You are not logged in.
Olinkin jo unohtanut miten neroa tämä oli:
http://www.youtube.com/watch?v=mY1AnCJs … re=related
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:9e77af38ce="simo_vaatehuoneelta"]
Bosnia & Herzegovinan arcade firelle suuri [/quote:9e77af38ce]
Tää on nyt niin postmodernia että menee ihan yli ymmärryksen. Oliks tolla kaamealla oman-elämänsä-nelikymppinen-slatkoibrahimovich-äijällä kana mukana myös Belgradissa? Ja miks tohon orkestraaliseen esillepanoon on sotkettu jotain William Orbit- ujelluspiipitystä :confused:
Kertsi on kyllä ihan killeri. Camp- ja poppimittarit menee molemmat melkein tappiin, joten täähän on ihan helevitun hyvä euroviisu
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Suomen ohella taidan kannustaa Latviaa. Hyvä koreografia ja laulajattaren povi oli niin terhakkaan näköinen.
Tää on nyt niin postmodernia että menee ihan yli ymmärryksen. Oliks tolla kaamealla oman-elämänsä-nelikymppinen-slatkoibrahimovich-äijällä kana mukana myös Belgradissa?
ei kai oo kun eläimiä ei kuulemma saa olla mukana. tämänkö vuoksi dustin teh turkeykin jäi rannalle?
eilinen semifinaali kyl aika lailla kehnompi mitä eka, jossain vaiheessa meinasin nukahtaa. paras oli kuitenkin kroatia joka onneksi meni jatkoon, hyvä biisi ja se 75-vuotias paappa mölisi väliin ku mark e smith ja skrätsäs gramofonia, mun uusi idoli :rockhands:
bulgarian liekehtivien levysoittimien putoaminen oli kyllä niin väärin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
en ihan kokonaa ehtiny tota tokaa välierää kattomaa mut eipä pätkien perusteella sieltä Bosnian voittanut. Taino Kroatia nous kyl kakkossuosikiks. Ruotsin oon aikasemmin kuullu ja ohan se ihan hyvä biisi mut jotenki se ämmä on niin kylmä kalkkuna ettei vaan lämpene. Ukraina kaiketi kans ihan ok ja voittajasuosikeita mut en tosiaan sitä kuullu kokonaa joten vaikea sanoa.
Kisastudio kuitenkin taas pystyssä. Täl kertaa tosin raati koostuu kaiketi vaan ämmistä melkein tekis mieli luikkia ite karkuun mut ehkä sitä tarpeeks monen kaljan voimalla kestää.
[quote:14adbe983d="simo_vaatehuoneelta"]
Bosnia & Herzegovinan arcade firelle suuri [/quote:14adbe983d]
Joo, , mutta ei tollasten, vaikkakin tosi hyvien, biisien paikka ole viisuissa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:b82cda45af="TWISTED BITCH"]
bulgarian liekehtivien levysoittimien putoaminen oli kyllä niin väärin [/quote:b82cda45af]
Sama. NEVÖ FOGET!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Puolalla on paras kappale ja toivon sen voittavan. Laulaja on vähän transun näköinen, mutta onpa hieman yllättäen säveltyänyt, sanoittanut, tuottanut ja sanoittanut kappaleen itse
Kuten tuli jo todettua, Bosnialla nuo molemmat mittarit ovat melkein täyttä joten toivon sen menestyvän. Sama pätee Latviaan jonka loppupyro sai kaikessa paskuudessaan kisastudion räjähtämään nauruun. Myös Azerit kuuluvat tähän kategoriaan, falsetti ja raspikurkku huonolla laululla yhdistyy kivasti hapokkaaseen lavashowhun.
Ranskallakin on aika kiva, vaikka campia on liian vähän viisuihin. Espanja on vaan ärsyttävä vaikka toimiikin varmasti lavalla paremmin kuin levyllä.
Bulgarialla oli kohtuullisen käsittämätön yhdistelmä reggaeta ja tollasta koneilua
kaikkee ne transut osaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Puolahan oli ihan perspillusta. Teräsbetoni, vaikka ihan perseestä olikin (laulukaan kuulunut kunnolla, lisää volaa mikkiin), päästi meidät viimein Hanna Pakarisen aiheuttamasta häpeästä. Viisujen kaikkien aikojen suurin epäonnistuja, Hanna siis. Viro oli myös super perseestä.
Ennakkoon kovimmista poppikappaleista paras on Kreikka, sitten Ukraina ja viimeisenä on Ruotsi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Myö mennään ihan kylmiltään. Ensimmäistäkään viisua ei ole kuultu, mutta viinit ja dipit ja sipsit odottaa. Kuumottaa.
viiniä se olla pitää eikä pelkkää kaljaa! mikähän ois hyvä punaviini iltaa varten lol aupa
viiniä se olla pitää eikä pelkkää kaljaa! mikähän ois hyvä punaviini iltaa varten lol aupa
el tiempo on aina varma valinta
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tämmöstä:
Itse ajattelin vetää ihan limsalinjalla, sipsiä ja dippiä toki myös.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Alhaalla vasemmalla Benelux Bastard aka Alexander Stubb???!!!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Puolan transu onkin Alexander Stubb!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
bzort glorf bööth
ei oo sipsii mut on poppanoita ja viininä jotain missä o ruma maalaus kyljessä, ei lue englantia missään ja webbisaittina tämmönen
http://www.lesvigneronsdestezargues.com/
tota vois kutsua jo laadun takeeks!
sit toki summer lightning -bisse myös ku on tommone kesä ulkona
bruce alottaa kans varmaan parin tunnin päästä. eiköhän tästä vielä höjööj saada
Ja tällä kertaa en tee samaa virhettä q viime vuonna ja kato RTE:n lähetystä vaan BBC:ltä Terry Wogan ja kumppanit
Kuulemma tyypillä aikamoisen räävitön tyyli joten ajetaanpa sitä
Joo taidanpa kadota tästä kiimailemaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
sävelsin kaksi euroviisujen odottelukappaletta
itse asiassa 267 lattajjaa vopis julkaista euroviisu-tribuutin
enää reilu 40 minsaa
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
kohta 20 minsaa, popkornit valmiina... tuli paljon
ISLANTI VOITTOON!
MANBOY TURKISTA
ISLANTI VOITTOON!
Islanti oli avannu Pandoran lippaan viime vuosikymmenelle.
"A repo man's always intense"
"A repo man's always intense"