You are not logged in.
[quote:d9e459afef="stratum"][quote:d9e459afef="Pope"]kaikkien maiden PISTEIDEN JULKISTAJAT. Ristusmaaria, mistä ne noita ukkoja ja akkoja oiken summonoi
Näille kyllä [/quote:d9e459afef]
Kyllä [/quote:d9e459afef]
Mikäs se Ruotsin janari oikein oli, vetikö se jotain showta vai puppeloiko tahattomasti? En oikein tajunnut.
[quote:a4f44fc977="simo_vaatehuoneelta"]
Ranska ja Bosnia-H oli odotetusti liian hyviä näihin karkeloihin. Kreikan pissis olis saanu voittaa.[/quote:a4f44fc977]
Tämä tiivisti hyvin omat aatokseni.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:a726a3c8b5="hrmunoita"][quote:a726a3c8b5="stratum"][quote:a726a3c8b5="Pope"]kaikkien maiden PISTEIDEN JULKISTAJAT. Ristusmaaria, mistä ne noita ukkoja ja akkoja oiken summonoi
Näille kyllä [/quote:a726a3c8b5]
Kyllä [/quote:a726a3c8b5]
Mikäs se Ruotsin janari oikein oli, vetikö se jotain showta vai puppeloiko tahattomasti? En oikein tajunnut.[/quote:a726a3c8b5]
samaa ihmeteltiin meiänki kisastudiossa. mitähän oli vetäny..
[quote:2fbd6ca2cd="stratum"][quote:2fbd6ca2cd="hrmunoita"][quote:2fbd6ca2cd="stratum"][quote:2fbd6ca2cd="Pope"]kaikkien maiden PISTEIDEN JULKISTAJAT. Ristusmaaria, mistä ne noita ukkoja ja akkoja oiken summonoi
Näille kyllä [/quote:2fbd6ca2cd]
Kyllä [/quote:2fbd6ca2cd]
Mikäs se Ruotsin janari oikein oli, vetikö se jotain showta vai puppeloiko tahattomasti? En oikein tajunnut.[/quote:2fbd6ca2cd]
samaa ihmeteltiin meiänki kisastudiossa. mitähän oli vetäny..[/quote:2fbd6ca2cd]
Tyyppi on ruotsalainen koomikko.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
FST:ltä tuli ennen viisuja se hehkutusdokkari missä mm. aika hyvin todistettiin, ettei itäblokin maiden keskenään äänestäminen yksinään tee kenestäkään viisuvoittajaa.
Jos viime vuoden kisassa ois jätetty kaikki itä-euroopan antamat pisteet huomioimatta, eli ois laskettu vaan läntisen euroopan pisteet, niin ero ois ollut suorastaan "huikea": yksi artisti top-5:stä ois ollut eri kuin varsinaisessa kilpailussa
Tosin Venäjän kohalla veikkaan, että noista naapurimaista ehkä olikin jotain hyötyä. Tai no tiedä sitä sitten. Ehkä tällasessa kilpailussa lopputulokset vaan on ihan käsittämättömiä. Ja jäihän se venäjän biisi soimaan päähän...
en ole kolmekybänen emoboy
Ja jäihän se venäjän biisi soimaan päähän...
Mulla ei ole mitään muistikuvaa miltä se kuulosti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä äänestin Norjaa varmaan esityksen luonnollisuuden vuoks, eikä siinä ollu myöskään mitään luotaantyöntävää. Emmä osaa äänestää mitään yltiöseksuaalisviritteisiä tanssijuttuja, vaikka ne myöhemmin ne biisit saattais myöhemmin iskeäkin. Camp-esitykset (BH, Latvia, erit. Espanja) oli ihan kivoja, ja vaikka Epsanjaattorin äänestäminen kävi lähellä, tuntuu jotenkin jostain periaatteesta luopumiselta jos semmoseen sortuis.
tämmösissä tapauksissa jätetään vastaisuudessa äänestämättä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:95a1a607ae="börjeslandet"]FST:ltä tuli ennen viisuja se hehkutusdokkari missä mm. aika hyvin todistettiin, ettei itäblokin maiden keskenään äänestäminen yksinään tee kenestäkään viisuvoittajaa.
[/quote:95a1a607ae]
Näinhän se menee, enkä ole vielä kenenkään kuullut kritisoivan Pohjoismaiden toisilleen antamia ääniä. Nyt Suomen kappale oli kyllä jo niin paska, ettei niiltäkään tullut pisteitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:4a5b941fbe="TWISTED BITCH"]itse asiassa 267 lattajjaa vopis julkaista euroviisu-tribuutin
NIIIIN mukana.[/quote:4a5b941fbe]
ei sit muuta ku biisejä tulemaan, SID barretilta varmaan euroviisutunari kans ja JS666:lta joku viisumäshuppi ja...
:psykostep:
lol apua
ultravox
Dancing Lasha Tumbai goes happy hardcore
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
wolves in the sea!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:27deff9233="Echtleder"]tuntuu jotenkin jostain periaatteesta luopumiselta jos semmoseen sortuis.
näistä sit joskus lisää, eiks![/quote:27deff9233]
Jep! Periaatteettomuudelle ja kyvylle/tarpeelle olla miettimättä kenenkään motiiveja missään tilanteessa aina varaukseton
[quote:27deff9233="Echtleder"]Mä äänestin Norjaa varmaan esityksen luonnollisuuden vuoks, eikä siinä ollu myöskään mitään luotaantyöntävää. Emmä osaa äänestää mitään yltiöseksuaalisviritteisiä tanssijuttuja, vaikka ne myöhemmin ne biisit saattais myöhemmin iskeäkin. Camp-esitykset (BH, Latvia, erit. Espanja) oli ihan kivoja, ja vaikka Epsanjaattorin äänestäminen kävi lähellä, tuntuu jotenkin jostain periaatteesta luopumiselta jos semmoseen sortuis.
tämmösissä tapauksissa jätetään vastaisuudessa äänestämättä [/quote:27deff9233]
Eipä muuten todellakaan jätetä.
turpa kii ja laula
[quote:a28ded3054="forssto"][quote:a28ded3054="TWISTED BITCH"]itse asiassa 267 lattajjaa vopis julkaista euroviisu-tribuutin
NIIIIN mukana.[/quote:a28ded3054]
ei sit muuta ku biisejä tulemaan, SID barretilta varmaan euroviisutunari kans ja JS666:lta joku viisumäshuppi ja...
:psykostep: [/quote:a28ded3054]
Saiskohan siitä Espanjan biisistä hyvän banjoversion?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
eiku mietin vaan et mikähän tää periaate mahtaa olla, periaatteille itsearvon antaminen kuulostaa vähän keksityltä
mun periaate on että SUDET MERESSÄ ovat kova juttu mutta latvia oli muuten vaisu
[quote:3c5ab32b2f="stratum"][quote:3c5ab32b2f="Pope"]kaikkien maiden PISTEIDEN JULKISTAJAT. Ristusmaaria, mistä ne noita ukkoja ja akkoja oiken summonoi
Näille kyllä [/quote:3c5ab32b2f]
Kyllä [/quote:3c5ab32b2f]
Jeps
Tshekin "yhtä kaunis kuin älykäskin" tv-naama vei kyllä voiton, jopa siitä Ruåttin håkanista.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:41446998a2="shanks"]Mikäs se Ruotsin janari oikein oli, vetikö se jotain showta vai puppeloiko tahattomasti? En oikein tajunnut.
samaa ihmeteltiin meiänki kisastudiossa. mitähän oli vetäny..[/quote:41446998a2]
Tyyppi on ruotsalainen koomikko.
Jåå-å, oli ihan jättehauska. Neih.
Mun suosikki - niistä jotka baarissa näin. MIELETÖNTÄ.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
KYSE EI OLE VAIN DIMA BILANIN HENKILÖKOHTAISESTA MARK E. SMITH EIQ MENESTYKSESTÄ, ENPÄ KUULE TIIJÄ VAAN TÄMÄ ON JÄLLEEN YKSI HEHE RIEMUVOITTO KOKO VENÄJÄLLE, HEHE PUTIN SÄHKÖTTI BILANILLE
Åhå mistä capsit
wow
[quote:29dac6b4e8="Moronica"]Mun suosikki - niistä jotka baarissa näin. MIELETÖNTÄ.
[/quote:29dac6b4e8]
Radiossa kuulosti todella hienolta. Nuottikorva pojilla vähän sinnepäin, ja keuhkoista löytyy tapettavan sian verran äänenpainetta... Raju kokemus oli pimeällä tiellä matkalla Forssaan.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:44bf10bb95="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:44bf10bb95="Moronica"]Mun suosikki - niistä jotka baarissa näin. MIELETÖNTÄ.
[/quote:44bf10bb95]
Radiossa kuulosti todella hienolta. Nuottikorva pojilla vähän sinnepäin, ja keuhkoista löytyy tapettavan sian verran äänenpainetta... Raju kokemus oli pimeällä tiellä matkalla Forssaan.[/quote:44bf10bb95]
Parasta just ku homma lähti käsistä välittömästi, ei hetkeäkään epäröintiä vaan heti ku enkeli ilmestyy kameraan, lähtee homompi immigration song-WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ja ääni multa plakkarissa
[quote:2fe01bb12b="HUIG"][quote:2fe01bb12b="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:2fe01bb12b="Moronica"]Mun suosikki - niistä jotka baarissa näin. MIELETÖNTÄ.
[/quote:2fe01bb12b]
Radiossa kuulosti todella hienolta. Nuottikorva pojilla vähän sinnepäin, ja keuhkoista löytyy tapettavan sian verran äänenpainetta... Raju kokemus oli pimeällä tiellä matkalla Forssaan.[/quote:2fe01bb12b]
Parasta just ku homma lähti käsistä välittömästi, ei hetkeäkään epäröintiä vaan heti ku enkeli ilmestyy kameraan, lähtee homompi immigration song-WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ja ääni multa plakkarissa [/quote:2fe01bb12b]
Nää oli kyllä ERITTÄIN kovia. Valo ja pimeys, ikiaikaiset vastavoimat... mun mielestä sillä "pimeää" edustavalla hemmolla oli ihan selkeästi peruukki
Ja mööpelit oli haettu metallisotureiden kanssa samasta tarpeistosta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
mitenkäs teräsbetonille muuten kävi näissä kisoissa?
Ketä kiinnostaa? Tiedän etteivät jääneet nollille, joka hiukan harmitti.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
no minua hieman kiinnostaa, siksi kysyin.
Perästeutoni jäi neljänneksi viimeiseksi, tosin kolmella viimeisellä oli sama pistemäärä, joten sikäli tokavika.
Perästeutoni jäi neljänneksi viimeiseksi, tosin kolmella viimeisellä oli sama pistemäärä, joten sikäli tokavika.
Väärin. Tuli sijalle 22/43.
turpa kii ja laula
[quote:988ac0cafa="tigrushka"]Perästeutoni jäi neljänneksi viimeiseksi, tosin kolmella viimeisellä oli sama pistemäärä, joten sikäli tokavika.
Väärin. Tuli sijalle 22/43. [/quote:988ac0cafa]
aivan
lol apua
ultravox
Ja hävisivät huonosti. Pässejä.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan