You are not logged in.
Minen hc:sta paljoakaan ymmärrä, mutta Kyklooppien Sukupuutto on jotenkin onnistunut vakuuttamaan mut. Kaksi hienoa 7" ep:tä ja yksi 7" splitti takana, ja ihan näinä päivinä ovat julkaisemassa vinyyli-lp:n. Ja Australian kiertuekin on ovella... vau!
http://www.kyklooppiensukupuutto.com/
http://www.myspace.com/kyklooppi
ihan näinä päivinä ovat julkaisemassa vinyyli-lp:n.
Miksei vinyyli-cd:tä
This must be what jail / I will scratch
Joo, onhan tämä asiallista mäiskettä. Mun mielestä ovat kehittyneet tasaisesti jokaisella julkaisullaan, mikä asettaa kokopitkälle varsin kovat odotukset.
Sent from my iPhone 16
ai kyklareillekin oli topicci, nostellaas ylös keikkaraportteja odotellessa.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Lepakkomiehen keikka oli niin perkeleen tiukka, ettei mitään rajaa!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mä tykkään tästä bändistä tosi paljon
organizing the boy scouts for murder is wrong
Lepakkomiehen keikka oli niin perkeleen tiukka, ettei mitään rajaa!
jeps. ihan tajutonta ryttäystä..
tänään vielä vv:llä!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Mä tykkään tästä bändistä tosi paljon
Smaa, Turussa oli kiireisistä olosuhteista huolimatta aivan kreisiä myllytystä alun hakemisen jälkeen. Älppärikin on ihan kingis ja Mun pää on pommi se herkkusuklaa siä kingispuikon sisälläh. Parasta!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:690e30dc83="janne m."]Mä tykkään tästä bändistä tosi paljon
Smaa, Turussa oli kiireisistä olosuhteista huolimatta aivan kreisiä myllytystä alun hakemisen jälkeen.[/quote:690e30dc83]
Jotenkin Turkussa jäi sellanen fiilis, että nimenomaan aikataulukiireistä johtuen ne rynttäs settinsä läpi oikein poikkeuksellisella nopeudella. Että 'vielä viis minsaa aikaa, ehitään vetää viis biisiä!!!'. Tosin toi Lepiksen keikka oli ihan absoluuttista energiaa.
Suomen paras bändi, yks parhaista maailmassa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Suomen paras bändi, yks parhaista maailmassa.
Lauantain keikan perusteella tää on niiiin helppo allekirjoittaa...
[quote:67d1b01e5d="Jean-Babtiste"]Suomen paras bändi, yks parhaista maailmassa.
Lauantain keikan perusteella tää on niiiin helppo allekirjoittaa... [/quote:67d1b01e5d]
Oli hyvä taannoin Kantiksessa keikalla, mutta nää Maailman paras bändi jutut menee ihan Miettiseksi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
osaisko joku sanoa kuinka erilaista oli nyt verrattuna kantiksen keikkaan?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
osaisko joku sanoa kuinka erilaista oli nyt verrattuna kantiksen keikkaan?
Siellä ne ei olleet vielä maailman parhaita?
Oli ne paljon räjähdysherkempiä ja intensiivisempiä ny näillä keikoilla, verraten siis Kantikseen. Se oli kuiteski ekoja keikkoja uuden laulajan kanssa jne. Mutta silti, Kantiksen keikka oli vaan ihan tilanteena mulle henk koht aika ylittämätön, oli kuiteski aikamoinen järkkäilykiire siinä festareilla mutta ku etukäteen oli päättänyt että ton bändin tahdon nähdä kunnolla ja sit jatkan stressaamista, ni se vaan jotenkin kolahti ihan täysillä.
jeps. kun ny itse seuraan punkii ja hoosseet tollai vasemmalla kädellä ja saan näppylöitä kaikesta viritysmittaricoresta ja butalcoreista niin kyl toi kyklarien meno on vaan niin tuulahdus (olkoonkin että jallun-hajuista) raikasta ilmaa tän maan möykkäskeneen.
ogelin butalcore-koulutusohjelmaa kauhulla odottaen...
Voisko sanoa, että vähän ovat pimeitä noi kuvat. Ei ollu kännykameran salamasta oikeen mihinkään noissa olosuhteissa... Mut siltikin
[quote:048b09641f="tomitarmo"][quote:048b09641f="Jean-Babtiste"]Suomen paras bändi, yks parhaista maailmassa.
Lauantain keikan perusteella tää on niiiin helppo allekirjoittaa... [/quote:048b09641f]
Oli hyvä taannoin Kantiksessa keikalla, mutta nää Maailman paras bändi jutut menee ihan Miettiseksi [/quote:048b09641f]
Niin no, näin mä oon ite luonnehtinu, että aina ku Suomessa on joku ulkkaribändi ja sitä ennen soittaa suomalainen lämppäri, niin intensiteetissä on aina sellanen pieni ero, mutta nyt tää Kyklarit on yhtä intensiivinen kuin mitä ne ulkomaiset ois. Eikä siinä kaikki, vaan muitakin musiikillisia ansioita löytyy. Joka biisissä on esim. aina kohtia, joita nimenomaan oottaa etukäteen, ja aina tajunta repee ku ne kohdat tulee. Katoin neljänä iltana neljä keikkaa putkeen kokonaan, ja parani vaan. Ja bändi vielä näyttää ihan sikahienolta lavalla, karismassa löytyy.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
BAFissa oli perkeleen hyvä ja onhan se levykin
This must be what jail / I will scratch
Mitä vittua?? JMT:ltä tuli just tekstari, jonka sisältö oli seuraava: Todistimme juuri mahdollisesti Kyklooppien Sukupuuton viimeistä keikkaa :-(
Tätä vois sanoa jo helvetin huonoksi uutiseksi...
bzort glorf bööth
[quote:be4611ff08="tomitarmo"]Mitä vittua?? JMT:ltä tuli just tekstari, jonka sisältö oli seuraava: Todistimme juuri mahdollisesti Kyklooppien Sukupuuton viimeistä keikkaa :-(
Tätä vois sanoa jo helvetin huonoksi uutiseksi...[/quote:be4611ff08]
[quote:60eac025af="silvawhale"][quote:60eac025af="tomitarmo"]Mitä vittua?? JMT:ltä tuli just tekstari, jonka sisältö oli seuraava: Todistimme juuri mahdollisesti Kyklooppien Sukupuuton viimeistä keikkaa :-(
Tätä vois sanoa jo helvetin huonoksi uutiseksi...[/quote:60eac025af]
[/quote:60eac025af]
Sain lisävalaistusta asiaan: rumpali on muuttamassa Kanadaan...
[quote:44d185c420="tomitarmo"][quote:44d185c420="silvawhale"][quote:44d185c420="tomitarmo"]Mitä vittua?? JMT:ltä tuli just tekstari, jonka sisältö oli seuraava: Todistimme juuri mahdollisesti Kyklooppien Sukupuuton viimeistä keikkaa :-(
Tätä vois sanoa jo helvetin huonoksi uutiseksi...[/quote:44d185c420]
[/quote:44d185c420]
Sain lisävalaistusta asiaan: rumpali on muuttamassa Kanadaan...[/quote:44d185c420]
:itku::itku::itku::itku::itku::itku::itku:
Vitun homot
Suosikki-irkkubändini basisti on muuttamassa kanadaan. Petturit!
Näitten älppäri on tilauksessa, ehkä ens viikolla tapaan distron miähen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mitä vittua tämä
Toivotaan et se tulee joskus takas sielt Canadast. Voi voi, Suomen kovin bändi...