etten osta uusia pokkareita ennenku vanhat on luettu. sit huomasin etten ollu ostanu kirjoja vuoteen...[/quote:d2d9bcd13a]
Vituttaa just tollaset jätkät ku jättää kaikki hommat kesken.
"A repo man's always intense"
[quote:3c230a191d="silvawhale"][quote:3c230a191d="Feggy"]Mä luen kirjat sinnikkäästi loppuun ellei ne ole ihan huonoja. Toisaalta duunissa tulee koko ajan luettua kirjoja kursorisesti tai pätkiä niistä. Mutta sellaisia en listaakaan.
mä päätin jossain vaiheessa etten osta uusia pokkareita ennenku vanhat on luettu. sit huomasin etten ollu ostanu kirjoja vuoteen...[/quote:3c230a191d]
Vituttaa just tollaset jätkät ku jättää kaikki hommat kesken. [/quote:3c230a191d]
metaspäm-späm
Äippä osti vaivanpalkaksi tutkimustietojen naputtelusta Järvinen & Kolben Luokkaretkellä hyvinvointiyhteiskunnassa, ja tykkään kyllä. Availee keskiluokkaiskakaran silmiä ihan hyvin vaikka käsitteleekin eri kohorttia kuin omani. Olis kiinnostavaa lukea 10-20v. päästä omastani samanlainen tutkimus. Empä muuten usko että kovin moni akateeminen mies kirjottais näin henkilökohtaisella otteella. Naisille siksi
Mangojauhe goddamn.
[quote:2e752a08e5="silvawhale"]mä päätin jossain vaiheessa etten osta uusia pokkereita
Viime aikoina olen pyrkinyt lukemaan kirjat loppuun asti, ellei sitten töki tosi pahasti (kuten esim. Salaman Juhannustanssit ).[/quote:2e752a08e5]
13.28 -> 14.55? skarpatkaa ny hanut jumalauta!
13.28 -> 14.55? skarpatkaa ny hanut jumalauta!
liian ilmeinen
Viime aikoina olen pyrkinyt lukemaan kirjat loppuun asti, ellei sitten töki tosi pahasti (kuten esim. Salaman Juhannustanssit ).
TÖKI NIITÄ eiq
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Haiteksti. Vähän takkuillen etenee, mutta eiköhän tuon saa huomenna junamatkalla luettua loppuun.
Michael Chabon: The Yiddish Policemen's Union
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
J. Hoberman: Vulgar Modernism, Writing on Movies and Other Media
Sharon Waxman: Rebels on the Backlot, Six Maverick Directors and How They Conquered the Hollywood Studio System
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:cb0a3fa237="Feggy"][quote:cb0a3fa237="leposi"]Mä en saa yhtään kirjaa nykyään loppuun. Tällä hetkellä on viisi kesken jäänyttä. Eikä se ole edes niiden huonoudesta johtunut vaan ne jotenkin jää
ADHD?[/quote:cb0a3fa237]
oon ihmetelly samaa jo reilut 10 vuotta. eli et kirjat jää kesken. novellit menee juuri ja juuri.
yks kaveri opiskeli jostain syystä adhd-asioita ja omasin muistaakseni kahdeksan kymmenestä niistä perusoireista. makes sense.[/quote:cb0a3fa237]
Juu, en yhtään ihmettelisi jos kallistuisin tuohon suuntaan myös.
Kymmenisen kirjaa kesken (ajaudun aina tähän), yksi niistä Bukowskin Postitoimisto. Mikä on kun ei iske? Helppoa luettavaa, mutta aika epämielenkiintoista myös.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
No on mullakin kyllä koko ajan 5-6 kirjaa kesken, vähän erilaisia. Esim. nyt yksi romaani, toinen Diogenes Laertios eli antiikin filosofien elämänkertoja, Pariisin kommuunin historia (ranskaksi), yksi kirja lakitieteen tohtoreiden pienoiselämänkertoja, yksi Rationality in action-niminen filosofian kirja, Kulttuurilehtien historia ja vielä Suomen kielioppi. Fiilikseen mukaan sitten luetaan. Mutta harvemmin jätän kuitenkin kesken.
[quote:9490599a28="Pilke"]Kymmenisen kirjaa kesken (ajaudun aina tähän), yksi niistä Bukowskin Postitoimisto. Mikä on kun ei iske? Helppoa luettavaa, mutta aika epämielenkiintoista myös.
*[/quote:9490599a28]Tavallaan Postitoimisto oli tylsin noista kovista romaaneista, mutta kuitenkin se paras. Eiku ei oo, mun mielestä Siinä sivussa eli Ham on Rye on paras. Naisia oli mukava ylläri, kun luin sen vähän noita muita myöhemmin.
Lainasin muuten Hot Water Musicin kirjastosta. Aika paljon myös kaikkea muuta settiä...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Fiilikseen mukaan sitten luetaan. Mutta harvemmin jätän kuitenkin kesken.
Juurikin näin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
3 kirjaa kesken. Luen noita eri paikoissa.
Viimeksi luin ennen duunia viimeisintä Kapista - tää on pikkasen erinäköinen kuin 15 vuotta sitten..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:b711f17245="Joe Caligula"]
Viimeksi luin ennen duunia viimeisintä Kapista - tää on pikkasen erinäköinen kuin 15 vuotta sitten..[/quote:b711f17245]Retoriikka kuitenkin pysynyt yhtä ehdottomana?
[quote:35fe00fd9a="Jean-Babtiste"][quote:35fe00fd9a="Joe Caligula"]
Viimeksi luin ennen duunia viimeisintä Kapista - tää on pikkasen erinäköinen kuin 15 vuotta sitten..[/quote:35fe00fd9a]Retoriikka kuitenkin pysynyt yhtä ehdottomana? [/quote:35fe00fd9a]
Tota toivon, mutta ennen taisi ajat olla paremmin " Jos jotain leikataan niin Iiron pää" ..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.