You are not logged in.
Itelle ei tullu nyt selkeää suosikkia, mutta Norjalle meni mun ääni, niinku monen muunkin yksinäisen suomalaisen.
miksi, MIKSI?
en oikeesti tajuu miksi tollasta totaalisen mitäänsanomatonta biisiä äänestettiin. toki periaatteesta kiva että sai enemmän ääniä ku ruotsi, mutta vähän laiha lohtu silti.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:249fdb58f5="Echtleder"]Itelle ei tullu nyt selkeää suosikkia, mutta Norjalle meni mun ääni, niinku monen muunkin yksinäisen suomalaisen.
miksi, MIKSI?
en oikeesti tajuu miksi tollasta totaalisen mitäänsanomatonta biisiä äänestettiin. toki periaatteesta kiva että sai enemmän ääniä ku ruotsi, mutta vähän laiha lohtu silti.[/quote:249fdb58f5]
Joo, täysin sama. En edes muista tosta biisistä yhtään mitään. Samoin Serbian kanssa. Ja aika monen muunkin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:bcf3f9ae5f="Echtleder"]Itelle ei tullu nyt selkeää suosikkia, mutta Norjalle meni mun ääni, niinku monen muunkin yksinäisen suomalaisen.
miksi, MIKSI?
en oikeesti tajuu miksi tollasta totaalisen mitäänsanomatonta biisiä äänestettiin. toki periaatteesta kiva että sai enemmän ääniä ku ruotsi, mutta vähän laiha lohtu silti.[/quote:bcf3f9ae5f]
Sama. Ehkä isotissisen arjalaisneidon takia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
miksei HUIG äänestäny teräsbetonia?
hu? ha?
samaa ne kämppikset pykäs, mut ei kyl kansallistunnetta näy
norjan äänestämiselle merimiesnaurua
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
näköjään suomi ei sit voittanutkaan semifinaaliaan vaikka niin huhuttiin, oikea sijoitus oli 8.
lol apua
ultravox
huhuille toki myös merimiesnaurua
mut mitäs vittua britit, oliko niitten esiintyjä lighthouse family vai joku vaan perkeleesti lighthouse familya muistuttava?
[quote:3b0a58e840="TWISTED BITCH"][quote:3b0a58e840="Echtleder"]Itelle ei tullu nyt selkeää suosikkia, mutta Norjalle meni mun ääni, niinku monen muunkin yksinäisen suomalaisen.
miksi, MIKSI?
en oikeesti tajuu miksi tollasta totaalisen mitäänsanomatonta biisiä äänestettiin. toki periaatteesta kiva että sai enemmän ääniä ku ruotsi, mutta vähän laiha lohtu silti.[/quote:3b0a58e840]
Sama. Ehkä isotissisen arjalaisneidon takia.[/quote:3b0a58e840]
En ees tainnu kiinnittää huomiota sen tisseihin.
turpa kii ja laula
en äänestäny, ranksalle olis ehkä ääni lähteny patonkihousen ystävänä jos ois jaksanu, ohan ton piisin tuottanu kai daft punkin se toinen jäbä ja siis ihan kiva piisikin toki.
venäjälle kova juttu toi nyt vielä lätkäkullan päälle.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
ite en ees jaksanu hirveesti välittää siitä ranskan biisistä. toki en monista muistakaan, mut toki jotain räävittömyyttä kaivattiin. kunhan ei ollu kalkkuna tai bosnian oksettava natalie portman-tasolle kykenevä hassuttelukerroin-kikkailu. ja tässä azerit, vittu. enkelit, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA se on siinä, nyt huudetaan
the owls are not what they seem
ruotsi ei muuten olis päässyt finaaliin ilman raadin apua, bulgaria sai enemmän pisteitä
lol apua
ultravox
mielenkiintoista nähdä äänestyksissä irlannin nykyisen asukkuuskunnan kuviot. petturit jäävät vähemmälle kun puola ja latvia saavat suurimmat äänimäärät. kurkku ja mulukku suuhun niille jotka itkevät siitä että vain itäeurooppalaiset toisiaan äänestävät
bosnian oksettava natalie portman-tasolle kykenevä hassuttelukerroin-kikkailu.
l'amor che move il sole e l'altre stelle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:f2bdbd07d4="HUIG"]bosnian oksettava natalie portman-tasolle kykenevä hassuttelukerroin-kikkailu.
Aserejé, ja deje dejebe tudejebe de
sebiunouva majabi an de bugui an de buididipí [/quote:f2bdbd07d4]
ukrainan mimmiltä kuulemma livahti nänni
Aina yhtä tylsää ja paskaa.
Kuulin biisejä ehkä kolme kokonaan
[quote:3e08031261="tigrushka"]Tää välinumero ajaa hulluuteen: "Kalashnikov, Kalashnikov, bumbumbum..."
[/quote:3e08031261]
Toi Goran Bregovicin show oli muuten lyhkäisyydessäänkin kertakaikkisen upee veto järjestäjiltä. Sama bändikin periaatteessa, mikä sillä oli Huvilateltassa 5 vuotta(?!) sit.
Mä fanitin sitä Espanjaa. Se oli kait ainoo biisi, missä huomasin jotain liikkuvan sisälläni (en siis meinaa tyrää tms, eikä kukaan siis maannut minua).
//kourospouros
"Oooh! Never hit your Grandma with a shovel
It makes a bad impression on her mind"
[quote:978533d745="Echtleder"]Itelle ei tullu nyt selkeää suosikkia, mutta Norjalle meni mun ääni, niinku monen muunkin yksinäisen suomalaisen.
miksi, MIKSI?
en oikeesti tajuu miksi tollasta totaalisen mitäänsanomatonta biisiä äänestettiin. toki periaatteesta kiva että sai enemmän ääniä ku ruotsi, mutta vähän laiha lohtu silti.[/quote:978533d745]
smaa
Norja oli BOOOOOOOOOOOOOOOOOOORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING, tuollaiset biisit ovat vessataukoja varten.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Nukahdin suunnilleen Teräsbetonin kohdilla ja heräsin myöhemmin yöllä, kun homma oli jo ohi. Venäjä vissiin voitti.
Bosnia-Herzegovinan Arcade Fire -pastissia olisin äänestänyt.
Mä äänestin Norjaa varmaan esityksen luonnollisuuden vuoks, eikä siinä ollu myöskään mitään luotaantyöntävää. Emmä osaa äänestää mitään yltiöseksuaalisviritteisiä tanssijuttuja, vaikka ne myöhemmin ne biisit saattais myöhemmin iskeäkin. Camp-esitykset (BH, Latvia, erit. Espanja) oli ihan kivoja, ja vaikka Epsanjaattorin äänestäminen kävi lähellä, tuntuu jotenkin jostain periaatteesta luopumiselta jos semmoseen sortuis.
turpa kii ja laula
Tän finaalin parasta antia oli krokotiilinnahkakenkä-parittajapuku-Bregovicille naureskelu ja kaikkien maiden PISTEIDEN JULKISTAJAT. Ristusmaaria, mistä ne noita ukkoja ja akkoja oiken summonoi
Mä äänestin bosniakkeja, koska piisi on soinut tauotta päässä siitä lähtien kun sen eka kerran sietuubista näin. Tellier oli ihan huippusekoilua kyllä kans, mulla oli Hantan kaa just samat Pulp-aatokset .
Kärkiysi oli ihan täyttä epähauskaa sontaa kyllä (ylläripylläri), Turkin laulajaa ehkä panisin.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:aac7601549="ginipoika"][quote:aac7601549="TWISTED BITCH"][quote:aac7601549="Echtleder"]Itelle ei tullu nyt selkeää suosikkia, mutta Norjalle meni mun ääni, niinku monen muunkin yksinäisen suomalaisen.
miksi, MIKSI?
en oikeesti tajuu miksi tollasta totaalisen mitäänsanomatonta biisiä äänestettiin. toki periaatteesta kiva että sai enemmän ääniä ku ruotsi, mutta vähän laiha lohtu silti.[/quote:aac7601549]
Sama. Ehkä isotissisen arjalaisneidon takia.[/quote:aac7601549]
En ees tainnu kiinnittää huomiota sen tisseihin. [/quote:aac7601549]
mä mietin koko pistelaskun ajan miks kukaan muu kuin pohjoismaa äänestää Norjaa. Kotikatsomon teoria oli, että kisoja seuraavat tupelot eivät muista kunnolla kuin viimeisen piisin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Eipä ny mikää yllätys taas tosiaan kun kattoo mitkä maat tuol käressä on. Koskahan noi isoimmat rahoittajamaat kyllästyy tähän touhuun kun joka vuos ovat aina hännillä ja pitkälti sen takia, että ex-Neuvostoliittomaat ja ex-Jugot äänestelee kuitenki toisiaan. Toki vetihän sit pohjoismaatkin ihan hyvin toisilleen mut kuitenki.
Bosnia oli oma suosikki ja Ranska sit kaiketi toinen mut yllättäen eivät pärjänneet. Kaiketi toi Venäjän rahallinen panostus tähän näkyi ku oli huippuluistelijaa ja viulistia ihan lavalle asti raahattu ja eikös Timbalandi ollu biisiäki ollu tekemässä tai jotain. Kroatia oli kans ihan symppis ja sen jälkeen sit oli monta semmosta mitä ei osannu laittaa järjestyksee.
Ruotsin vajoaminen oli aika yllättävää mut toisaalta olihan se ämmä aika karsee eikä biisikään mikää kummonen ollu.
Teräsbetoni oli paska mut kaippa tästä finaalipaikasta pitää olla tyytyväinen.
Kiitos Varsovan liiton, saatiin sit voittajaksi tankeroenglannilla operoiva ryssien Justin Timberlake. Onneks peräsbetonin hevispedeily floppas.
Ranska ja Bosnia-H oli odotetusti liian hyviä näihin karkeloihin. Kreikan pissis olis saanu voittaa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
tuntuu jotenkin jostain periaatteesta luopumiselta jos semmoseen sortuis.
näistä sit joskus lisää, eiks!
turkki oli kyl nii mäniksiä et oho! oho!
[quote:9392655941="Pope"]kaikkien maiden PISTEIDEN JULKISTAJAT. Ristusmaaria, mistä ne noita ukkoja ja akkoja oiken summonoi
Näille kyllä [/quote:9392655941]
Kyllä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu