You are not logged in.
"meges"
[quote:0e9be24563="Echtleder"]Mä otan sit seuraavan vapaan paikan kakkoselta. Jos kakkosta ei saada muuten täyteen, voin lähettää vaikka kymmenen biisiä.
Btw: Käytän macciä ja klikatessani edellisen mixtapen .rar-tiedoston linkkiä mulla aukeaa vain loputon tekstitiedosto. Miten tuon saa macillä auki?[/quote:0e9be24563]
stuffitin pitäs avata .rar ilman ongelmia. hae ilmanen stuffit standard tuolt:
http://my.smithmicro.com/mac/stuffitexp … nload.html
jos ei avaa automaattisesti tolla ni control-klikkaa siihen rariin ja valkkaa "open with"-valikosta toi stuffit.
tai sit tää:
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kakkosennelkku vaikka sitten jos Echtlederille meni kolmonen?
meni jo kikikaikaille, pistin sut 2:6 slottiin, huudahta jos haluat muuttaa johkin toiseen vapaaseen
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
"meges"
oliko tämä siis nimiehdotus vai ootko siis mukana?
kerro sluttinumero (eka postauksessa näkyy vapaat)
[quote:c8bbe3c29e="silvawhale"][quote:c8bbe3c29e="Echtleder"]Mä otan sit seuraavan vapaan paikan kakkoselta. Jos kakkosta ei saada muuten täyteen, voin lähettää vaikka kymmenen biisiä.
Btw: Käytän macciä ja klikatessani edellisen mixtapen .rar-tiedoston linkkiä mulla aukeaa vain loputon tekstitiedosto. Miten tuon saa macillä auki?[/quote:c8bbe3c29e]
stuffitin pitäs avata .rar ilman ongelmia. hae ilmanen stuffit standard tuolt:
http://my.smithmicro.com/mac/stuffitexp … nload.html
jos ei avaa automaattisesti tolla ni control-klikkaa siihen rariin ja valkkaa "open with"-valikosta toi stuffit.
tai sit tää:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/31188[/quote:c8bbe3c29e]
Kiitti. Nyt soi Bearforce1.
turpa kii ja laula
mikä täs oli deadline?
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
mikä täs oli deadline?
Luetaan sitä topikkia
[quote:f136a9e3b2="mitten"][quote:f136a9e3b2="Jean-Babtiste"]Mun puolesta ei mitn kiirettä...kuhan Jussiksi ehtii.
Ja nimiehdotuksiin ilmestynyt Kesäkumi voisi toimia monellakin tapaa.[/quote:f136a9e3b2]
Joo vois tähdätä sillei, et tää ois valmis joskus kesäkuun puoleenväliin mennes niin kaikki voi jussina sitä FIILISTELLÄ kesähuuma(la?)ssa?
mut tarkempia deadlineja sit myöhemmin, kerätään ensin nää nimiehdotukset ja shillei[/quote:f136a9e3b2]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
AJA SITÄ
bzort glorf bööth
Mä hätäilen ja kyselen jo nyt valmiiks, et miten saan helpoiten macin käyttäjänä ripattua .m4a:n ämp3riks?
turpa kii ja laula
Mä hätäilen ja kyselen jo nyt valmiiks, et miten saan helpoiten macin käyttäjänä ripattua .m4a:n ämp3riks?
Mä oon käyttäny tällaisen pc-versiota: http://www.imtoo.com/ipod-video-converter-mac.html
Ilmaisessa versiossa on joku kolmen filen limitti jonka jälkeen joutuu käynnistämään ohjelman uudestaan. Ei mua häiritse kun niin vähän käyttää kuitenkin.
Sent from my iPhone 16
[quote:a04be84818="Echtleder"]Mä hätäilen ja kyselen jo nyt valmiiks, et miten saan helpoiten macin käyttäjänä ripattua .m4a:n ämp3riks?
Mä oon käyttäny tällaisen pc-versiota: http://www.imtoo.com/ipod-video-converter-mac.html
Ilmaisessa versiossa on joku kolmen filen limitti jonka jälkeen joutuu käynnistämään ohjelman uudestaan. Ei mua häiritse kun niin vähän käyttää kuitenkin.[/quote:a04be84818]
Okei, mut ton mukaan m4a ei voi olla input-formaatti...?
turpa kii ja laula
jos käytät itunesia (ja kuka mäkkinaakelo nyt ei käyttäis) niin näin:
- preferences -> advanced, sit siitä keskimmäinen lehti eli "importing"
- vaihda import using-kohtaan mp3-encoder ja valkkaa sopiva laatu (pun intended).
- sulje ja mee music-kansioon, valkkaa ne mp4:t jotka haluut muuttaa ja sit advanced-menusta "convert selection to mp3"
muutoksen jälkeen ne ämpärit löytyy sieltä itunes music-kansiosta, samasta kansiosta ku ne mp4:kin.
helppoa ku lapsen lyöminen.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:df1b9d85e3="Tomsk"][quote:df1b9d85e3="Echtleder"]Mä hätäilen ja kyselen jo nyt valmiiks, et miten saan helpoiten macin käyttäjänä ripattua .m4a:n ämp3riks?
Ilmaisessa versiossa on joku kolmen filen limitti jonka jälkeen joutuu käynnistämään ohjelman uudestaan. Ei mua häiritse kun niin vähän käyttää kuitenkin.[/quote:df1b9d85e3]
Okei, mut ton mukaan m4a ei voi olla input-formaatti...?[/quote:df1b9d85e3]
Noudata vaan silviksen neuvoa. Mut vaikka tuossa noin lukee, niin ainakin minä olen käyttänyt tuota nimenomaan m4a mp3 -konvertointiin. Vaikea uskoa että se olisi eri homma mäkillä.
Sent from my iPhone 16
[quote:796193f0d7="Echtleder"]Mä hätäilen ja kyselen jo nyt valmiiks, et miten saan helpoiten macin käyttäjänä ripattua .m4a:n ämp3riks?
jos käytät itunesia (ja kuka mäkkinaakelo nyt ei käyttäis) niin näin:
- preferences -> advanced, sit siitä keskimmäinen lehti eli "importing"
- vaihda import using-kohtaan mp3-encoder ja valkkaa sopiva laatu (pun intended).
- sulje ja mee music-kansioon, valkkaa ne mp4:t jotka haluut muuttaa ja sit advanced-menusta "convert selection to mp3"
muutoksen jälkeen ne ämpärit löytyy sieltä itunes music-kansiosta, samasta kansiosta ku ne mp4:kin.
helppoa ku lapsen lyöminen.[/quote:796193f0d7]
Paskasaatana! Mä kerran aikasemmin jo kokeilin tota, eikä se skulannu. Nyt sit tietty. Eli ku itte yrittää, homma ei toimi, mut sit ku viittaa opettajan/soittaa korjaajan paikalle, kaikki toimiiki ku leipää vaan.
Kiitti molemmille!
turpa kii ja laula
Nimiehdotus:
Kuuma kasettikesä - rennosti
Paitsi että Finnlevy on jo julkaissut sen eikä sitä käy voittaminen
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
No, mikäs tän tilanne nyt on? Mun pitää saada oma biisi ulostumaan viimeistään 7.6. Muuten en ehdi varmaan ollenkaan mukaan, joten jos siihen mennessä ehtis tän aiheen niinku päättämään tai siis nimen, jotta sen mukaan voi vähe valkata.
[quote:2c61b30a1f="Pope"]Nimiehdotus:
Kuuma kasettikesä - rennosti
Paitsi että Finnlevy on jo julkaissut sen eikä sitä käy voittaminen [/quote:2c61b30a1f]
Kuuma panokesä 08.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
THE ULTIMATE WARRIOR SUMMER 2008
The family that I live for only breathes the air that smells of combat. With or without the facepaint I am the Ultimate Warrior!
Hei mitten päivitäppäs vähän ykkösviestin juttuja.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hei mitten päivitäppäs vähän ykkösviestin juttuja.
Päivitin slutnumeroita ja lisäsin nimiehdotuksia
Kattookaa kaikki läpi ja kertokaa jos oon missannut jotain.
Noita kakkosdiskin slotteja on aika paljon jäljellä, joten jos joku haluaa osallistua toisellakin biisillä ilmoittakaa, tehdään tokasta levystä lyhyempi jos ei saada kaikki täyteen.
kmodig halusitko mukaan?
Noita kakkosdikin slutteja on aika paljon jöjellö, joten jos joku haluaa osallistua toisellakin biisillä ilmoittakaa, tehdään tokasta dikistä lyhyempi jos ei saada kakkii täyteen.
plpl, voin panna myös kakkoseen jos tarve vaatii
nimim. kuuma kasettipesä -08
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Mäkin voin laittaa kakkoseen jos tarve, kunhan vaan nimi selviää kahden viikon sisällä.
Heitän nimiehdotuksen kehiin: Kesä kuumalla kalliolla lammasturkin päällä.
mäkin haluun
laitan kakkoseen slut nro. kahdeksikkoa
:snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu::oksee::snore::confused::punkkuu:
voin laittaa täytettä kakkoskerroxeen jos tälle tarvetta on
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Smaaaa
Smaaaa
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Smmaaa
Älä niin ne oli siel ku siel oli.